מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך אוטמים גג?

יריעות ביטומניות לאיטום גגות

יש כמה תשובות לשאול איך אוטמים גג, אבל לפני הכל חשוב לדעת איך כבר אטמו את הגג שלכם בעבר. פשוט כי חומרי איטום עובדים הכי טוב עם חומרי איטום מאותה משפחה. ככה שאם הגג שלכם אטום כבר עם חומר צמנטי, אז עדיף לאטום אותו מחדש עם חומר צמנטי, ולא עם חומר ביטומני.

ועכשיו, איך אוטמים גג? הנה השיטות המרכזיות, לכל אחת מהשיטות מידת יעילות שונה ומחיר אחר:

מספר 1 יריעות ביטומניות - נחשבות לשיטה המובילה והיעילה ביותר. כשאוטמים בעזרת יריעות ביטומניות מלחימים את היריעות אחת לשנייה, עד שיוצרים "שטיח" על הגג. מחיר יריעות ביטומניות נע בין 90-130 ₪ למ"ר.

מספר 2  זפת - שיטה מיושנת יחסית ולא הכי יעילה. גג שאטום בזפת צריך תחזוקה שוטפת. זיפות גגות מתאים כשיש על הגג הרבה אלמנטים שאי אפשר להוציא ולהזיז. מחיר זיפות גגות נע בין 40-60 ₪ למ"ר.

מספר 3 חומרים אקריליים - שיטת איטום יחסית ישנה. איטום בחומר פלסטי שמתאימה לגגות קטנים או לגגות חדשים שלא נאטמו עדיין. מחיר איטום גג בעזרת חומרים אקריליים נע בין 80-110 ₪ למ"ר.

מספר 4 חומרים פוליאוריטנים - שיטה יחסית יקרה ומורכבת. איטום בחומרים פוליאוריטניים נהוג בעיקר כשהגישה לגג קשה ושהגג לא חשוף לשמש ישירה. מחיר איטום גג באמצעות חומרים פוליאוריטנים נע בין 120-150 ₪ למ"ר.


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק