מוקד מידרג: 1-700-707-233

קייטרינג פינגר פוד

פינגר פוד זה אוכל שמורד באלגנטיות במוסכמה שאסור לאכול מהידיים. אנחנו מודים, אין על סביח, אבל באירוע כשהטחינה נוזלת על השמלה החדשה שקנית - זה קצת פחות כיף.  קייטרינג פינג פוד הוא הפתרון המושלם למי שרוצה קייטרינג טעים אבל גם אסתטי ולא מלכלך. לאיזה אירועים קייטרינג פינג פוד מתאים? איזה סוגי פינגר פוד קיימים וכמה זה עולה? כל הפרטים בלי שתנקפו אצבע, מתחילים

 


קייטרינג פינגר פוד

נתחיל מההתחלה, פינגר פוד, Finger food או בעברית אוכל אצבע? (כנראה שנשאר עם האנגלית), הוא קייטרינג שמתאפיין במנות קטנות שאפשר לאכול בביס. כמו למשל ברוסקטות קטנות עם תוספות משתנות, פאיים אישיים או מנות גדולות שחתוכות לביסים כמו למשל טורטייה ממולאת וחתוכה, סנדוויצ'ונים, סושי ועוד.

 

לאיזה אירוע מתאים להזמין קייטרינג פינגר פוד?

פינגר פוד יכול להתאים כמנה ראשונה באירוע, כמו חתונה או בר מצווה אבל הוא גם יכול להתאים כקייטרינג מרכזי לאירועים עסקיים כמו אירועי חברה למשל, הרמת כוסית או הפי האוור וגם לאירועים קטנים כמו חינה, הפרשת חלה, מסיבות רווקים ועוד.

 

פינגר פוד ברוסקטות סלמון

סוגי פינגר פוד

קייטרינג פינגר פוד ניתן להתאים לפי העדפות המזון שלכם, חלבי, בשרי, מתוק ומלוח, כשר וגם טבעוני. 

דג שימו לב: פינגר פוד שכולל בשר או דגים, יעלה יותר מפינג פוד צמחוני, חלבי כי בדרך כלל דגים  יקרים יותר ומתקלקלים מהר יותר.

 אם אתם רגישים למשהו, למשל לגלוטן, כדאי לוודא מראש בחברת הקייטרינג האם היא תוכל לספק לכם פינגר פוד מתאים. רוב בעלי הקייטרינג יוכלו להציע חלופה אבל לא תמיד המטבח יהיה לגמרי סטרילי.

 

מגש פינגר פוד מיני המבורגרים

טיפים להזמנת קייטרינג פינגר פוד

מגש פירות טרופי משריינים תאריך - מתי כדאי להזמין? כמו כמעט בכל דבר באירועים, עדיף כמה שיותר מוקדם. ברגע שקבעתם אירוע, מומלץ כבר להזמין ולשריין קייטרינג פינגר פוד, במיוחד אם מדובר בתאריכים פופולריים כמו הרמת כוסית בחגים או בעונת האירועים (יוני-ספטמבר). 

מגש פירות טרופי משלמים מקדמה - כשאתם סוגרים את הקייטרינג כנראה שתתבקשו לשלם מקדמה של כ10%, כדי שבעל הקייטרינג יוכל לשריין עבורכם את התאריך. בזמן זה, מומלץ גם לוודא כמה יעלה לבטל את הקייטרינג, במידה וישתנו התוכניות (לא עלינו).

 בכל מקרה, גם אם לא הזמנתם מראש, במידה והתאריך פנוי לחברת הקייטרינג, תוכלו להזמין פינגר פוד עד שלושה ימים לפני האירוע. אבל אנחנו באמת ממליצים שלא לקחת את הסיכון, אחרי הכל, אירוע בלי אוכל זה כמו צ'יפס בלי קטשופ, זה אפשרי אבל מה הטעם?

 

קייטרינג פינגר פוד לאירוע

מחיר קייטרינג פינגר פוד

קייטרינג פינגר פוד יכול להגיע במגשים, או במזנון בופה, בהתאם לכמות ולצורת ההגשה שתרצו.

שקל המחיר למגש פינגר פוד נע בין 100-200 ש"ח בהתאם לכמות היחידות ולסוג המזון.

שימו לב, כמות היחידות שתקבלו בפינגר פוד משתנה ממגש למגש, בהתאם לגודל המנה.
חברות הקייטרינג, כבר מנוסות והן יוכלו לעזור לכם ולהמליץ על כמויות לפי מספר האנשים ואופי האירוע.


יתרון  רוב בעלי הקייטרינג מציעים גם משלוח, בתוספת תשלום, בהתאם למרחק ולשעה.


שקל המחיר לפינגר פוד בזמנון בופה, נקבע "לפי ראש", כלומר לפי כמות המוזמנים והוא נע בין 125-250 ש"ח לאדם. במקרה הזה, המחיר כולללרוב את המשלוח, עריכה וציוד משלים כמו שולחן בופה.
 

פינגר פוד מתוק

חברות קייטרינג מומלצות לפינגר פוד

אחרי שהחלטתם שאתם רוצים קייטרינג פינגר פוד לאירוע שלכם אתם בטח מחפשים קייטרינג אמין, אחד כזה עם המלצות קודמות ותמונות (בכל זאת אוכלים עם העיינים). תשמחו לשמוע שאתם לא צריכים להתפלל ולהחזיק אצבעות ובדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של חברות קייטרינג מומלצות, המדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי שתלקקו את האצבעות, אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשאול איך היה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה קייטרינג פינגר פוד?

מחיר קייטרינג פינגר פוד נע בין 100-200 ש"ח למגש, תלוי בסוג המזון שתבחרו ובין 125-150 ש"ח לאדם אם תרצו בופה.

איזה סוגי פינגר פוד יש?

ניתן לבחור פינגר פוד מלוח או מתוק, חלבי, בשרי, צמחוני וטבעוני, בהתאם לטעם ולהעדפות שלכם. קחו בחשבון, שפינגר פוד עם דגים או בשר, יכול להעלות את המחיר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק