עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

שערים חשמליים מאלומיניום

שערים חשמליים מאלומיניום הם האופנה החדשה בתחום השערים החשמליים לבתים פרטיים. שער חשמלי מאלומיניום נחשב לעמיד וקל משקל, אך לא יתאים לבית עסק (בשל גודל השער). בנוסף, אם בוחרים בשער אלומיניום כשער לבית - עדיף תמיד שעמודי התמך יהיו מברזל. לטיפים נוספים, מחירים והמלצות על מתקיני שערי אלומיניום, קראו את המאמר הבא. שאו שערים ראשיכם שער חשמלי


שערים חשמליים מאלומיניום

ביחד עם השערים החשמליים שמתרבים, גם שערים חשמליים מאלומיניום מתפשטים לכל כיוון, בגלל כמה יתרונות ברורים על פני שערי הברזל: 

מספר 1 צבוע אלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד - הוא לא מעלה חלודה או קורוזיה, פחות רגיש לפגעי מזג האוויר ובאופן כללי - לא מתרגש בקלות. אלומיניום יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות.

מספר 2 צבוע אלומיניום הוא חומר קל משקל - אפשר להתקין עם אלומיניום שערים שאי אפשר להתקין עם ברזל. לדוגמא - שער הרמה חשמלי, שמתרומם כולו מעל הקרקע כיחידה אחת (נסו אתם להרים מוט ברזל ביד אחת - ותבינו למה אנחנו מתכוונים). העובדה ששערים חשמליים מאלומיניום הם קלים יותר מאפשרת גם לבחור במנוע חלש קצת יותר, מה שבשער ברזל ממש לא כדאי.

 

שער חשמלי מאלומיניום בכניסה לבית פרטי

שער חשמלי מאלומיניום או ברזל

למרות היתרונות הרבים, לא כל המקומות מתאימים לשערים חשמליים מאלומיניום. האלומיניום קל יותר, אבל גם עדין יותר, וזה אומר שאי אפשר ליצור שער חשמלי מאלומיניום בכל גודל - כי לדלת ארוכה מדי יש נטייה להתעקם ולקבל 'בטן' עם השנים (תהליך טבעי שאפשר להזדהות איתו… ובכל אופן היינו מוותרים עליו 😉).

מהסיבה הזאת, שערים חשמליים מאלומיניום לא מתאימים למפעלים ובתי עסק (בהם פתח הכניסה רחב), אלא בעיקר כשערים חשמליים לבתים פרטיים.


סוגי שערים חשמליים מאלומיניום

אלומיניום מתאים כחומר גלם להרבה סוגים של שערים חשמליים, אבל לא לכולם. אם אתם רוצים שער חשמלי מאלומיניום ספציפית, כדאי תמיד לוודא לפני כן עם המסגר שהשער שבחרתם אכן מתאים לייצור מאלומיניום. בכל אופן - אלו סוגי השערים החשמליים הנפוצים ביותר: 

1. שער כנף חשמלי, בו ה'דלתות' נפתחות פנימה או החוצה. שימו לב לבדוק שהשער לא מפריע לשטח הציבורי בזמן הפתיחה, כדי שלא יעבור על תקנות העירייה.

 

שער כנף חשמלי מאלומיניום

 

2. שער נגרר, שזז הצידה על מסילה. גם שער נגרר מאלומיניום זקוק למקום מתאים להיפתח אליו.

 

שער נגרר חשמלי מאלומיניום

 

3. שער מתרומם, או שער הרמה חשמלי, שמתאים במיוחד לשערים חשמליים מאלומיניום. הוא עולה כיחידה אחת במקביל לתקרה בזמן הפתיחה, ולא תופס מקום החוצה.

 

שער מתרומם חשמלי מאלומיניום

 

4. דלת פאנלים, שנפתחת גם היא כלפי מעלה בשלבים. השער הזה מתאים יותר לשערי ברזל, אבל קיים גם באלומיניום.

 

שער פנלים

 

5שער גלילה חשמלי, שנקרא גם שער תריס. בניגוד לתריס חשמלי שאנחנו מכירים מהבית, שער גלילה לא מומלץ כשער אלומיניום - כיוון שברזל מתאים יותר לצורת התריסים המיוחדת שלו. אם בכל זאת אתם בוחרים באלומיניום, ניתן להשתמש באלומיניום מיוחד שנקרא תריס מבודד. האלומיניום המבודד נראה קצת כמו סנדוויץ' עם ריבת קלקר, ויעלה קצת יותר מאלומיניום פשוט.

 

שער גלילה חשמלי מאלומיניום

בקשות חשובות למסגר השערים

לקראת ייצור והתקנה של שערים חשמליים מאלומיניום, יש כמה נקודות שכדאי שייכנסו לתכנון:

כוכבית פרופיל כפול בשער מתרומם: אם בחרתם להתקין שער חשמלי מתרומם מאלומיניום, בקשו להכניס בקורה העליונה והתחתונה פרופיל מעובה (כלומר - פרופיל מיוחד ועבה יותר). התמיכה הנוספת תשמור על השער בזמן ההרמה ותמנע ממנו לקבל 'בטן'.

כוכבית פרופיל מרכזי בשער כנפיים: אם מכל השערים חשמליים מאלומיניום חשקה נפשכם דווקא בשער כנף חשמלי, בקשו מהמסגר להוסיף פרופיל ('עמוד') נוסף במרכז כל כנף, מהצד הפנימי. כך יהיה קל יותר בהמשך למצוא נקודת אחיזה למנוע.

כוכבית עמודים מברזל:  מומלץ תמיד שעמודי התמך יהיו מברזל, גם אם מדובר בשער אלומיניום. כי עם כל השבחים שהפלגנו בהם לגבי האלומיניום - תמיכת ברזל תהיה תמיד יציבה יותר. ולגבי החלודה שיכולה להופיע עליהם… טוב, נו, זה רק העמודים.

 

שער כנפיים חשמלי מאלומיניום צבוע לבן

מחירי שערים חשמליים מאלומיניום

מחירי שערים חשמליים מאלומיניום מורכבים משלושה גורמים:

מספר אחד מחיר האלומיניום לפי מ"ר

מספר שתיים מחיר המנוע

מספר שלוש מחירי תוספות - עיניות, בקר סלולרי, צביעה מיוחדת ויציקת בטון לתשתית אם צריך.

 

מחיר שערים חשמליים לפי מ"ר

כסףמחיר שערים חשמליים מאלומיניום, מסוג נגרר וכנף, נע בין 750 ל-1,200 ₪ למ"ר, לפני מע"מ.

כסף מחיר שער הרמה חשמלי מאלומיניום נע בין 800 ל-1,200 ₪ למ"ר, לפני מע"מ.

כסף מחיר ממוצע לשער פנלים חשמלי מאלומיניום יהיה כ-1,200 ₪ למ"ר, לפני מע"מ.

 

אזהרה חשוב לציין - מחיר השער תלוי בגודלו, כשהמשוואה היא ביחס הפוך: יותר מ"ר = מחיר זול יותר לכל מ"ר בנפרד. לכן שערים חשמליים קטנים במיוחד יכולים להגיע גם ל-1,500 ₪ למ"ר.

אזהרה חשוב לציין 2.0 - עיצובים מורכבים או מיוחדים יעלו את מחיר השער.

 

מחיר מנוע לשערים חשמליים

המנוע של שערים חשמליים מאלומיניום לא שונה משל השערים הרגילים. מחיר ממוצע של מנוע לשער חשמלי נע בין 2,500 ל-4,500 ש"ח, כולל התקנה. פירוט ארוך יותר על סוגי המנועים לפי סוגי השערים, תוכלו למצוא במאמר מנוע לשער חשמלי.

 

מחיר תוספות לשערים חשמליים

מחיר זוג עיניות לשערים חשמליים מאלומיניום נע בין 400 -800 ש"ח בממוצע. שימו לב - מנוע של שער הרמה מגיע עם חיישן מובנה, ולא דורש עיניות.

כסף מחיר בקר סלולרי לשער חשמלי נע בטווח של 700- 1,300 ש"ח בממוצע. הבקר הסלולרי דואג לפתיחת השער החשמלי באמצעות הטלפון.

כסף מחיר יציקת בטון, במקרה של צורך בבסיס יציב, נע בטווח של 800 -1,500 ש"ח בממוצע. המחיר מושפע מהבסיס שכבר קיים.

כסף מחיר צביעה בהתאמה אישית הוא כ-100 ש''ח. את האלומיניום של השער החשמלי צובעים בצביעה מיוחדת שנקראת 'צביעה בתנור', צביעה עמידה שנועדה להחזיק זמן ארוך ולשמור על השער. לרוב בתי המלאכה צובעים מראש את לוחות האלומיניום, בצבעים סטנדרטיים. אם אתם מתעקשים להתאים את השער לרהיטי הגינה בצבע ירוק-תפוח, בית המלאכה יצטרך לצבוע את האלומיניום לשער שלכם במיוחד, ותתבקשו להוסיף תשלום.


מתקיני שערים חשמליים מאלומיניום מומלצים

אם השקעתם בשער חשמלי מאלומיניום, המינימום הוא שהשער ייראה קלאס - ואם אפשר, שיוציא לשכנים את העיניים. בשביל רמת הצלחה כזו צריך בעל מקצוע טוב, שיעמוד באתגר בדיוק לטעמכם. כדי להקל עליכם אספנו רשימה של טכנאי שערים מומלצים, שמבצעים התקנות של שערים חשמליים מאלומיניום. לכל אחד מהם חוות דעת של לקוחות קודמים, ודירוג תואם. תיכנסו, תשוטטו, תחפשו את זה שמושך לכם את העין - ושיהיה בהצלחה!

 

שער אלומיניום חשמלי נפתח

;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר שער חשמלי מאלומיניום?

המחיר הממוצע למ"ר של אלומיניום בשער חשמלי סטנדרטי נע בין 800 -1,200 ש"ח, לפני מע"מ.

מחיר המנוע נע בין 2,500 -4,500 ש"ח, כולל התקנה.

שער חשמלי מאלומיניום או ברזל?

התשובה לשאלה תלויה בסוג השער: לבית עסק או מפעל עדיף שער חשמלי מברזל, שהוא חזק מספיק כדי לעמוד בגדלים של שערים מסחריים. כשמדובר על שער לבית פרטי, לשערים חשמליים מאלומיניום יש יתרונות על פני הברזל, ביניהם עמידות גבוהה לתנאי הסביבה וכובד שער נמוך.

חשוב לשים לב שלא כל סוג של שער חשמלי מתאים לייצור מאלומיניום.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק