עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

הצללה לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע ביום בהיר של שמש וחוששים שלא יהיו עננים, המאמר הבא בדיוק בשבילכם: נפרט על סוגי ההצללה השונים לאירועים, האם הם מתאימים גם לעונות גשומות (ספוילר: אוהלים מסוימים כן) ומה המחירים של כל זה. בואו נצלול להצללה לאירועים.


הצללה לאירועים

מי מאיתנו לא נכח באירוע וחשב "היי, אני יודע מה ישפר את האווירה - עוד שמש". מכיוון שאף אחד לא חשב את זה מעולם, מיד נפרט על שלושת סוגי ההצללה השונים שתוכלו לשכור לאירועים: אוהלים, שמשיות ורשתות צל.

נתחיל מאיך זה עובד: חברת ההשכרה תגיע למיקום האירוע כדי לראות את תנאי השטח, למדוד אותו ולראות אם יש מכשולים כלשהם כמו עצים, שיחים או אבנים, שעלולים להפריע להקמה. אף אחד לא רוצה שמרכז האירוע יהיה עץ. חברת ההשכרה תגיע שוב ביום האירוע, 2-3 שעות לפני שהוא מתחיל בשביל להקים את ההצללה. הפירוק עצמו גם יעשה על ידם לאחר האירוע או ביום למחרת, וגם הוא יקח בערך 2-3 שעות.

רשת צל אגב, לא משנה באיזו הצללה תבחרו לאירוע, היא ככל הנראה תגיע בצבע לבן כדי שלא תספוג את אור השמש.

רשת צל חשוב שתוודאו מראש שלחברת ההשכרה יש ביטוח צד ג' שמבטח גם את הציוד וגם את האורחים במקרה של תאונה לא עלינו.

אחרי שדיברנו באופן כללי על הצללה לאירועים, בואו נתייחס לכל אחד מסוגי ההצלה שאפשר לשכור לאירוע.
 

רשת צל באירוע

אוהלים להצללה באירועים

אוהלים להשכרה מגיעים במגוון גדלים למגוון אירועים שונים. בניגוד לסוגי ההצללות האחרים רק אוהל יכול להתאים לאירועים גם בעונות גשומות. כדי שהגשם לא יטפטף לכם על העורף, חברת ההשכרה יכולה לספק אוהל עם תקרה אטומה עשויה PVC, וחלונות שאינם נפתחים.

גם בחודשי הקיץ, אוהל להצללה באירוע הוא ההגנה הטובה ביותר מפני השמש בגלל שהוא אטום. כיוון שאוהל מגביל את השטח וחוסם את כיווני האוויר, תצטרכו להוסיף לו גם יחידות אוורור כמו מצננים או מאווררים (שגם אותם תוכלו לשכור מאותה חברת השכרה ברוב המקרים).
 

אירוע של מעל 300 מוזמנים אירוע של עד 300 מוזמנים
צריך אישור קונסטרוקטור אין צורך באישור מיוחד
אירוע של 100 מוזמנים אירוע של 50 מוזמנים
אוהל בגודל 150-200 מ"ר אוהל בגודל 80-100 מ"ר

 

בולט מסיבה במידה ואתם משכירים גם שולחנות, מומלץ לבחור בשולחנות מלבניים כדי לרווח את האוהל עד כמה שניתן.

 

אם אתם זקוקים לסוכת אבלים, אנחנו משתתפים בצערכם וממליצים לבחור אוהל עם כמה שיותר פתחי אוורור, משום שנמצאים בסוכה שעות רבות ולפעמים אף ישנים בה.
 

אוהל משמש להצללה מפני השמש באירוע


רשתות צל להצללה באירועים

אם יצא לכם לעבור ליד בית הספר היסודי שלמדתם בו או ליד גינת המשחקים וחשבתם לעצמכם "זה לא היה כאן כשהייתי כאן", אתם יודעים מה זה רשת צל.

רשתות צל, או בשמן המקצועי "שמשוניות", מגיעות בכמה גדלים אותם חברת ההשכרה תתאים לשטח האירוע שלכם. היתרון המרכזי של רשתות צל על פני שאר פתרונות ההצללה הוא שהן לא תופסות הרבה מקום על הרצפה, כך שתוכלו להתנועע בחופשיות במרחב ולהנות מהנוף מבלי לתחום את האירוע לשטח מוגבל כמו בהשכרת אוהל. מה שכן, יהיה לכם קשה יותר להסתתר מדודות שתמיד מופתעות לראות כמה גדלתם.

רשתות צל יכולות להגיע בכמה צבעים, כמו בבית הספר היסודי או בגינה הציבורית, אך חברות ההשכרה יציעו לכם לבחור בצבע לבן, שיספוג כמה שפחות שמש. במידה וחברת ההשכרה תראה שאין לאן לקשור את רשתות הצל, כמו עצים לדוגמא, היא תדאג להביא איתה עמודים ולחבר אליהם את הרשת, מה שעלול לייקר את המחיר בכמה עשרות שקלים.
 

רשת צל משמשת להצללה מפני השמש באירוע חוץ


שמשיות להצללה באירועים

רק מלחשוב על שמשיות אנחנו מקבלים דודה לים. שמשיות מתאימות בעיקר לאירוע שבו האורחים יתאגדו סביב שולחנות או דוכנים. הן יכולות להתאים גם לשימוש ביתי ובניגוד לסוגי ההצללה שהזכרנו קודם, שמשיות הן בעיקר לדקורציה, משום שהן לא יכולות להצל על כמות גדולה של אנשים בבת אחת. בניגוד לאוהלים ולרשתות הצל, שמשיות מגיעות בגודל קבוע, בקוטר של 3 מטר, שיכולה להתאים-6 אנשים סביב שולחן.
 

שמשיות משמשות להצללה מפני השמש באירועי חוץ

הצללה לאירועים - מחירים

מחירי הצללה לאירועים הם אירוע קצת מורכב: המחיר מושפע מסוג ההצללה שבחרתם והכמויות, ממרחק הנסיעה שחברת ההשכרה נוסעת אליכם ומכם ומספר אנשי הצוות שידרשו כדי להקים ולפרק. רוב חברות ההשכרה מספקות כמעט את כל הציוד הדרוש לאירועים, ולכן מחיר הצללה כלול בתוך המחיר של השכרת הציוד כולו: מקומות ישיבה ושולחנות, כלים, תאורה, ציוד הגברה, מצננים או פטריות חימום, גנרטור ועוד - ככל הנראה תצטרכו יותר מרק הצללה.

דוגמאות למחירי השכרת הצללות לאירועים

המחירים רלוונטיים לאירוע שנמשך יום אחד וכוללים מע"מ:

כסף מחיר השכרת אוהל בגודל 4X8 נע בין 2,500-3,000 ₪ (כולל הובלה, התקנה ופירוק).

כסף מחיר השכרת רשת צל בגודל 50 מ"ר נע בין 1,500-2,000 ₪ (כולל הובלה, התקנה ופירוק).

כסף מחיר השכרת שמשייה עם קוטר 3 מ' נע בין 100-120 ₪ (כולל התקנה ופירוק, לא כולל הובלה).
 

אוהל משמש להצללה מפני השמש באירועי חוץ

חברות להשכרת ציוד הצללה לאירועים

אחרי שלמדתם על הצללה לאירועים, הגיע הזמן לצהול באירוע ולהזמין את ההצללה שקורצת לכם דרך רשימת חברות השכרת ציוד לאירועים מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים. שיהיה בהצללה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי הצללה לאירועים יש?

יש שלושה סוגי הצללה:

  1. אוהל - מצל בצורה הכי טובה ויכול אפילו להתאים לעונה גשומה.
  2. רשת צל - מאפשרת תנועה חופשית ברחבי האירוע.
  3. שמשיה - בעיקר לשימוש דקורטיבי, יכולה להתאים גם לשימוש ביתי.
כמה זמן לוקח להתקין הצללה באירועים?

ההתקנה לוקחת בין 2-3 שעות, כך גם לפירוק. חברת ההשכרה היא היחידה שמרכיבה, מפרקת ומובילה את הציוד.

כמה עולה השכרת הצללה לאירועים?

*המחירים רלוונטיים לאירוע שמתפרש על פני יום אחד וכוללים מע"מ, הובלה, התקנה ופירוק (אלא אם צוין אחרת).

מחיר השכרת אוהל בגודל 4X8 נע בין 2,500-3,000 ש"ח.
מחיר השכרת רשת צל בגודל 50 מ"ר נע בין 1,500-2,000 ש"ח.
מחיר השכרת שמשייה עם קוטר 3 מ' נע בין 100-120 ש"ח (לא כולל הובלה).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק