עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

השכרת שולחנות וכסאות

ארגון ציוד לאירוע זו לא משימה קלה בכלל, ולכן הכנו הסבר מלא על מחירים של השכרת שולחנות וכסאות וגם על הסוגים הנפוצים. זה יעזור לכם קצת לבחור. גם בדקנו כמה שולחנות וכסאות תצטרכו לפי מספר האורחים שלכם, כמה תעלה הובלה של הציוד (עד 500 ₪) ומתי החברה תבוא לאסוף את הציוד (בשבתות וחגים - כנראה רק יום אחרי). בקיצור, עכשיו נסביר כל מה שצריך לדעת על השכרת שולחנות וכסאות לאירוע. קחו כסא רגע ותקראו.


השכרת כסאות לאירוע

כלל האצבע הכי חשוב בהשכרת שולחנות וכסאות הוא: הזמנה יותר גדולה = מחיר נמוך יותר לכל פריט. מומלץ מאוד להתמקח עם חברת ההשכרה על המחיר, בעיקר אם אתם מזמינים כמות גדולה. רוב הכסאות באים בצבעים שחור או לבן, ותצטרכו להוסיף כסף עבור צבע אחר. אלה לדוגמה המחירים המקובלים לכסאות הנפוצים, ללא מע"מ (להשכרה של יום-יומיים):

 

כסאות ישיבה סטנדרטיים להשכרה

כסא פלסטיק כסא פלסטיק - מקובל להזמין לארועים גדולים מאוד. בארועים חגיגיים אפשר לכסות בכיסוי אסתטי. המחיר יהיה 5-3 ₪ לכסא אחד.

כסא ניקל כסא ניקל - כסא פלסטיק קשיח עם רגליים ממתכת. בעל צורה יותר אלגנטית ומתאים לכיסוי בד. המחיר יהיה 15-8 ₪.

כסא עץ כסא עץ - הדגמים הכי מוכרים הם "נפוליאון", "פארטי צ'ייר" ו"תאילנדי" שגם מתקפל. אלה כסאות יותר אלגנטים, שניתן להשתמש בהם גם ללא כיסוי, ומומלץ להזמין דגמים עם ריפוד. המחיר יהיה יהיה 15-8 ₪ לתאילנדי, ולדגמים האחרים 25-15 ₪.

 

השכרת כסא מתקפל תאילנדי

 

כסאות ישיבה מיוחדים

כסא בר כסא בר - כסא מוגבה עשוי מעץ או פח, עם דגמים מסוימים שמתקפלים. המחיר יהיה 30-20 ₪.

כריות כסא זולה "פוטון" - ספסל נמוך מאוד עם כריות ושולחן. מתאים בעיקר לאירועים בחוץ. המחיר לספסל בודד יהיה 40 ₪ ולספסל זוגי 70-60 ₪. השכרת שולחן זולה נמוך תעלה 40-25 ₪.

פוף פוף - אנחנו לא יודעים, אולי זה בכלל נחשב כרית ולא כסא. בכל אופן, השכרת פוף תעלה 40-30 ₪.

השכרת כסאות מיוחדים כמו כסא שקוף, ספות וכורסאות, ספסלים מברזל מעוצב, וכסאות מעוצבים אחרים, תעלה יותר. המחיר יכול להתחיל ב-40 ₪ ליחידה ובחלק מהדגמים אף להגיע כמעט ל-100 ₪.

יתרון לכל אירוע כדאי לשכור כמה כסאות אקסטרה בשיעור של 3-2%. זה נועד לחפות על כסא שחלילה נשבר, אורחים מפתיעים, או סתם כסאות שנגררו רחוק. לדוגמה, לאירוע של 100 איש, כדאי להזמין 103 כסאות.

 

כסאות זולה מושכרים למסיבת בת מצווה

השכרת שולחנות לאירוע

המחירים של שולחנות קצת יותר משתנים, בעיקר משום שהם באים בגדלים וצורות מאוד מגוונים. בואו נעבור על הסוגים העיקריים של שולחנות להשכרה, ללא מע"מ:

שולחן פלסטיק מתקפל שולחן פלסטיק - מלבני ומתקפל, הבסיסי ביותר. מחיר קטלוגי יהיה 30-20 ₪ לשולחן אחד, תלוי בגודל.

שולחן בר שולחן בר - שולחן גבוה עשוי מעץ או פח. מחיר קטלוגי יהיה 40-30 ₪ לשולחן.

שולחן עץ עגול שולחן עץ - יש שולחנות שבהן הפלטה מונחת על הרגליים, ושולחנות עם רגליים מתקפלות. המחיר להשכרת השולחן יהיה 40-25 ₪, תלוי בגודל. 

השכרת שולחנות כבדים וגדולים מעץ, כמו שולחן אבירים, תהיה יקרה יותר ויכולה להתקרב גם ל-100 ₪ לשולחן.

 

 

גדלים של שולחנות להשכרה

קל לקבוע כמות של כסאות לאירוע, אבל לא תמיד ברור כמה שולחנות צריך, וכמה אנשים נכנסים בכל שולחן. חשוב להתייעץ עם חברת ההשכרה, אבל טיפ מאיתנו: כל עוד האירוע שלכם לא נערך במקום קטן, עדיף למצוא איזון שבין צפיפות לבין מראה ריק. עכשיו נפרט כמה אנשים יכולים לשבת סביב שולחן:

 

שולחן עץ עגול לשולחן עגול יש 3 גדלים מרכזיים:

קוטר 1 מ' ~ מתאים להושבת 6-4 איש

קוטר 1.6 מ' ~ מתאים להושבת 12-10 איש

קוטר 1.8 מ' ~ מתאים להושבת 14-12 איש

 

שולחן ריבוע לשולחן ריבוע יש 2 גדלים מרכזיים:

צלע 1.2 מ' ~ מתאים לעד 8 איש

צלע 1.6 מ' ~מתאים ל עד 12 איש

 

שולחן פלסטיק מתקפל שולחן מלבני אפשר לשכור במגוון מאוד גדול של אורך ורוחב. כל אורח זקוק ל-½ מטר לפחות, אך חשוב לקחת בחשבון את רוחב הכסאות ששכרתם (בעיקר אם יש להם ידיות).

 

שולחנות וכסאות להשכרה באירוע

מפות וכיסויי כסאות להשכרה

כיסוי כסא נועד להעניק מראה אלגנט ונקי לכסאות מפלסטיק. הכיסויים הפשוטים עשויים לייקרה, ובצבעים בסיסיים (בעיקר לבן) הם יעלו 5 ₪ לכיסוי כסא. כיסוי ממותג למשענת כסא (בעיקר עבור כנסים ואירועים עסקיים) יעלה 30-25 ₪.


כאשר אתם מזמינים מפות לשולחנות, הן אמורות להגיע מכובסות ומגוהצות, ובסוף האירוע אתם תחזירו אותן מוכתמות לחברת ההשכרה (לא נורא, יסלחו לכם). מחיר של מפה להשכרה מבד סאטן יהיה 35-25 ₪, אך מחיר של מפות עם צבע או עיצוב מיוחד יכול להעלות גם ל-60 ₪ (מחירים ללא מע"מ).

 

כסאות להשכרה עם כיסויים

מחיר הובלה וסידור של שולחנות וכסאות להשכרה

למעשה, מה שהכי משפיע על המחיר של ההשכרה הוא בכלל ההובלה. בואו נעבור על האופציות המוצעות לכם:

 

הובלה עצמית בהשכרת שולחנות וכסאות

אם אתם שוכרים כמות קטנה של כסאות בשביל ליל הסדר, לדוגמה, תוכלו לאסוף את הציוד בעצמכם ולחסוך את מחיר ההובלה. למכונית קטנה ניתן להכניס 12-10 כסאות פלסטיק או כסאות מתקפלים. לרכב משפחתי רגיל אפשר להכניס גם 20, והכל תלוי בנחישות שלכם. כמו שאומרים - אין דבר העומד בפני הרצון. רכב

 

השכרת שולחנות וכסאות עם הובלה

ברוב המקרים, חברת ההשכרה תספק לכם את השולחנות והכסאות ע"י הובלה עם נגרר. הובלה של הציוד הלוך וחזור עם נגרר תעלה 500-150 ₪ (ללא מע"מ) וכוללת גם את הסידור של הציוד בשטח האירוע. המחיר נקבע לפי מרחק הנסיעה וכמות התחרות בין החברות באזור בו אתם עורכים את האירוע.

אם אתם שוכרים הרבה מאוד שולחנות וכסאות, החברה תוביל אותם במשאית. הובלה של שולחנות וכסאות מושכרים במשאית תייקר את ההובלה ב-50% ואף יותר, משום שהיא כוללת גם תוספת של כוח אדם לסידור הציוד בשטח האירוע.  משאית

 

אם אתם מזמינים הובלה, חשוב שתשימו לב לשתי הנקודות הבאות:

שעון תזמון הגעה: חשוב לתזמן את ההגעה של חברת ההשכרה כמה שעות לפני תחילת האירוע, ולא שעתיים בלבד לפני תחילתו. פריקה וסידור ציוד אורכים זמן רב.

ירחאיסוף הציוד מהאירוע: יש חברות השכרה שלא עובדות בשבת וחג, ורוב חברות ההשכרה לא אוספות ציוד בשעות הלילה. חשוב לבחור חברת השכרה שתתאים לשעות האירוע שלכם.

 

נגרר השכרת כסאות

 

הובלה בתנאים מיוחדים

חברת השכרה מקצועית אמורה לברר מראש את תוואי השטח של האירוע כדי לתכנן את השינוע של השולחנות והכסאות השכורים:

מדרגות  מדרגות: אם האירוע נערך בקומה גבוהה עם מדרגות ובלי מעלית, צריך ליידע את חברת ההשכרה. יתכן שהיא תצטרך לספק סבלים נוספים, מנוף או סולם משא. מן הסתם, מצב זה מייקר את ההובלה. 

אחזקת גינות טבע: אם אתם עורכים אירוע בטבע, יכול להיות שרכב ציוד רגיל לא יתאים, והחברה תצטרך להגיע עם רכבי שטח. במצב כזה, חברת ההשכרה תבקש מכם לשלוח סרטון של המיקום כדי לתכנן את הגעתה.

 

השכרת שולחנות וכסאות לאירוע בטבע

השכרת שולחנות וכסאות בפסח

לא כל אחד מחזיק בבית שלו הררים של כסאות, ולכן השכרת שולחנות וכסאות מתאימה מאוד לחגים משפחתיים המוניים כמו פסח. אם הכשרות חשובה לכם, יש לברר שחברת ההשכרה מבצעת לציוד שלה ניקיון יסודי ומקבלת אישור רבני. איזה מזל שלא אתם צריכים לעשות את הניקיון הזה.


שוד ושבר - אחריות על השכרת שולחנות וכסאות

ציוד יכול להישבר, זה קורה. כל עוד נשבר לכם במהלך שימוש סביר, חברת ההשכרה לא אמורה לגבות מכם את מחירו. אבל, לפני כל השכרה של ציוד, חברת ההשכרה תיקח מכם פרטי אשראי או צ'ק ביטחון למקרה שבו יגרם נזק לציוד או שהוא יאבד. לדוגמה, אנשים רבים הורסים פופים וכריות עם סיגריות, ועל זה תצטרכו לשלם. בנוסף, כל חברת השכרה צריכה להיות בעלת ביטוח צד ג' שמבטיח לכם פיצוי אם יגרם לכם נזק בגלל הציוד.

 

כסאות נפוליאון להשכרה

מחירים של השכרת שולחנות וכסאות

אחרי שפירקנו את המחירים לחלקים, עדיין לא ברור כמה הכל יצא. אספנו לכם הזמנות שלקוחות מידרג הזמינו מחברות השכרת שולחנות וכסאות, כולל מע"מ:

שקל השכרת 3 שולחנות ו-16 כסאות, הובלה רק בכיוון אחד - 345 ₪.

שקל השכרת שולחנות, כסאות ופופים לכ-20 איש, כולל הובלה והחזרה - 585 ₪.

שקל השכרת 16 כסאות ו-2 שולחנות, כולל הובלה והחזרה ממקום האירוע - 700 ₪.

שקל השכרת שולחנות, כסאות ומפות לאירוע של 40 איש, כולל הובלה ואיסוף - 796 ₪.

שקל השכרת 60 כסאות עץ ו-6 שולחנות לאירוע, כולל הובלה  - 1,500 ₪.

שקל השכרת שולחנות וכסאות לשלושים איש לכבוד אירוע בפסח, כולל הובלה - 1,500 ₪.

שקל השכרת מחצלות, כסאות, ספסלים ופופים לאירוע, כולל הובלה - 2,234 ₪.

שקל השכרת שולחנות וכסאות לאירוע חברה, כולל הובלה - 2,691 ₪.

 

כסאות בר להשכרה לאירוע

איך לבחור חברה להשכרת שולחנות וכסאות

יש המון חברות להשכרת שולחנות וכסאות, אך לא כולן מתאימות לאירוע שלכם. יש מספר דברים שכדאי לוודא לפני שבוחרים חברת השכרה:

סימן שאלה שאילת שאלות - חברת השכרה מקצועית תשאל אתכם כל מה שצריך על האירוע שלכם - מה סוג האירוע, איפה הוא נערך, מתי ועוד. אם החברה לא שואלת אתכם שאלות, זו נורה אדומה, וחשוב שאתם תספקו כמה שיותר מידע.

מגנט שצולם על ידי צלם מגנטים  תמונות מאירוע - כדאי לבקש מחברת ההשכרה תמונות מאירועים קודמים דומים לשלכם.

הסכמה לקוחת קודמים - כדאי לדבר עם לקוחות קודמים ולברר אם הם היו מרוצים מזמן ההגעה והמחיר, ואם השולחנות והכסאות הגיעו במצב טוב. כלומר, נקיים ולא משופשפים.


חברות מומלצות להשכרת שולחנות וכסאות

לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו מאוד עסוקים לפני כל אירוע. ארגון של אירוע זה מספיק מלחיץ, אז עדיף להוריד כמה שיותר דאגות מעצמנו. בשביל זה אי אפשר להתפשר, וחשוב לקחת רק חברות מקצועיות להשכרת ציוד, כאלה שיגיעו בזמן ובדיוק עם הציוד שהזמנתם. לכן אספנו לכם רשימה של חברות מומלצות להשכרת שולחנות וכסאות. זהו. שבו, תנוחו.

 

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק