עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פריצת דלת רב בריח

רב בריח הוא מנגנון הנעילה הנפוץ ביותר בישראל, ומסיבה טובה. מצד אחד, הוא באמת מספק הגנה מצוינת מפני פריצות. מצד שני, ההגנה הזאת גם מקשה על המנעולן לפרוץ את הדלת אם נתקעתם מחוץ לבית. כדאי שתדעו שפריצת דלת רב בריח בדרך כלל תכלול גם הריסה של הצילינדר הקיים שלכם והתקנה של צילינדר חדש, ולפעמים גם החלפה של חלקים נוספים. אבל בואו לא נינעל על האפשרות הגרועה מכל. כל המידע על פריצת דלת רב בריח – בעמוד הבא.


דלת רב בריח

מנגנון רב בריחי הוא, כמו שרומז השם שלו, עם מספר בריחים. ככה שכשאתם נועלים את הדלת שלכם, במקום בריח אחד שנכנס לתוך המשקוף, נכנסים כמה בריחים נפרדים. מנגנוני רב בריח מתאימים לדלתות פלדלת, ואי אפשר להתקין אותם בדלתות עץ.

למרות שיש את חברת רב בריח, שאכן הייתה הראשונה בארץ לייצר את המנגנון הרב בריחי, כיום יש עוד מותגים בשוק הישראלי שמייצרים מנעולים שפועלים לפי עיקרון דומה. בנוסף, לחברת רק בריח עצמה יש מספר מנגנוני נעילה. הבחירה בין סוגי המנגנונים השונים, והמותגים השונים, תלויה בכמה בטיחותי וקשה לפריצה אתם רוצים שהמנעול שלכם יהיה. יש כל מיני גורמים שמפרידים בין הדגמים השונים, ואם אתם רוצים להתקין מנעול רב בריחי חדש, אנחנו ממליצים להתייעץ עם הספק שממנו אתם קונים לגבי הפונקציות, היתרונות והחסרונות של כל מנגנון.


פריצת דלת רב בריח

יש כל מיני מקרים שיכולים להוביל לכך שתיאלצו להזמין מנעולן לפריצת דלת רב בריח:

מפתחאובדן מפתח

מפתחדלת נעולה עם מפתח שנשאר בצילינדר מבפנים (נניח, אם אחד מבני הבית נעל את הבית ונרדם)

מפתחצילינדר תקול עקב ניסיון פריצה

מפתחצילינדר תקול עקב בלאי או לכלוך

מפתחמפתח שנשבר בצילינדר

מפתחבעיה במנגנון הנעילה

 

תהליך פריצת דלת רב בריח

החדשות הטובות, (או הרעות, איך שתבחרו להסתכל על זה), הן שבכל המקרים האלה, פריצת דלת רב בריח מתנהלת פחות או יותר אותו דבר, ותכלול הריסה של לפחות חלק אחד מהמנעול. יש גם אופציה של "פריצה שקטה", שבה לא נהרס שום חלק, אבל הכלים שדרושים בשבילה כל כך יקרים, והיא לוקחת המון זמן, כך שאם מדובר בפריצת דלת רב בריח היא בסופו של דבר יוצאת הרבה פחות משתלמת ורוב המנעולנים לא יבצעו אותה.

יד 1קדיחת צילינדר: כן, למרבה הצער, ברוב המוחלט של המקרים אין מנוס מלקדוח את הצילינדר עצמו בשביל לפרוץ דלת רב בריח, מה שכמובן אומר שבסוף התהליך תיאלצו גם להחליף אותו בצילינדר חדש.

יד 2ניסור מגן צילינדר: מגן צילינדר הוא החלק ש, באופן מפתיע, מגן על הצילינדר מבחוץ. בדלתות רב בריח חדשות, אין גישה לצילינדר עצמו ללא ניסור או הרחבה של מגן הצילינדר. בחלק מהמקרים הנזק יהיה מינימלי, ובמקרים אחרים יהיה צורך ממש לנסר את מגן הצילינדר באופן שמחייב החלפה שלו.

יד 3החלפת מנגנון: תקלה במנגנון בדלתות רב בריח היא נדירה, ואם כבר יש תקלה במנגנון היא בדרך כלל תתבטא בזה שלא תצליחו לנעול את הדלת. אבל גם זה קורה, ואם אחרי שהחלפתם צילינדר הדלת עדיין עושה בעיות, כנראה שהבעיה היא אכן במנגנון, והמנעולן יאלץ להחליף גם אותו.

 


האם אפשר לפרוץ דלת רב בריח לבד

פריצה של המנעול עצמו, שכוללת קידוח של הצילינדר כמו שתיארנו בפסקה הקודמת, היא עבודה למנעולן בלבד. לעומת זאת, יש עבודת פריצה אחרת שאתם יכולים לנסות לבצע לבד - פריצה של דלת טרוקה. מצב של דלת טרוקה יכול לקרות בכל סוג של דלת, והמשמעות שלו היא כשאתם סוגרים את הדלת אבל לא נועלים, ובכל זאת לא מצליחים לפתוח אותה. זה אומר שהלשונית של הדלת נתקעה משום מה, ולא מגיבה לידית.

אם הדלת שלכם טרוקה, אתם יכולים לנסות להשחיל קלף פלסטיק דק וגמיש בינה לבין המשקוף, ולנסות לדחוף את הלשונית פנימה חזרה. ואם אתם מסתבכים, כמובן שאתם תמיד גם יכולים להזמין מנעולן שיעזור לכם עם פריצת דלת טרוקה.

 


מחיר פריצת דלת רב בריח

המחיר על העבודה עצמה הוא די קבוע, ולכן הגורם שהכי ישפיע על מחיר פריצת דלת רב בריח הוא  כמה ואיזה חלקים במנעול תיאלצו להחליף:

שקלמחיר פריצת דלת רב בריח ללא החלפת חלקים: 250-400 ש"ח ללא מע"מ

שקלמחיר פריצת דלת רב בריח + החלפת צילינדר (כולל הצילינדר עצמו): 500-900 ש"ח ללא מע"מ

שקלתוספת החלפת מגן צילינדר: 100-250 ש"ח ללא מע"מ

שקלתוספת החלפת מנגנון: 400-800 ש"ח ללא מע"מ

לבשימו לב: המחירים מתייחסים לשעות וימי עבודה סטנדרטיים. אם תבקשו מהמנעולן להגיע בשעות מאוחרות, בשבת או בחג, המחיר צפוי לעלות.


מנעולנים מומלצים לפריצת דלת רב בריח

אין הרבה דברים מעצבנים כמו להיתקע מחוץ לבית, וכל מה שאנחנו רוצים ברגע כזה הוא מישהו שיפתור לנו את הבעיה במהירות ובמקצועיות. בדיוק בגלל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים, מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ועם ממוצע ציונים של תשע ומעלה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה רב בריח?

רב בריח, שהוא שם של חברה, נהיה שם כולל לכל מנגנון נעילה רב בריחי. מנגנון נעילה רב בריחי מתאפיין, באופן לא מפתיע, בהרבה בריחים, מה שמקשה על הפריצה שלו. 

כמה עולה פריצת דלת רב בריח?

המחיר המדויק של עלות הפריצה יקבע לפי כמה ואיזה חלקים של המנעול תצתרכו להחליף, אבל העלות של פריצת דלת רב בריח נעה בין 250-1,200 ש"ח כולל תיקון המנעול אחרי הפריצה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק