מוקד מידרג: 1-700-707-233

איזה גנרטור אני צריך?

גנרטור להשכרה בטבע

אנחנו לא מגדת עתידות שתדע להגיד לכם מה בדיוק אתם צריכים, אבל כן נוכל להסביר לכם איך לחשב את גודל הגנרטור הנדרש. כדי לדעת איזה גנרטור תצטרכו, חשוב להתאים בין ההספק של הגנרטור לבין הצריכה של המכשירים החשמליים שתרצו לחבר אליו. איך עושים את זה? על כל מכשיר חשמלי מצוינת כמות הוואטים שהוא צורך (מסומן ב-W). צריך לחבר יחד את כל הוואטים של כל המכשירים, ולהגדיל את המספר ב-25% לפחות בשביל מרווח ביטחון. לדוגמה, בשביל מכשירי חשמל שזקוקים ל-2,000 וואט צריך לקנות/לשכור גנרטור עם הספק של 2,500 וואט לפחות.

כדאי לבחור את הגנרטור הנכון גם לפי אופן השימוש שתעשו בו:

1. גנרטור חירום לבית פרטי - חשוב שיהיה גנרטור מושתק שמפיק הרבה פחות רעש. אם הרשת אצלכם תלת פאזית, גם הגנרטור צריך להיות תלת פאזי. גנרטור חירום לבית פרטי יהיה בדרך כלל בהספק 6,500-3,500 וואט. כלומר, גנרטור גדול.

2. גנרטור לאירוע בטבע - גם במקרה הזה חשוב לבדוק את הצריכה החשמלית של המכשירים שהגנרטור יחובר אליהם. לדוגמה, באירוע קטן: 2 רמקולים בינוניים (600 וואט), 2 פרוז'קטורים (100 וואט), 3 מאווררים גדולים (750 וואט) ומיחם 8 ליטר (1,400 וואט) יהיו שווים בסך הכל לצריכה של 2,850 וואט, וזה עוד בלי שכללנו מכשירים נוספים כמו מטענים של טלפונים. בהתאם, במקרה כזה כדאי לשכור גנרטור 3,500 וואט לפחות. אל תקחו סיכון, כי אירוע שהחשמל נופל בו לא יפיל אף אחד מהרגליים (אבל עלול לגרום לכמה אנשים למעוד בחושך...)


מידרג עונים | עוד שאלות בהשכרת ציוד לאירועים

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק