מוקד מידרג: 1-700-707-233

ממה נגרם עובש בקירות?

עובש על הקיר

עובש בקירות היא בעיה שלצערנו כמעט כולנו מכירים, ולא רק מהחדר המעופש בצבא. קשה להיפטר מעובש בקירות, כמעט כמו שקשה להיפטר מחתולה שנתת לה פעם אוכל. אז מה עושים? כדי שתוכלו להיפטר מהעובש על הקיר אחת ולתמיד תצטרכו להבין ממה הוא נגרם, הנה כל הסיבות האפשריות:

 

אחד עובש בקיר שנגרם מלחות - אם העובש בקירות חדר האמבטיה, יתכן מאוד שהוא נוצר בגלל לחות שמצטברת מהמים החמים. הלחות חודרת את שכבת הצבע ומייצרת עובש בקיר. או במילים אחרות, זאת התזכורת שלכם לפתוח חלונות אחרי שאתם מסיימים להתקלח.

שתיים עובש בקיר שנגרם מנזילה – אם העובש חוזר תמיד באותו מקום, יכול להיות שקיימת נזילה סמויה בקיר שלכם, כזו שגורמת לרטיבות בפנים הקיר.

שלוש עובש בקיר שנגרם מרטיבות בקיר – אם יש בעיית איטום בקירות החיצוניים של הבית או בתקרה, מים מבחוץ עלולים לחלחל פנימה דרך הקיר, ליצור רטיבות בקיר ובעקבות כך – עובש.

ארבע עובש בקיר שנגרם עיבוי - בגלל הבדלי טמפרטורה בין פנים הבית לבין החוץ, מתעבים עדי המים והופכים לטיפות על החלונות, כמו האדים שמופיעים על החלון של האוטו בחורף. ברגע שהמים מטפטים מהחלון לקיר, הם יכולים לגרום לעובש.

חמש עובש בקיר שנגרם מקפליריות - מבטיחים שלא המצאנו מילה. במקרה שיש נזילה מתחת למרצפות, המים עולים לאט-לאט במעלה הקיר – לתהליך הזה קוראים קפילריות. וכשהמים בקיר, אל תפתעו לגלות עובש עליו. מה שנקרא, אין עשן בלי אש, או בעצם מים בקיר בלי עובש.


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק