מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג בשרי - מחיר

מחיר קייטרינג בשרי מתחיל מ- 75-120 ₪ לסועד אם מדובר על מנות מוכנות מראש, וקופץ ל-250-400 ₪ לסועד אם מדובר בקייטרינג בשרי על האש, אשר מכין את האוכל במקום האירוע. בכל אופן, בגלל שמחיר קייטרינג בשרי הוא עולם מורכב יחסית המושפע מלא מעט פרמטרים (עליהם נפרט בהמשך), בדקנו כמה בדיוק יעלה לכם קייטרינג בשרי, איך ניתן להוזיל אותו ואפילו נצרף המלצות על חבורת קייטרינג בשרי.

 

אנשים לוקחים אוכל בעמדות קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי – מחיר

מחיר קייטרינג בשרי מתומחר לרוב לפי סועד, בסגנונות שונים של אופן הגשה:

מחיר מחיר קייטרינג בשרי המבוסס על מגשי אירוח ומנות מוכנות מראש יעלה בין 75-120 ₪ לסועד.

מחיר מחיר קייטרינג בשרי אשר מכין את האוכל במקום ומגיש אותו, כמו במקרה של קייטרינג על האש, יעלה בין 250-400 ש"ח לסועד.

מחיר מחיר קייטרינג בשרי יוקרתי, הנעשה על ידי שף מפורסם או חברת קייטרינג יוקרתית, עשוי להתחיל מ-400 ש"ח למנה, כשהשמיים הם גבול.

המבורגרים המוגשים בקייטרינג בשרי

מה משפיע על מחיר קייטרינג בשרי

מחיר קייטרינג בשרי דומה ברובו למחיר קייטרינג חלבי, ומושפע מגורמים דומים:

 

התפריט 

 כמו בתפריט מסעדה, גם בקייטרינג בשרי יש מנות מנות יקרות יותר. לדוגמה, אם תבחרו בכל סוגי הקייטרינג מנות בשריות כמו מיני עראייס, קבבים, שיפודים שונים וכו', המחיר לסועד יעמוד בממוצע על 100 ₪. אבל, אם תרצו להשתדרג וללכת על פילה סלמון או צלי בשר, המחיר יעלה כבר ל-120 ₪, ובמקרה של נתחי בשר איכותיים, המחיר עשוי לקפוץ כבר ל-250 ₪ וצפונה. 

 

נסיעה 

 אם הקייטרינג שלכם מהצפון אבל האירוע שלכם במרכז, תצטרכו להוסיף למחיר הסופי עוד 100-200 ₪ עלות נסיעה. כל קייטרינג יגבה עלות נסיעה שונה בטווח זה, בהתאם למרחק, כאשר אירועים מרוחקים במיוחד עשויים לעלות אף יותר.

 

מנות בשריות באירוע

 

שתייה 

 שתייה לרוב אינה כלולה במחיר מנה לסועד, ואפשר לבקש מהקייטרינג שיספק אותה, או לוותר עליה ולקנות בצורה עצמאית. בכל מקרה, כשאנחנו מדברים על שתייה לאירוע, צריך להבדיל בין סוגי השתייה השונים:

שתיה קלה שתייה קלה - מיצים ושתייה מוגזת מתומחרת או פר סועד, בתוספת של עוד 10-14 ₪, או פר בקבוק, שיעלה בממוצע 14 -10 ₪ לאחד. במקרה הזה, חברות הקייטרינג ימליצו על יחס של בקבוק אחד לארבע אורחים.

שתיה חמה שתייה חמה - חלק מחברות הקייטרינג יוכלו לספק לכם עמדת אספרסו ובריסטה בתוספת של 15 ₪ לסועד, אך יש קייטרינג שיספקו במסגרת העלות הכללית למנה גם קפה, חלב, תה וכו' לפינת קפה בהגשה עצמית.

שתייה אלכוהולית שתייה אלכוהולית - עלות שתייה בסיסית המורכבת מבירות ויין תעלה עוד 30 ₪ בממוצע לסועד. אבל שימו לב: חלק מחברות הקייטרינג לא מספקות שתייה אלכוהולית, ובמידה וכן לרוב זה עשוי להיות במחיר גבוה יותר מאשר אם הייתם קונים לבד. כך שאם אתם בעניין של לחסוך, עדיף לקנות את השתייה (גם הקלה וגם האלכוהולית) בנפרד.

 

עמדת שתייה באירוע

 

מלצרים

כל עוד מדובר באירוע קטן של עד 100-150 איש, אפשר לוותר על מלצרים ולהסתפק בבופה. אם מדובר על יותר אורחים, או שבא לכם בכל זאת שתהיה הגשה מסודרת לשולחנות, תוכלו לבקש מהקייטרינג גם מלצרים, בעלות של 250-350 ₪ למלצר באמצע שבוע, ועד 500 ₪ למלצר בסוף שבוע.

 

ציוד וכלים

אם תרצו שחברת הקייטרינג תספק לכם גם כיסאות, שולחנות, מפות וציוד בסגנון, תצטרכו להוסיף למחיר הסופי עוד 35-60 ₪ לסועד, כאשר עלות הכלים עשויה להוסיף עוד כ- 30 ₪ בממוצע לסועד. אבל, חשוב לדעת שיש קייטרינג שהמחיר למנה אצלם כבר כולל את כל הפרמטרים האלו, כך שכדאי לוודא מולם שוב מה בדיוק אתם מקבלים במסגרת המחיר.


מה כולל מחיר קייטרינג בשרי

השירות של קייטרינג בשרי משתנה בהתאם לסוג הקייטרינג, צורת ההגשה וסוג האוכל.

השלב הראשון, התקף לכל חברות הקייטרינג, יעסוק בבחירת התפריט והתאמתו לאירוע. תוכלו לבחור מבין תפריטים מוכנים של חברת הקייטרינג או להרכיב יחד איתם תפריט חדש. בשלב שלאחר מכן, העניינים מתפצלים בהתאם לסוג הקייטרינג. בנוסף, יש אופציה לארוחת טעימות לפני האירוע, אך היא תלויה במינימום סועדים, שמשתנה בהתאם לחברת הקייטרינג.

במקרה של קייטרינג בשרי על האש בו האוכל נעשה במקום האירוע, השירות יכלול את הגעתו של צוות הקייטרינג למתחם והקמת העמדות, הכנת הבשר בשטח, הגשה ולבסוף פירוק ופינוי. במקרה של קייטרינג בשרי שמספק אוכל מוכן מראש כמו אחרי שתבחרו את המנות בזמן שלפני האירוע, הקייטרינג יגיע אל המקום ויביא את המנות המוכנות מראש, יסדר אותם בבופה ובסוף האירוע אנשי הצוות ינקו ויפרקו.

 

מנות בשרית בקייטרינג בשרי

הצעות מחיר קייטרינג בשרי

אחרי שאתם יודעים מה הטווח מחירים של קייטרינג בשרי, מה משפיע עליו ומהו כולל, זה הזמן לתת דוגמאות אמיתיות של הצעות מחיר קייטרינג בשרי:

 

הצעת מחיר קייטרינג בשרי ל-50 סועדים:

  • 2 סוגי מנות פתיחה קטנות בשריות
  • 2 מנות עיקריות
  • 2 סוגי תוספות
  • 5 סוגי סלטים
  • מגש אנטיפסטי
  • פירות חתוכים לקינוח
  • כולל כלים חד פעמים מתכלים ל-50 סועדים
  • כולל משלוח ועריכה ללא הגשה ופירוק
  • לא כולל ציוד או ריהוט
  • לא כולל שתיה

מחיר לסועד: 98 ₪ לסועד

סך הכל: 4,900 ₪ לכולם כולל מע"מ.

 

הצעת מחיר קייטרינג בשרי ל - 100 סועדים: 

  • 3 סוגי מנות פתיחה קטנות בשריות
  • 4 מגשי אירוח בשריים + אופציה לצמחונים
  • 2 מנות בשריות נוספות
  • 3 סוגי תוספות
  • 5 סוגי סלטים
  • מגש אנטיפסטי
  • בופה ילדים: 3 סוגי מנות בשריות +  מגש ירקות
  • 2 סוגי קינוחים
  • 30  בקבוקי שתיה קלה צוננים
  • כולל כלים חד פעמיים מתכלים עבור 100 סועדים
  • כולל משלוח ועריכה
  • כולל 2 אנשי צוות נוכחים ל-3 שעות משעת ההגשה+פירוק
  • לא כולל ציוד או ריהוט כמו שולחנות וכיסאות

מחיר לסועד: 118 ₪ לסועד

סך הכל: 11,800 ₪ לכולם כולל מע"מ.


מחיר קייטרינג בשרי – חשוב לדעת

נקודה דמי ביטול – אם קרה הנורא מכל ונאלצתם לבטל את האירוע ברגע האחרון, קחו בחשבון שלא תמיד תוכלו לבטל לגמרי את עלות הקייטרינג. במסגרת הצעת המחיר מול הקייטרינג, ודאו מולו עד מתי ניתן יהיה לבטל את השירות מבלי לשאת בעלויות המלאות, וודאו שיש התייחסות לכך בחוזה. יש קייטרינג שיחייבו אתכם רק על 50% מהעלות אם תבטלו יום יומיים מראש, ויש כאלה שיגבו מחיר מלא אם ביטלתם 24 שעות לפני האירוע.

נקודה גם לאירועים קטנים - אם אתם חושבים שקייטרינג בשרי זה רק לחתונות ואירועים גדולים, אז תנו לנו לנפץ לכם את הסטיגמה. קייטרינג בשרי עשוי להתאים גם כקייטרינג לאירועים קטנים, כמו למשל אירועים עסקיים, בצורה של מגשי אירוח, פינגר פוד ואוכל מוכן מראש המובא למקום האירוע ומוגש בצורת בופה קטן. כמובן שקייטרינג בשרי לאירועים גדולים של מאות מוזמנים, כמו חתונה, יכלול גם עמדות מזון ומלצרים, אבל במקרה של אירוע קטן, תוכלו להסתפק במגשי אירוח ובופה קטן.

 

מגש אירוח כריכים בשריים

 

נקודה מנות חלופיות – כל קייטרינג בשרי יספק בנוסף למנות הבשריות גם תוספות, סלטים, קינוחים וכו', אז הסירו דאגה מליבכם אם פחדתם שתצטרכו לדאוג עצמאית להכנת תוספות. אבל, קחו בחשבון שאם יש לכם אורחים צמחונים או טבעונים, כדאי לוודא מול הקייטרינג הבשרי שיש לו גם מנות חלופיות מתאימות, כדי שכולם יהיו מרוצים 😊

נקודה השכרת ציוד – כמו שאמרנו קודם, לרוב, חברות הקייטרינג יכולות לספק כל את הכלים לאירוע, אבל אם אתם מעדיפים אתם יכולים לפנות לחברת השכרת ציוד לאירועים ולשכור ממנה את כל הציוד הנדרש. למרות שהרבה פעמים זה יוצא משתלם (וגם תוכלו לבחור בדיוק את הכלים שאתם אוהבים ולא להיות תלויים בקייטרינג), לא תמיד זה מומלץ. במקום לעבוד ישירות עם חברת הקייטרינג תצטרכו להיות בקשר עם כמה ספקים שונים ולהיות תלויים בזמני ההגעה של כל אחד מהם, מה שעלול לסרבל את ההתארגנות ביום האירוע.


חברות קייטרינג בשרי מומלצות

אם החלטתם לקחת לאירוע שלכם קייטרינג בשרי וכל מה שנותר לכם הוא למצוא את בעל המזל שיספק לכם את המזון – תנו לנו לעזור כאן. תוכלו למצוא פה חברות קייטרינג בשרי מומלצות, המדורגות על ידי לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. אם תבחרו קייטרינג מהאתר, נתקשר לבקש חוות דעת, וככה נשמור יחד על הדירוגים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה קייטרינג בשרי?

כשמדובר על קייטרינג בשרי המבוסס על אוכל מוכל מראש המוגש כבופה,המחיר נע בין 75-120 ש"ח לסועד. אם מדובר באירוע בו הקייטרינג מכין את האוכל במקום, המחיר יעלה ויגיע ל-250-400 ש"ח לסועד, ובמקרים מסוימים אפילו צפונה משם. 

איך מתמחרים קייטרינג בשרי?

מחיר קייטרינג בשרי מתמוחר לפי סועד, סוג האוכל ואופן ההגשה. כך למשל מנות בשריות פשוטות יותר כמו שווארמה, קבבים וכו' המכונות מראש יהיו זולות יותר מאשר מנות בשריות יקרות יותר כמו סטייקים, המוכנות במקום האירוע ומוגשות באמצעות מלצרים. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק