מוקד מידרג: 1-700-707-233

שולחן שוק חלבי מחיר

בשולחן שוק תמצאו מאפים, סנדוויצ'ים, קישים, בורקסים וירקות. אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל אנחנו כבר רעבים. ממש כמו בשוק, כל השפע הזה מוצג בנדיבות על שולחן מרכזי וצבעוני, שיגרום לכל האורחים כמה רגעים של שוק. מחיר שולחן שוק חלבי נע בין 100-150 ₪ לסועד, והמינימום הוא 15 סועדים. מה כולל מחיר שולחן שוק חלבי ואיך זה עובד? כל המידע מוגש לכם על השולחן 😊   


שולחן שוק חלבי מחיר

מחיר מחיר שולחן שוק חלבי נע בין 100-150 ₪ לסועד.

 

שולחן שוק כשר

 

שולחן שוק חלבי: הצעת מחיר לדוגמא

נקודה כמות סועדים: 20

נקודה מה בתפריט? סנדוויצ'ים חלביים, קישים, פשטידות, מאפים ובורקסים, ירקות חתוכים וממרחים.

נקודה סך הכל מחיר שולחן שוק חלבי: 2,200 ₪ כולל הגעה למקום האירוע, הכנה של האוכל וסידור שלו.

 

שולחן שוק חלבי: הצעת מחיר 2 לדוגמא

נקודה כמות סועדים: 100

נקודה מה בתפריט? סנדוויצ'ים חלביים, בורקסים, סביח, טורטיות סושי מגולגלות, ירקות חתוכים ואנטיפסטי.

נקודה סך הכל מחיר שולחן שוק חלבי: 13,000 ₪ כולל הגעה למקום האירוע, הכנה של האוכל וסידור שלו.

 

עוגה שימו לב: מחיר שולחן שוק חלבי לא כולל שתייה קלה וקינוחים. אל דאגה, תוכלו להוסיף מגשי קינוחים בתוספת תשלום. אם אין במקום האירוע שולחן גדול ורחב לפריסה של האוכל, תוכלו להזמין שולחנות דרך חברה שמשכירה ציוד לאירועים.

 

שולחן שוק חלבי סנדוויצים

מה משפיע על מחיר שולחן שוק חלבי?

שולחן שוק חלבי תפריט

מספר 1 סוג התפריט: סוג התפריט בהחלט משפיע על המחיר. שולחן שוק חלבי סטנדרטי מורכב מסנדוויצ'ים עם מגוון גבינות, ירקות וממרחים, קישים ופשטידות, מטבלים כמו חצילים ועגבניות, בורקסים ומאפים.

פסטה חלק מחברות הקייטרינג מציעות שולחנות שוק משודרגים עם פסטות חמות, אנטיפסטי וטורטיות סושי מגולגלות, ממולאות בירקות וממרחים.

סימן קריאה שימו לב: אם תרצו שהתפריט שלכם יכלול גם פסטות חמות, תוכלו לבקש להוסיף עמדות חימום כדי שהאוכל יהיה כמה שיותר טעים וטרי. על התענוג הזה תהיה תוספת למחיר הרגיל של בין 10-15 ₪ למנה.

מספר 2 כמות הסועדים: ככל שכמות הסועדים שלכם גבוהה יותר, כך המחיר פר מנה נמוך יותר. לרוב, מינימום ההזמנה לשולחן שוק חלבי הוא 15-20 מנות. אם המעגל שלכם קצת יותר מצומצם מזה, כדאי לחשוב האם שולחן שוק באמת משתלם לאירוע שלכם. למרות שאנחנו עוד לא שמענו על משרד שהתנגד לקבל יום אחרי האירוע כמה קישים, מאפים וקצת ירקות לאיזון.

טיפ על שולחן שוק חלבי ל 100 סועדים ומעלה, תוכלו לקבל הנחה של 20-30 ₪ למחיר המנה.

 

טורטיות סושי חלביות

שולחן שוק חלבי – איך זה עובד?

כדי לשריין הזמנה לשולחן שוק חלבי, מומלץ ליצור קשר עם איש הקייטרינג כשבועיים לפני מועד האירוע. אם אתם אנשי הרגע האחרון, כתבו לעצמכם תזכורת לעשות את ההזמנה של שולחן השוק לפחות שלושה ימים לפני, ככה שלא יתפסו את המקום שלכם עם הזמנות אחרות, חלילה.סמיילי

בלאי לאורך זמן הקסם העיקרי בשולחן השוק הוא בטריות שלו. האוכל יגיע אליכם כשהכל מוכן וטרי כשעה לפני מועד ההגשה. אנשי הקייטרינג יסדרו הכל בצורה מזמינה ומאורגנת לפי הקונספט שכולם מכירים. לכם, נשאר רק לפתח רעב ולהתאסף סביב השולחן. בתאבון! 😊

טיפ יש ילדים בקהל? טבעונים? רגישים ללקטוז? סתם אנשים ששונאים מאוד זיתים? ספרו על כך בזמן ההזמנה, לפעמים לאנשי הקייטרינג יש רעיונות יצירתיים כדי להתאים את שולחן השוק לכולם. אם אתם דווקא בקטע של שניצל ומטבוחה - זה גם הולך, הנה כל המידע על שולחן שוק בשרי.

 

קיש לשולחן שוק חלבי

אנשי קייטרינג מומלצים לשולחן שוק חלבי

אחרי שקראתם על מחיר ותפריט שולחן שוק חלבי והחלטתם שזה הקייטרינג בשבילכם, הצעד הבא הוא להתקשר לאיש קייטרינג מומלץ. ככה, ששולחן השוק החלבי שלכם יהיה מרשים וטעים. בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם רשימה של אנשי קייטרינג מומלצים לשולחן שוק חלבי.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה שולחן שוק חלבי?

המחיר נקבע לפי כמות הסועדים ונע בין 100-150 שקלים לאדם.

כמה זמן מראש מסדרים את השולחן שוק החלבי?

חברת הקייטרינג תגיע אליכם עם האוכל מוכן כשעה לפני שעת ההגשה.

מה כולל המחיר של שולחן שוק חלבי?

המחיר כולל את האוכל, ההכנה שלו והסידור במקום האירוע. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק