עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת ציוד הגברה

השכרת ציוד הגברה תעזור לשמע טוב באירוע, לאווירה טובה ואפילו למניעת מצבים מביכים. כמות וסוג ציוד ההגברה שתצטרכו להשכיר נקבע לפי מטרת האירוע, מיקום, גודל המקום וכמות המשתתפים. לרוב, מחיר השכרת הציוד לאירוע נע בין 150-800 ₪ למהלך יום האירוע. מתי משכירים ומה קורה אם משהו מתקלקל? באנו להגביר, עם כל המידע על השכרת ציוד הגברה


ציוד הגברה לאירועים

לא משנה אם האירוע הוא בר מצווה, אירוסין, כנס, טקס או יום הולדת, לציוד ההגברה יש תפקיד חשוב בהצלחת האירוע והוא יכול לסגור לכם את אחת הפינות החשובות ביותר בו. נכון, אוכל ושתייה זה חשוב מאוד אבל חשבתם מה יקרה אם באמצע המסיבה המוסיקה תיעצר? או חלילה במהלך הנאום שלכם, של הבוס, של הכלה או אפילו של הסבא באירוע פשוט לא ישמעו אותו והחוויה תיהרס? בדיוק בשביל זה משכירים ציוד הגברה לאירועים.

 

ציוד הגברה מיקרופון

התאמת ציוד הגברה להשכרה לסוג האירוע

כששוכרים ציוד הגברה לאירועים אפשר לשכור יותר ציוד ממה שבאמת צריך. במצב כזה, ובדרך כלל זה קורה, תשלמו הרבה יותר ממה שאתם צריכים וההשפעה על איכות הסאונד לאו דווקא תהיה טובה יותר.

לרוב, כשתדברו עם בעל מקצוע על השכרת ציוד הגברה הוא ישאל אתכם ארבע שאלות מנחות בשביל לקבוע מה בדיוק תצטרכו:

מספר 1 האירוע במקום פתוח או סגור - לאירוע במקום פתוח  תצטרכו רמקול עוצמתי יחסית או לחילופין שני רמקולים, לעומת אירוע במקום סגור שבו תצטרכו רק רמקול אחד קטן.

מספר 2 כמה אנשים צפויים להשתתף - לאירוע עם כמות אנשים גדולה יותר תצטרכו יותר מיקרופונים ורמקול נוסף מאשר אירוע עם מספרי אנשים קטן.

מספר 3 מה גודל מקום האירוע - ככל שמקום האירוע גדול יותר, בין אם הוא במקום פתוח או סגור, הסיכוי שתצטרכו רמקול ומיקרופון נוספים גדל.

מספר 4 מה מטרת ציוד ההגברה באירוע - אם מדובר באירוע שבו יתקיימו נאומים, שאלות ותשובות ותוכן מילולי, תצטרכו מיקרופונים מתאימים אבל אם ציוד ההגברה הוא רק בשביל מוסיקת רקע, תצטרכו רמקולים שיתנו את החוויה הטובה ביותר. לאירועים שאין בהם הרבה דוברים במקביל לרוב יספיק מיקרופון אחד לרוב. רמקול של 200 וואט יספיק לאירוע קטן ורמקול של 600 וואט יספיק לאירוע במקום סגור עם אפילו יותר מ-100 משתתפים.

 

ציוד הגברה רמקולים

 

הובלה והרכבת ציוד הגברה להשכרה

בדרך כלל, חברות השכרת ציוד לאירועים יובילו וירכיבו את ציוד ההגברה להשכרה במקום האירוע שלכם.

אם תרצו, קיימת גם אפשרות לאיסוף עצמאי של הציוד. אבל, אם אין לכם ניסיון עם ציוד הגברה, אנחנו ממליצים שתבקשו מבעלי המקצוע להוביל ולהרכיב עבורכם את מה שצריך, כדי שלא יצוצו בעיות במהלך האירוע.

בסוף האירוע או ביום שלמחרת חברת ההשכרה תגיע לקפל את הציוד ולקחת אותו, אז לא מומלץ להיקשר לציוד רגשית.

כסף עבור הובלה והרכבה של מערכות ההגברה תצטרכו להוסיף תשלום שנע בדרך כלל בין 100-200 ₪.

 

משך השכרת הציוד

זמן עבודה זמן השכרת ציוד ההגברה נקבע פר יום השכרה.

מבחינת חברות ההשכרה, הציוד שהשכרתם יהיה שלכם למהלך כל יום האירוע. אם אתם עושים אירוע שמתפרש על כמה ימים, התשלום יהיה בהתאם למספר הימים האלו.

 

מיקרופון להגברה

 

ציוד הגברה שמתקלקל בזמן האירוע

בשביל למנוע מכם מצב לא נעים, חברות ההשכרה יספקו לכם מראש מיקרופון נוסף ככה שאם באמצע נאום חשוב המיקרופון ייכבה, תמיד יהיה אחד נוסף בשלוף.

מצד שני, אם מיקרופון יתקלקל כי הוא נפל בטעות או שנשפכה עליו כוס יין, תצטרכו לשלם עליו עלות מינימלית שנעה בדרך כלל בין 50-100 ₪.

 

ציוד נלווה להגברה

מעבר לציוד ההגברה, תוכלו לשדרג את האירוע שלכם בעזרת ציוד נלווה שיסגור פינות קטנות וחשובות.

וי גנרטור - במקרה ואתם מקיימים אירוע במקום פתוח שאין בו חשמל כמובן, תוכלו לשכור גם גנרטור בנפח שונה שיתן מענה לכל הצרכים שלכם.

וי מקרן - במקרה ואתם מעוניינים להקרין סרטון, יש גם לזה פתרון בהשכרת מקרן. אל תשכחו שצריך גם מסך עליו תקרינו את הסרטון.


מחיר השכרת ציוד הגברה

כסף מחיר השכרת רמקול נע בין 100-300 ₪.

כסף מחיר השכרת מיקרופון נע בין 50-200 ₪.

כסף מחיר השכרת מקרן נע בין 100-300 ₪.

כסף מחיר השכרת מסך הקרנה נע בין 120-250 ₪.

כסף מחיר השכרת גנרטור נע בין 100-600 ₪.

 

כסף מחיר השכרת ציוד הגברה באיסוף עצמי נע בין 150-650 ₪.

כסף מחיר השכרת ציוד הגברה כולל הובלה והרכבה נע בין 200-800 ₪.


חברות השכרת ציוד הגברה מומלצות

מתכננים אירוע ורוצים חווית סאונד שלא תבייש אף אחד? בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימת חברות השכרת ציוד הגברה מומלצות. אחרי האירוע נתקשר לקבל מכם חוות דעת עדכנית ונעלה אותה לאתר ככה שהציונים תמיד יהיו מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה ציוד הגברה אפשר להשכיר לאירועים?

ציוד ההגברה שאפשר להשכיר לאירועים מתמקד בעיקר במיקרופונים ורמקולים, אבל אם תצטרכו, תוכלו גם להשכיר גנרטור, מקרן ומסך הקרנה.

כמה עולה להשכיר ציוד הגברה לאירוע?

בדרך כלל מחיר השכרת ציוד הגברה לאירוע ינוע בין 150-800 ₪.

כמה מיקרופונים ורמקולים אצטרך באירוע במקום סגור עם 50 מוזמנים?

באירוע מסוג זה ככל הנראה שיהיה צורך ברמקול אחד, ומיקרופון אחד או שניים, תלוי במהות האירוע.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק