מוקד מידרג: 1-700-707-233

מצבה לכלב

מצבה לכלב מאפשרת  לכם להקים אנדרטה קטנה לכלב שליווה אתכם. בהקמת מצבה לכלב תצטרכו לבחור באיזו אבן להשתמש, מה לכתוב ואיזה אלמנטים להוסיף כדי לייחד את מצבה. מחיר מצבה לכלב נע בין 1,000-5,000 ₪ ומושפע מכמה גורמים. מה משפיע על המחיר, איך מעצבים מצבה לכלב וכמה טיפים להקמת המצבה, כאן לפניכם


מצבה לכלב

כבר מזמן ידוע שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם בגלל זה, פרידה מכלב היא רגע קשה לכל בני הבית. במותו של הכלב יש הנוהגים לקבור אותו בבית קברות לחיות מחמד ולהקים מצבה לזכרו.

לב רובם המוחלט של קבלני מצבות מקימים גם מצבות לכלבים אבל כשזה מגיע למצבה לכלב יש כמה דברים שכדאי לבדוק וישפיעו על עיצוב המצבה וגם על המחיר שלה:

אחד באיזה בית קברות תקברו את הכלב? המרחק בין בית הקברות לכלבים לבין המקום בו תזמינו את המצבה ישפיע על מחיר המצבה לכלב.

שתיים האם מותר להקים מצבה על הקבר בבית הקברות הזה? בבתי קברות בהם לא ניתן להקים מצבה לכלב, בית העלמין מציב לרוב שלט עם פרטי הכלב, כיתוב שתבחרו ותמונה של הכלב בלבד.

שלוש האם יש הגבלות על גודל למצבה? ברוב בתי הקברות לחיות שמאפשרים הקמת מצבה לכלב קיימת מגבלת גודל של 1X1.5 מטר.

התשובות לשאלות האלה יוכלו לכוון אתכם לבחור בית קברות שמאפשר הנחת מצבה על הקבר ולהבין האם אתם עובדים במגבלות גודל שישפיעו על עיצוב המצבה בהמשך.

 

מצבה לכלב

 

אלמנטים מיוחדים למצבה לכלב

מצבה לכלב אפשר להפוך למצבה מיוחדת  ומעוצבת בעזרת הוספת אלמנטים מיוחדים שנפוצים בהקמת מצבה לכלב:

תמונה תמונה – מוטיב נפוץ בהקמת מצבה לכלב הוא שימוש בתמונה שלו כדי לייחד את המצבה אליו. תוכלו להוסיף תמונה בצבע או באמצעות חריטה בלייזר (אם המצבה עשויה מגרניט).

חריטה חריטה – דרך נוספת לייחד מצבה לכלב היא באמצעות חריטה שנעשית לרוב באמצעות לייזר. לדוגמה, אפשר לחרוט איורים כמו כפה של כלב.

כד פרחיםאלמנט פיסולי – על מצבה לכלב אפשר להוסיף אגרטל לפרחים או פסלון קטן שמייצג את הכלב כמו צעצוע אהוב.

 

חריטה על מצבה לכלב

עיצוב מצבה לכלב

כמו בבחירת מצבה רגילה כך גם במצבה לכלב יש כמה בחירות שתצטרכו לעשות לפני הקמת המצבה:

 

סוגי אבנים להקמת מצבה לכלב

אותן אבנים הזמינות להקמת מצבות לבני אדם זמינות גם להקמת מצבות לכלבים אך במקרה של מצבה לכלב היא תהיה מצבה מלבנית וקטנה משמעותית מהמצבה המוכרת. לכל אבן מראה ומחיר שונה:

נקודה מצבות אבן חברון – אבן חברון היא האבן הנפוצה ביותר להקמת מצבות בכלל ומצבות לכלבים בפרט. מדובר באבן מקומית ולכן מחירה הוא גם הזול ביותר ועומד על כ-1,000 ₪ למצבה סטנדרטית לכלב. היא מאופיינת בצבע חול בהיר ובנימים כהים שנותנים לה טקסטורה ייחודית.

נקודה מצבות שיש – סוג השיש הנפוץ להקמת מצבות הוא שיש טורקי שצבעו אפור-כחלחל עם פסים אפורים-שחורים. מדובר באבן חזקה ועמידה שדורשת תחזוקה נמוכה אבל המחיר שלה גבוה ביחס למצבות אבן חברון ועומד על 3,000-4,000 ₪ למצבה סטנדרטית לכלב.

נקודה מצבות גרניט – גרניט היא אבן מיובאת שמגיעה במגוון צבעים (שחור, ירוק, אדום ועוד). הגרניט נחשבת לאבן עמידה במיוחד שנשמרת לאורך זמן ובעלת מראה מבריק ומרשים. גם מצבות אבן גרניט נחשבות ליקרות יותר ממצבות אבן אחרות ומחירן נע בין 3,000-4,000 ₪ למצבה סטנדרטית לכלב.

נקודה מצבות אבן טבעית – אפשרות נוספת להקמת מצבה לכלב היא שימוש באבן טבעית. כלומר, אבן לא מעובדת ששומרת על הטקסטורה המקורית שלה. שימו לב שכשזה מגיע למצבה לכלב מדובר במצבה קטנה יחסית ולכן האבן הטבעית צריכה להיות קטנה בהתאם. מצבות אבן טבעית נחשבות ליקרות ומחירן יכול להגיע ל-5,000 ₪ אפילו עבור מצבה סטנדרטית לכלב. עצם השימוש באבן טבעית נותן למצבה מראה ייחודי ומעוצב.

 

קטלוג סוגי אבנים למצבות

 

כיתוב על מצבה לכלב

קיימות כמה אפשרויות של כיתוב על מצבה, שימו לב שלכל סוג אות מחיר שונה:

מקף אותיות חרוטות צבועות – אותיות אלה חצובות באבן ונצבעות בצבע שחור ומחירן נע בין 6-10 ₪ לאות.

מקף אותיות חרוטות עם מילוי עופרת – האותיות חצובות באבן באותו אופן אבל לתוך כל אחת מהן יוצקים עופרת שנחשבת לעמידה יותר בהשוואה לצבע. מחיר כל אות חרוטה עם מילוי עופרת נע בין 8-12 ₪ לאות.

מקף אותיות בולטות – אותיות מסוג זה נוצרות על ידי חציבה באבן והבלטה של אותיות מתוכן. מחירן נע בין 15-50 ₪ לאות והוא תלוי בגובה האות מתוך פני שטח האבן.

מקף אותיות מודבקות אותיות כאלה מודבקות על ברגים שמחוברים למצבה ולא ישירות על האבן עצמה ולכן השימוש בהן נפוץ יותר על מצבות אבן טבעית בהן פני השטח לא אחידים. מחיר אותיות מודבקות נע בין 30-70 ₪ לאות.

 

מצבה לכלב עם אלמנט פיסולי

מצבה לכלב - מחיר

מחיר מצבה לכלב נע בין 1,000-5,000 ₪ ותלוי בכמה גורמים:

מחיר מקום הקבורה – מקום הקבורה רלוונטי בעיקר כשיש מרחק גדול בין בית הקברות למפעל המצבות. במצב של מרחק גדול בין המפעל לבית הקברות,  לעלות המצבה תתווסף תוספת של 500-700 ₪ על הובלת המצבה. 

מחיר גודל המצבה – בחלק מבתי הקברות קיים גודל סטנדרטי של 1X1.5 מטר למצבה לכלב אך אם מדובר במצבה קטנה או גדולה יותר המחיר יהיה קרוב לטווח התחתון או העליון בהתאם לגודל.

מחיר סוג האבן – כמו שציינו קודם, לסוג האבן יש את ההשפעה הגדולה ביותר על מחיר. כך, מחיר מצבה סטנדרטית לכלב מאבן חברון, ללא תוספות מיוחדות  יהיה כ-1,000 ₪. לעומת זאת, אם מדובר במצבה משיש טורקי או גרניט המחיר יעלה ויהיה סביב ה3,000-4,000 ₪.

מחיר כיתוב – מחיר הכיתוב זניח בהשוואה למרכיבי המחיר האחרים אבל כמו שראיתם קודם, הכיתוב מתומחר פר אות ותלוי בסוג הכיתוב.

מחיר אלמנטים מיוחדים – הוספה של אלמנטים מיוחדים כמו תמונות, חריטות, פסיפס או פסלים יעלו את מחיר המצבה בכ-1,000 ₪, בהתאם לאלמנט הנוסף.


קבלני מצבות מומלצים להקמת מצבה לכלב

עכשיו כשאתם מכירים את האפשרויות הקיימות להנצחת חברכם הנאמן תוכלו לפנות לקבלן מצבות להקמת מצבה לכלב. קבלני המצבות יציגו לכם אפשרויות שונות של מצבה לכלב מתוך קטלוג מצבות שעיצבו בעבר ויעזרו לכם להתאים את המצבה כך שתהיה לטעמכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מי מקים מצבה לכלב?

רובם המוחלט של קבלני המצבות מקימים גם מצבות לכלבים.

מה לבדוק לפני הזמנת מצבה לכלב?

לפני הזמנת מצבה לכלב מקבלן מצבות כדאי לבדוק איפה בית הקברות לכלבים הקרוב אליכם ומה המרחק שלו מקבלן המצבות (זה ישפיע על מחיר ההובלה), האם בכלל מותר להקים מצבה בבית העלמין הזה והאם קיימות הגבלות כלשהן לגבי המצבה.

מה מחיר מצבה לכלב?

מחיר מצבה לכלב נע בין 1,000-5,000 ש"ח.

מה משפיע על מחיר מצבה לכלב?

מחיר מצבה לכלב מושפע מעלות מחיר הובלת המצבה לבית הקברות, גודל המצבה, סוג האבן, כיתוב ואלמנטים מיוחדים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק