עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פתיחת שער באמצעות טלפון

פתיחת שער באמצעות טלפון מאפשרת לכם לפתוח את השער גם כשאתם רחוקים ממנו, וגם כשהאינסטלטור צריך להגיע. ניתן לפתוח שער חשמלי מרחוק באמצעות אפליקציה או חיוג למספר ייעודי, כשבמקרה של חיוג לא  תידרשו לשלם כסף על השיחות שתבצעו. לעוד טיפים על פתיחת שער באמצעות טלפון, מחירים והמלצות על שערים - קראו את המאמר הבא.


פתיחת שער באמצעות טלפון

ישנם שני סוגים של מערכות לפתיחת שער באמצעות טלפון:

מספר אחד הראשונה - פתיחת שער באמצעות חיוג. המערכת הזו פועלת בדיוק כמו שיחה רגילה: מתקשרים ל'מספר' של השער שניתן לכם בזמן התקנת המערכת, והשיחה מנותבת אל הבקר הסלולרי - שבתמורה פותח את השער. ניתן לפתוח כך את השער מכל מקום בעולם, והמערכת היא בדרך כלל עד 200 משתמשים.

נורה 2 טיפ שלנו - אפשר אפילו להתקשר לשער באמצעות סירי: אם תשנו את שם השער לשם עברי (במקרה שמערכת הפלאפון שלכם בעברית), סירי תוכל לאתר את המספר בפקודה קולית.

מספר שתיים השנייה - אפליקציה לפתיחת שערים. נחשבת למערכת התקדמת ביותר, ועובדת גם עם חיוג וגם עם אפליקציה ייעודית שתורידו לפלאפון. בנוסף לחיוג שיפתח את השער, ניתן להוציא דרך המערכת את היסטוריית הפתיחות של השער, וכמות המשתמשים נעה בין 50 למספר בלתי מוגבל, בהתאם למה שתבחרו להתקין.

שתי המערכות מתאימות לכל סוגי השערים החשמליים. שתיהן מקלות מאוד את החיים גם כשאתם בעצמיכם בשער, אבל גם אם אתם בבית - והאורחים שהזמנתם תקועים בחוץ 😳

 

פתיחת שער חניה באמצעות טלפון

 

התקנת מערכת פתיחה סלולרית

את ההתקנה של בקר סלולרי תעשו לאחר התקנת השער. אם המתקין שלכם מתעסק גם עם בקרים סלולאריים הוא יוכל להתקין אותו מיד לאחר התקנת השער, ואם הוא לא עוסק בתחום, או שתחליטו להשתדרג רק בהמשך - תוכלו להזמין טכנאי שיתקין את הבקר בנפרד. התקנת מערכת של פתיחה באמצעות טלפון או באמצעות אפליקציה לוקחת כרבע שעה בסך הכל. גם תיקון או החלפה לא יקחו זמן רב. הסיבות הנפוצות ביותר להחלפה הן מגעים רופפים, לכלוך, בקר מיושן או ספק כוח תקול.

שתי המערכות פועלות על בקר עצמאי ש'מתלבש' על לוח הפיקוד של מנוע השער, ומותקן לתוכו. כשאתם מתקשרים לסים או לוחצים על האייקון באפליקציה, הבקר מעביר את הפקודה לבקר המנוע והשער נפתח. בפועל, הבקר הסלולרי נפרד טכנית מבקר השער, כך שאם אחד מהשניים נהרס - השני לא יורד ביחד איתו.

בזמן ההתקנה, אם בעל המקצוע לא מכיר את המנוע הספציפי של השער שלכם ולא בטוח כיצד יגיב בקר המנוע לבקר הסלולרי, הוא עשוי להתקין 'ריליי' - רכיב הגנה מיוחד, על כל צרה שלא תבוא.

התקנת מערכת פתיחת שער באמצעות טלפון

קביעת משתמשים לפתיחה באמצעות טלפון

את המשתמשים המורשים לפתיחה עצמאית של השער קובעים בזמן התקנת השער. ניתן לאשר אנשים מסוימים (כלומר: מספרי טלפון של בני המשפחה, דיירי הבניין), ואפילו לאשר פתיחה רק בשעות ספציפיות. אבל מה קורה אם בא לשכונה בחור חדש? אם השכנה המפחידה מלמטה עברה דירה ואת לא רוצים להשאיר לה את הכוח לפתוח?

במקרים של שינוי או הוספת משתמש, ניתן לבקש מחברת הבקר הסלולרי לערוך שינויים. חלק מהחברות מאפשרות לשנות עצמאית באינטרנט, חלקן מבקשות שליחת הודעה, וחלקן מבקשות שתשלחו להן מייל - והם יעדכנו בהתאם.

 

פתיחת שער חשמלי באמצעות טלפון מהרכב

מדור לדור - עדכוני מערכות פתיחה סלולרית

ממש כמו באייפון, יש דורות שונים גם במערכות של פתיחת שער באמצעות טלפון, וגם באלו של פתיחת שערים באפליקציה. כל דור מסמל את משך הזמן בו המערכת עדיין נתמכת, וככל שהדור מתקדם יותר - הזמן ארוך יותר.

וויפיי קטן דור 2 - המערכת הזולה והמיושנת ביותר, שעומדת לצאת משימוש ממש בשנים הקרובות. המערכת נחשבת ללא-אמינה - מה שנקרא בכייה לדורות. אם התקנתם מערכת לפתיחת שער באמצעות טלפון והשער החשמלי שלכם נפתח לפעמים אבל לא בפעמים אחרות, רוב הסיכויים שהבעיה היא פשוט מערכת פתיחה סלולרית דור 2, והגיע הזמן לשדרג.

וויפיי קטן דור 3 - המערכת הסטנדרטית בימינו. כלומר - אם אתם עומדים להתקין אפליקציה לפתיחת שער חשמלי, חשוב להתקין אחת מדור 3 ומעלה בלבד. מערכת דור 3 תיתמך לכ-5 שנים קדימה.

וויפיי קטן דור 4 - המערכת המתקדמת ביותר נכון לעכשיו. לא משנה אם זו אפליקציה לפתיחת שערים או פתיחת שער באמצעות טלפון, היא תיתמך לכ-10 שנים קדימה.

שימו לב שימו לב - אם טכנאי השערים ממליץ לכם להתקין מערכת פתיחת שער סלולרית דור 2, זה הסימן שלכם להחליף לבעל מקצוע אחר. למרות המחיר הזול שלה, המערכת לא משתלמת ולא טובה מספיק.

 

פתיחת שער נגרר באמצעות אפליקציה לשערים חשמליים

מחיר פתיחת שער באמצעות טלפון

כסף מחיר מערכת מבוססת חיוג (פתיחת שער באמצעות טלפון) נע בין 1,100 ל-1,600 ש"ח לפני מע"מ.

כסף מחיר מערכת אפליקציה לפתיחת שערים של 50 משתמשים נע בין 1,300 ל-1,800 ש"ח לפני מע"מ.

כסף מחיר מערכת אפליקציה לפתיחת שערים ללא הגבלת משתמשים נע בין 1,800 ל-2,200 ש"ח לפני מע"מ.

 

תמרור הזהרה חשוב לציין: במידה והמתקין מוסיף את הריליי (רכיב הגנה) למנוע השער, ההתקנה תתייקר מעט.

אזהרה חשוב לציין 2.0: אין צורך לשלם חשבון לחברת סלולאר על השיחות, אלא על המכשיר וההתקנה הראשונית בלבד. עם זאת, רוב החברות גובות מחיר מנוי שנתי של כ-120 -140 ש"ח.


טכנאי שערים מומלצים להתקנת מערכת פתיחה סלולרית

יום אחד השער החשמלי כבר יידע לבד שאתם מגיעים, יחוש בתדר שלכם וייפתח מעצמו בכל פעם שרק תחשבו בכיוון (פעם גם צוללת הייתה מדע בדיוני!). עד אז, תאלצו להסתפק בפתרון הנוח הבא - פתיחת שער באמצעות טלפון סלולרי. ההתקנה לא לוקחת זמן רב אבל כן כדאי שתעשה היטב - ולכן אספנו לכם כאן רשימה של טכנאי שערים מומלצים להתקנת אפליקציות לשערים חשמליים, או פתיחת שער באמצעות טלפון. לכל אחד מצורפות כל חוות הדעת הקודמות במידרג, כדי שתוכלו לקלוע בדיוק למה שאתם צריכים. בהצלחה!

 

שער מתרומם חשמלי לחנייה בזמן פתיחה

;

שאלות נפוצות לדף זה

איך עושים הוספת מספר לשער חשמלי?

הוספה של מספר למערכת פתיחת שער באמצעות טלפון נעשית דרך איש הקשר של הבניין או הבית, מול החברה. הדרך עצמה תלויה בחברה של המערכת שלכם: חברות מסוימות מאפשרות שינוי עצמאי באינטרנט, ואחרות מבקשות שתשלחו מייל או הודעה. 

מה מחיר פתיחת שער באמצעות טלפון?

יש שני סוגים מרכזיים של פתיחה באמצעות טלפון: מערכת חיוג, ומערכות אפליקציה (שמאפשרות גם חיוג וגם שימוש באפליקציה). בתוך מערכת האפליקציה, אפשר לבחור בכמות של עד 50 משתמשים או במערכת ללא הגבלה.

מחיר מערכת פתיחה באמצעות טלפון - נע בין 1,100 ל-1,600 ש"ח לפני מע"מ.

מחיר אפליקציה לפתיחת שערים - 1,300 עד 2200 ש"ח לפני מע"מ, כתלות בכמות המשתמשים.

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק