מוקד מידרג: 1-700-707-233

שולחן שוק בשרי מחיר

מחיר שולחן שוק בשרי נע בין 100-150 שקלים לאדם. כדי להזמין שולחן שוק בשרי תצטרכו מינימום של 15-20 אנשים ולא פחות, אז זה הזמן להזמין גם את דודה עמירה לחגיגה. תפריט שולחן שוק בשרי מורכב לרוב מחלת השניצל והמטבוחה המפורסמת, המבורגרים ומטוגנים. צורת הסידור והשפע יוצרים קייטרינג שקורץ לעין וגם לבטן. בואו נתחיל כי הבטן שלנו כבר מקרקרת

 


שולחן שוק בשרי מחיר

כסף מחיר שולחן שוק בשרי נע בין 100-150 ₪ לסועד.

 

המבורגר לאירוע שולחן שוק שניצלים: הצעת מחיר לדוגמא

נקודה כמות סועדים: 20

נקודה מה בתפריט? המבורגרים בלחמנייה, שניצלים בחלה, 5 סוגים של מטוגנים, ירקות ומגוון רטבים

נקודה סך הכל מחיר שולחן שוק שניצלים:  2,400 ₪ כולל הגעה למקום האירוע, הכנה של האוכל וסידור שלו.

 

המבורגר לאירוע שולחן שוק המבורגר: הצעת מחיר לדוגמא

נקודה כמות סועדים: 50

נקודה מה בתפריט? המבורגרים בלחמנייה, כנפיים, פרגיות, 5 סוגים של מטוגנים, ירקות ומגוון רטבים

נקודה סך הכל מחיר שולחן שוק המבורגרים: 6,000 ₪ כולל הגעה למקום האירוע, הכנה של האוכל וסידור שלו.

 

 

שולחן שוק ליום הולדת

 

 

מחיר שולחן שוק בשרי כולל:

וי המצרכים עצמם, הכנת האוכל ושינוע שלו למקום האירוע.

וי הגעה של איש הקייטרינג למקום וסידור האוכל.

 

מחיר שולחן שוק בשרי לא כולל:

איקס שתייה קלה וקינוחים.

איקס בחלק מהמקרים אתם תצטרכו לספק את השולחנות.

 

שולחן שוק בשרי

מה משפיע על מחיר שולחן שוק בשרי?

מספר 1 כמות הסועדים - המחיר של שולחן שוק נקבע פר סועד. כדי ששולחן שוק בשרי יראה מרשים, מלא, מזמין ועם שפע של אוכל, מינימום מומלץ של כמות מנות הוא בין 15-20.

טיפ אם מעגל המוזמנים שלכם קטן מ15-20 אנשים, לא להילחץ. תוכלו להזמין את כמות המנות המינימלית והמוזמנים שלכם ייהנו מעוד שניצל, כי איך אפשר להתנגד לו? 😊.

סימן קריאה שימו לב: חלק מאנשי הקייטרינג לא יספקו שולחן שוק לפחות מ- 20 איש.

טיפ לפעמים, ככל שתעלה כמות הסועדים תוכלו לקבל הנחה במחיר. כך לדוגמא, על 100 סועדים לשולחן שוק בשרי, תוכלו לקבל הנחה של 20-30 ₪ לסועד.

מספר 2 סוג התפריט - תפריט שולחן שוק בשרי סטנדרטי כולל שניצלים עם מטבוחה בלחמניה, המבורגרים, ירקות טריים, חמוצים ומגוון מטוגנים (צ'יפס, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, סיגרים ופסטלים).

כסף חלק מאנשי הקייטרינג מציעים להוסיף לשולחן השוק הבשרי תוספות אחרות כמו פרגיות, כנפיים ועראיס. על סוגי הבשרים האלו תצטרכו לרוב לשלם תוספת שנעה בין 10-20 ₪ לאדם, פשוט כי חומרי הגלם יקרים יותר.

טיפ כדאי להתאים את התפריט של שולחן השוק הבשרי למוזמנים שלכם. אם מדובר בילדים קטנים לדוגמא, תוכלו לבחור מטוגנים פשוטים יותר כמו צ'יפס רגיל ולהתאים גם את הירקות. אם אתם לא בטוחים, תוכלו להתייעץ עם איש הקייטרינג.

 

שולחן שוק

איך מכינים שולחן שוק?

זמן עבודה  כדאי להזמין שולחן שוק בשרי עד שבועיים ממועד האירוע, אבל לא מומלץ לחכות ליום האחרון. חוץ מזה, אל תשכחו לבדוק עם איש הקייטרינג מה סוג הכשרות שלו. אם אתם מקפידים במיוחד, תשמחו לדעת שתוכלו למצוא גם שולחן שוק בשרי מהדרין.

רכב כדי לשמור על הטריות של האוכל ועל החום שלו (מי אוהב צ'יפס קר?), רוב אנשי הקייטרינג יעדיפו להכין את האוכל לשולחן השוק במקום האירוח. לכן, הם יגיעו למקום האירוע שעתיים או שלוש לפני השעה שבה תרצו להגיש את האוכל. איש הקייטרינג ידאג להביא איתו מטבח נייד עם כלים מתאימים ומכשירי טיגון ואתם תצטרכו לדאוג לנקודת חשמל.

סימן קריאה שימו לב: אם אין לכם אפשרות ומקום להכין בו את האוכל לשולחן השוק, איש הקייטרינג ידאג להכין הכל לפני. אבל, קחו בחשבון שהאוכל שיוגש יהיה פחות חם.

אחרי כל ההכנות והטיגונים, הגיע הזמן לסדר את שולחן השוק הבשרי. סדר סדר תרדוף הוא לגמרי המשפט שמתאים במקרה הזה, כי איש הקייטרינג יסדר את האוכל על השולחנות בצורה מאורגנת, אסתטית וצבעונית. קדימה, בתאבון! ואל תשכחו לשמור לנו איזה המבורגר, כן?

 

שולחן שוק המבורגר

אנשי קייטרינג מומלצים להכנת שולחן שוק

אחרי שקראתם על שולחן שוק בשרי, איך מכינים שולחן שוק וכמובן על מחיר שולחן שוק, זה הזמן להזמין איש קייטרינג מומלץ. בין אם מדובר בשולחן שוק שניצלים או בשולחן שוק המבורגר, הכנו לכם רשימה של אנשי קייטרינג מומלצים להכנת שולחן שוק בשרי.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה שולחן שוק בשרי?

המחיר נע בין 100-150 שקלים לאדם. בחלק מהמקרים, ככל שיש יותר מוזמנים תוכלו לקבל הנחה על המחיר.

כמה זמן מראש צריך להזמין שולחן שוק בשרי?

עד שבועיים ממועד האירוע.

כמה סועדים צריך לשולחן שוק בשרי?

מינימום של 15-20 מוזמנים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק