עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת מנעול רב בריח – מחיר

המחיר של החלפת מנעול רב בריח נע בין 300-1,100 ש"ח, ותלוי בכמה גורמים: איזה חלק אתם צריכים להחליף (המנגנון או הצילינדר), הדגם (יש צילינדרים ומנגנונים יקרים יותר ויקרים פחות), והאם הייתם צריכים פריצה לדירה. כל המידע על מחיר החלפת מנעול רב בריח בעמוד הבא.


מחיר החלפת מנעול רב בריח

הדבר הראשון שצריך להבין כשבאים להחליף מנעול רב בריח הוא איזה חלק תקול במנעול: הצילינדר או המנגנון. הצילינדר הוא החלק שאליו מכניסים את המפתח, והוא מסתובב בתוך המנגנון באופן שמוציא החוצה את הבריחים ונועל את הדלת. המנגנון הוא החלק שמכיל את הבריחים ושולט ביציאה ובכניסה שלהם.

מפתח רב בריח מחיר החלפת צילינדר במנעול רב בריח נע בין 300-700 ש"ח.

מפתח רב בריח מחיר החלפת מנגנון במנעול רב בריח נע בין 300-900 ש"ח.

מפתח רב בריח תוספת פריצה תנוע בין 100-250 ש"ח למחיר ההחלפה.

מפתח רב בריח תוספת החלפת מגן צילינדר תעלה בין 100-150 ש"ח.

 שימו לב: זמן האחריות על החלפת מנעול רב בריח נע בין שנה לחמש שנים, תלוי במנעולן ותלוי במוצר. אנחנו ממליצים להתייעץ עם המנעולן שלכם על זמן האחריות לפני העבודה.


מה משפיע על מחיר החלפת מנעול רב בריח

יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחיר החלפת מנעול רב בריח:

אחד עלות חלקי החילוף: יש הפרשים גדולים במחירים של צילינדרים ומנגנוני נעילה שונים. צילינדר עם כרטיס שכפול, לדוגמא, יעלה יותר מצילינדר שאת המפתח שלו אפשר לשכפל באופן רגיל. בנוסף, צילינדרים מסוימים מכילים מנגנון שמגן מפני "פריצה שקטה", וגם הם עולים יותר.

שתיים מועדים מיוחדים: אם תבקשו ממנעולן להגיע לתקן מנעול רב בריח או לפרוץ אותו בשבת, בחג, בשעות לילה או במזג אוויר סוער במיוחד, יכול להיות שהוא יגבה מחיר מעט גבוה יותר.

 


איך מחליפים מנעול רב בריח

תהליך ההחלפה של מנעול רב בריח תלוי, כמובן, באיזה חלק אתם רוצים להחליף: את הצילינדר או את המנגנון.

החלפת צילינדר היא עבודה יחסית פשוטה, שכוללת הברגה החוצה של הצילינדר בעזרת בורג שנמצא מתחת לבריחים, הכנסה של צילינדר חדש והברגה שלו פנימה.

החלפת מנגנון רב בריח היא כבר עבודה קצת יותר מסובכת. על מנת להחליף מנגנון, המנעולן צריך קודם כל להסיר את הפרזול של המנעול: הידיות, הפלטות, הצילינדר ומגן הצילינדר. רק לאחר מכן הוא יכול להוציא את המנגנון הישן מהדלת, לשים במקומו את המנגנון החדש ולהחזיר את הפרזול.

 שימו לב: כשאתם מזמינים מנעולן להחלפת מנעול רב בריח, אם הוא מחליף לכם את הצילינדר, חשוב לוודא שאתם מקבלים את כל המפתחות. בכל קופסאת צילינדר חדשה יש מספר מפתחות - בדרך כלל חמש, לפעמים קצת פחות, אבל אף פעם לא אחד. אם המנעולן שלכם מביא לכם רק מפתח אחד לצילינדר חדש, יש בעיה. עוד טיפים שכדאי לדעת לפני שאתם מזמינים מנעולן תוכלו למצוא כאן.

 


איך אפשר לשמור על מנעול רב בריח

אחרי שכבר החליפו לכם מנעול רב בריח, תשמחו לדעת שהמנעול החדש הוא עמיד במיוחד, ולא סביר שיתקלקל שוב בשנים הקרובות. ובכל זאת, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות על מנת להאריך את החיים של הרב בריח החדש שלכם:

מנעול שימון: חלודה היא תמיד האויב הגדול של כל מנגנון מתכתי, והמגן האולטימטיבי מפני חלודה הוא שמן. כאמצעי מניעתי, אנחנו ממליצים להעביר פעם בשנה שימון על כל חלקי המתכת של הדלת – הצירים, הצילינדר והבריחים.

מנעול ניקיון: מלבד חלודה, החשוד השני בגרימת נזק למנעול שלכם הוא לכלוך, וספציפית חול. שימו לב שהמפתח שלכם יחסית נקי לפני שאתם מכניסים אותו לצילינדר בשביל לשמור עליו לאורך זמן. בנוסף, למנעול רב בריח יש בריח תחתון שנכנס לחור ברצפה, וגם שם נוטה להצטבר לכלוך. שואב אבק באזור פעם בכמה זמן אמור לעשות את העבודה.


מנעולנים מומלצים להחלפת מנעול רב בריח

רב בריח הוא מנעול שאמור להחזיק לכם שנים ארוכות, ולכן שווה להשקיע כבר במעמד ההתקנה במנעולן שיכול לבצע עבורכם את העבודה באופן הטוב ביותר, שימקסם את זמן התפקוד של המנעול. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים להחלפת מנעול רב בריח, עם ציון ממוצע של 9 ומעלה מלקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה להחליף מנעול רב בריח?

המחיר של החלפת מנעול רב בריח נע בין 300-1,100 ש"ח, כתלות בסוג החלק שאתם רוצים להחליף, האם המנעולן היה צריך לפרוץ את הדלת ומתי הזמנתם אותו.

כמה עולה להחליף צילינדר בדלת רב בריח?

החלפת צילינדר בדלת רב בריח עולה בין 300-700 ש"ח, כשהגורם שהכי משפיע על מחיר העבודה הוא עלות הצילינדר עצמו.



טיפים ומחירים בטכנאים ותיקונים

טיפים ומחירים בנושא ייבושים תת רצפתיים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מכשירי חשמל
טיפים ומחירים בנושא תיקוני והתקנות מזגנים
טיפים ומחירים בנושא תיקון והתקנות דודים
טיפים ומחירים בנושא עבודות חשמל
טיפים ומחירים בנושא שירותי אינסטלציה
טיפים ומחירים בנושא תיקוני גז
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אינטרקום וקודנים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני תריסים וחלונות
טיפים ומחירים בנושא תיקון והחלפת מנעולים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מחשבים ולפטופים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני אופניים
טיפים ומחירים בנושא תיקונים קטנים
טיפים ומחירים בנושא איתור נזילות
טיפים ומחירים בנושא שירותי ביובית
טיפים ומחירים בנושא שערים חשמליים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני טלוויזיות
טיפים ומחירים בנושא תיקוני סלולר
טיפים ומחירים בנושא רשתות תקשורת
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות מערכות כיבוי אש
טיפים ומחירים בנושא התקנת מערכות סולאריות

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק