מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן ידאג לסדר לכם אוכל טעים לכל השבת, מבלי שתצטרכו לעמוד במטבח, לבשל ובעיקר להתעסק בסידורי אוכל אחרי החתונה. אבל לפני שסוגרים קייטרינג לשבת חתן, בואו נראה מה חשוב לבדוק מראש (ספויילר – וודאו שיש מספיק מקום לאחסן את האוכל לכל השבת), איזה סוג אוכל יתאים לאירוע, מחירים ואפילו נצרף המלצות על חברות קייטרינג לשבת חתן. שיהיה במזל טוב!


קייטרינג לשבת חתן

נכון שלארגן חתונה זה מסובך, אבל אל תשכחו שתמיד אחרי החתונה, מגיע גם אירוע השבת חתן, וגם אותו, איך לא, צריך לארגן. אירוע שבת חתן יכול להתקיים בבית כנסת הקרוב לבית, באולם, אכסניה או מלון ויכלול קידוש ועלייה לתורה לצד סעודה. או שלוש, תלוי איך אתם חוגגים. מכיוון ששבת חתן היא לרוב אירוע של עשרות מוזמנים,  רבים מעדיפים לא להתעסק עם האוכל בעצמם ולבשל לכל כך הרבה אנשים, ומעדיפים להזמין אוכל מוכן מחברת קייטרינג, אותו יוכלו להגיש במהלך השבת סמוך לכל סעודה.

 

בופה בשבת חתן

איזה קייטרינג מתאים לשבת חתן

סוג האוכל שהכי מתאים לשבת חתן תלוי בעיקר באופן בו אתם רוצים לחגוג את האירוע:

 

קייטרינג מלא לשבת חתן

אם תרצו לחגוג שבת חתן מסורתית מלאה, הקייטרינג יוכל לספק לכם שלוש סעודות שונות:

נקודה  סעודת שבת (שישי בערב) – במקרה הזה האוכל הכי מתאים יהיה מנות בשרית מוכנות מראש, המתומחרות לפי מנה לסועד.

נקודה סעודה שנייה – בשבת עצמה אחרי העלייה לתורה והקידוש, תוגש הסעודה שנייה. הסעודה תוכל  להתבסס על אוכל בשרי בדומה לסעודת השבת, כמו מנות בשריות מוכנות מראש יחד עם תוספות וסלטים, או דווקא על בסיס אוכל חלבי ותכלול פשטידות, פסטות וכו'. בנוסף, יש קייטרינג שמציעים גם אוכל עדתי מסורתי, כמו קיגל (פשטידת אטריות), חמין, דג מלוח ועוד.

 

שולחן סעודת שבת - צולם ביום חול

 

נקודה סעודה שלישית – מוגשת לקראת סוף האירוע, ולרוב תהיה קלילה יותר ותתבסס על כריכים, טורטיות, ירקות, מאפים, לחמים וסלטים, חלביים או בשריים, בצורת מגשי אירוח או מנות מוכנות מראש.

נקודה קידוש – חברת הקייטרינג תוכל לספק גם כיבוד לקידוש עצמו, כמו עוגות, ירקות, בורקסים ואפילו אוכל עדתי אם תרצו לפתוח את השבת בחמין. לא שופטים, לא שופטים.

כוכבית בכל אופן, כשמדובר על אירוע מסורתי משפחתי מצומצם, עדיף לא להמציא את הגלגל וללכת על אוכל שיתאים לכולם. כלומר, אתם תמיד יכולים ללכת על סושי, אבל אז יש מצב שגם סבא וסבתא לא ממש יתחברו, וגם שלא יהיה ממש קשר בין סוג האוכל לאירוע. כי בפעם האחרונה שבדקנו, היפנים לא חוגגים שבת חתן.

 

קייטרינג חלקי לשבת חתן

אם תרצו שהקייטרינג ידאג לכם רק לארוחה אחת במהלך השבת, זה לגמרי אפשרי, כאשר סוג האוכל המתאים תלוי בעיקר בשעת הסעודה:

אחד אם רוצים להזמין קייטרינג לשבת חתן לסעודה בשבת בבוקר, ההמלצה היא ללכת על אוכל חלבי שיתבסס על לחמים, סלטים, ירקות, מאפים וכו', בצורת מגשי אירוח, שיאפשרו לאורחים שלכם גם לאכול וגם להסתובב תוך כדי.

מספר שתיים אם תרצו שהקייטרינג ידאג לכם רק לארוחת צהריים, תוכלו לבחור מגשי אירוח כמו כריכים, טורטיות, דגים, סלטים וכו', או מנות מוכנות מראש: פסטות ופשטידות אם רוצים חלבי ומנות עוף ובקר אם רוצים בשרי.

טיפ קטן מאיתנו לב אם הסעודה מתקיימת בסמוך לבית הכנסת או בבית, עדיף ללכת על מגשי אירוח מוכנים מראש. ככה גם לא צריך לדאוג לחימום, וגם מדובר לרוב על אוכל בגדלים קטנים שמאפשר גם לאכול וגם להסתובב. בנוסף, אם האירוע שלכם מבוסס על יותר מ-100 מוזמנים, עדיף ללכת על אוכל מוכן מראש ובנוסף על צוות מלצרים שיתפעל את האירוע, שכן בכמות כזאת של אורחים צריך לדאוג למלא חוסרים, לנקות ולסדר.

 

אוכל מוכן של חברת קייטרינג

מה חשוב לדעת על קייטרינג לשבת חתן

אחד זמן קבלת האוכל - אם החלטתם לערוך שבת חתן מסורתית וכשרה, קחו בחשבון שהקייטרינג יספק לכם את האוכל לפני כניסת שבת. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל עם כל אירועי החתונה והסידורים הנדרשים, זה משהו שעדיין קל לשכוח. לכן, וודאו שאתם פנויים לקבל את האוכל כבר ביום שישי, ובמידה ולא, תדאגו לאיש קשר מטעמכם שידאג לזה בשבילכם.  

מספר שתיים מקום אחסון - אם קיבלתם את האוכל מהקייטרינג כבר ביום שישי, וודאו מראש שיש לכם מספיק מקום במקרר, בין אם האירוע בבית, בבית כנסת, מלון וכו'. בנוסף, וודאו שיש לכם את האמצעים המתאימים לחימום האוכל במקום האירוע (ואתם לא שוכחים להדליק אותם לפני), כדי שהאוכל יוגש חם בזמן הארוחה. יש חברות קייטרינג שמספקות במסגרת השירות שלהן גם מכלי שומרי חום וקור, כך שאם חסרים לכם אמצעי חימום או קירור, שווה לברר את הנושא מול הקייטרינג. 

בכל אופן, שימו לב שיש מאכלים שחימום נוסף שלהם על הפלטה במהלך השבת לא יעשה להם ממש טוב, כמו למשל אורז, שעלול לצאת יבש ופחות טעים. אז אם אתם מעדיפים להימנע ממקרים של אוכל יבש ורוצים שהכל יהיה טעים ויחסית טרי, עדיף אולי להזמין מגשי אירוח ומנות קרות מוכנות מראש, ובכל אופן אנחנו ממליצים לשאול את חברת הקייטרינג כמה ואיך מומלץ לחמם כל מנה.

 

תבניות אוכל מוכן

 

שלוש כשרות הקייטרינג - במידה ועורכים את שבת החתן בבית כנסת ורוצים לערוך שם את אחת הסעודות, חשוב לוודא שהכשרות של הקייטרינג תואמת את הכשרות של בית הכנסת, כדי שלא תגיעו למצב לא נעים בו לא תוכלו להכניס את האוכל שהזמנתם.


קייטרינג לשבת חתן – מחירים

במקרה של קייטרינג לשבת חתן, לרוב המחיר למנה יהיה נמוך יותר מחתונה או בר מצווה, בעיקר בגלל שמדובר בפחות אורחים ובמנות קלילות יותר המוגשות במסגרת בופה ללא מלצרים ומגישים:

מחיר במקרה של מגשי אירוח, המחיר למגש אחד נע בין 65-200 ₪, כמגשי ירקות ואוכל חלבי יהיו זולים יותר ממגשי אירוח בשריים. אם בחרתם במגשי אירוח, היחס הרצוי הוא יחידה אחת של אוכל לכל אורח. כלומר, אם יש 20 אורחים לשבת החתן, אז כדאי שבכל מגש אירוח שתזמינו יהיה לפחות 20 יחידות. וגם כדאי להזמין לפחות 3 סוגי מגשי אירוח, כדי שיהיה גם גיוון, וגם אקסטרה למקרה  שלא יהיה מספיק 

מחיר מחיר קייטרינג חלבי ומחיר קייטרינג בשרי לשבת חתן, שיתבססו על מנות מוכנות מראש המוגשות במסגרת בופה, יעלו לרוב בין 40-120 ₪ למנה, כשיש גם חברות קייטרינג יוקרתיות שגובות גם 200-300 ש"ח למנה.

אם תבקשו מהקייטרינג לספק לכם אוכל עבור שלוש סעודות, המחיר לרוב יהיה משתלם יותר, כשיש חברות קייטרינג שמציעות טווח מחירים של 110-200 ₪ לסועד לשלוש סעודות מלאות. בנוסף, קחו בחשבון שאם תחליטו לשנות את התפריט שתציע לכם חברת הקייטרינג, ותבחרו במנות יקרות יותר (כמו למשל נתחי בשר יקרים), המחיר למנה עשוי לעלות, ממש כמו בתפריט של מסעדה.  

 

בופה חלבי

המלצות על קייטרינג לשבת חתן

אם אתם לא רוצים לעמוד במטבח ולבשל שלוש סעודות שלמות לכמה עשרות אורחים, קייטרינג לשבת חתן הוא בהחלט הפתרון עבורכם. אם אתם מחפשים אחד כזה, ריכזנו עבורכם המלצות על חברות קייטרינג לשבת חתן, המדורגות על ידי לקוחות קודמים. אחרי האירוע, נתקשר לבקש חוות דעת על הקייטרינג, וככה נשמור יחד עם הדירוגים מעודכנים. מזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של קייטרינג שבת חתן?

אם רוצים ללכת על קייטרינג שמבוסס על מגשי אירוח, מחיר מגש אחד יעלה בין 65-200 ש"ח. אם בוחרים ללכת על מנות מוכנות שיוגשו במסגרת בופה או ישירות לשולחן, המחיר למע נע בין 40-120 ש"ח, כשיש גם חברות קייטרינג יוקרתיות שגובות אפילו 200-300 ש"ח למנה. בנוסף, יש חברות קייטרינג שמציעות מחיר מיוחד אם מזמינים מהם אוכל לשלושת הסעודות, במחיר שנע בממוצע בין 110-200 ש"ח. 

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק