עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פתיחת כספת שנגמרה הסוללה

שכחתם להחליף את הסוללות לכספת הדיגיטלית והקודן לא מגיב? קורה לטובים ביותר. לכספת דיגיטלית ביתית אין מכשיר הטענה, ובמקרה שנגמרה לה הסוללה, יכול להיות שתצטרכו לקרוא למנעולן שיקדח ויפרוץ לכם אותה. טוב נו, לא בוכים על כספת שננעלה. פתיחת כספת שנגמרה הסוללה היא תהליך מהיר שלוקח בין 5-15 דקות. איך תדעו שנגמרה הסוללה, איך פותחים את הכספת וכמה זה יעלה לכם? הטעינו סוללות - ומתחילים


הכספת לא נפתחת?

אם אתם מנסים ללחוץ את הקוד לכספת, ולוח המקשים לא מגיב בצליל, כנראה שפשוט נגמרו לכספת הסוללות. חלק מהכספות יזהירו אתכם על סוללה שאוזלת וישמיעו צליל, וחלק לא.

סימן קריאה במקרה שהסוללה השתחררה בבית הסוללות, לא יישמע צליל והקודן פשוט לא יעבוד.

החלפת סוללות זאת אומנם פעולה פשוטה, אבל במקרה של כספת דיגיטלית ביתית, זה עלול להסתבך. רגע לפני שאתם קוראים למנעולן (פורץ, בשפה הקרימינלית), תוכלו לנסות בעצמכם שתי דרכים לפתיחת כספת כשנגמרה לה הסוללה. ולא, לקרוא שומשום היפתח זאת לא אחת מהן.

 

כספת שנגמרה הסוללה

איך לפתוח כספת שהסוללה נגמרה?

מספר 1 שימוש בנעילה המכאנית - לרוב הכספות הדיגיטליות יש גם נעילה מכאנית ומפתח ספייר, כדי שתוכלו לפתוח את הכספת בקלות ולהחליף לה את הסוללות. אם אין לכספת שלכם נעילה מכנית, או שאיבדתם את המפתח  – תצטרכו לקרוא למנעולן שיבצע פריצת כספת.

 

מספר 2 זיהוי מיקום הסוללות - לחלק מהכספות הביתיות, יש בית סוללה חיצונית. אם הכספת שלכם לא מקובעת לקיר, תהפכו את הכספת ותבדקו אם בית הסוללות נמצא בתחתית הכספת או בגב האחורי שלה. אם זה המקרה – התמזל מזלכם, ותוכלו להחליף את הסוללות בעצמכם, בלי לפרוץ את הכספת

במקרה שבית הסוללות שלכם נמצא בתוך הכספת, תצטרכו מנעולן שיפרוץ את הכספת.

 

מנעול לכספת

פריצת כספת דיגיטלית

לפתיחת כספת שנגמרה הסוללה, המנעולן יקדח את המנעול עם מקדח בקוטר 8 מ״מ, וכך יפרוץ את הצילינדר של מנגנון הנעילה המכאני. ברגע שהמנעולן פרץ את הצילינדר, הדלת תפתח. פריצת מנגנון הנעילה המכני - הורסת את המנעול ולא תוכלו להשתמש בו יותר. זה לא אומר שתצטרכו לזרוק את הכספת לפח, תוכלו לפתוח אותה פשוט רק עם לוח המקשים הדיגיטלי. אבל, הכספת עצמה תישאר שלמה וללא נזק.

טיפ תוכלו לבקש מהמנעולן להחליף את המנעול הפרוץ במנעול חדש לכספת, וככה להשתמש גם בנעילה המכאנית. כן, גם למקרים הבאים בהם תיגמר לכם הסוללה.

 

פריצה כספת

כך לא תישארו מחוץ לכספת שנגמרה לה הסוללה

כספת החליפו את הסוללות בצורה תדירה - כדאי לשים תזכורת להחליף את הסוללות גם אם הן עדיין לא נגמרו.

שימו לב: אורך החיים של סוללה זה דבר משתנה, ולכן מומלץ להתייעץ עם החברה ממנה קניתם את הכספת הדיגיטלית. החלפת הסוללות בזמן, תחסוך לכם הרבה כסף.

כספת השקיעו בסוללות איכותיות - הסוללות הפשוטות, כאלה שקונים במכולת, פחות איכותיות בדרך כלל ויש להן אורך חיים קצר. מומלץ להשקיע בסוללות איכותיות יותר שיחזיקו לתקופה ארוכה.

כספת התקינו מנעול לכספת - אחרי שהמנעולן פרץ לכם את המנעול, מומלץ לבקשה ממנו להתקין מנגנון מכני חדש. ככה, בפעם הבאה שיגמרו לכם הסוללות יהיה בידכם מפתח ספייר זמין, חיוך יתפשט על פניכם ולא תצטרכו לפרוץ שוב את הכספת.

 

פתיחת כספת נעולה

פריצת כספת ביתית - מחיר

כסף מחיר פריצת כספת שנגמרה לה הסוללה נע בין 300-400 ₪.

מנעול חשוב לדעת: המחיר לא כולל התקנת מנעול חדש.

כסף עבור התקנת מנעול חדש תוסיפו למחיר הפריצה עוד בין 100-150 ₪.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך לפתוח כספת שנגמרה הסוללה?

תנסו לפתוח את הכספת דרך המנגנון המכאני בעזרת המפתח ספייר. אם איבדתם את המפתח, תצרו קשר עם מנעולן. אם יש לכספת בית סוללות חיצוני תוכלו להחליף את הסוללות מבלי לפרוץ.  

מה המחיר של פריצת כספת דיגיטלית?

המחיר לפריצה נע בין 300-400 ₪. תוספת של התקנת מנעול חדש נעה בין 100-150 ₪. 

כמה זמן לוקח לפתוח כספת שנגמרה הסוללה?

למנעולן ייקח בין 5-15 דקות לפרוץ את הכספת. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק