מוקד מידרג: 1-700-707-233

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב היא הדרך לוודא שקו הביוב שלכם נקי אחרי סתימה ולשמור על תחזוקת הביוב כדי למנוע סתימות עתידיות. בעמוד הבא נשטוף אתכם במידע על מתי עושים שטיפת קווי ביוב, איך זה עובד, כמה זה יעלה לכם (בין 800-1,000 פחות או יותר)  וגם נצרף קישור לחברות ביובית מומלצות. תפתחו את הצינור, אנחנו מתחילים


מתי צריך שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב יכולה להיות עסק קצת מג'וייף אבל לפעמים אין מנוס אלא להתמודד עם זה ועל הדרך גם למנוע בעיות עתידיות בביוב. אז מתי עושים שטיפות בקווי הביוב?

אחד סתימה בביוב: הסיבה הנפוצה ביותר לשטיפה של קווי הביוב היא סתימה בביוב. זה קורה כשיש הצטברות של שומנים, מגבונים ועוד דברים מגעילים שנתקעים בקו הביוב וגורמים לביוב להיסתם ולעלות על גדותיו. אחרי פתיחת הסתימה בביוב והוצאה של כל הג'יפה החוצה, עדיין נשארים על דפנות הצינור שומנים ולכלוכים שלא יצאו. השטיפה תנקה באופן יסודי את כל מה שנשאר בפנים ובכך תוודא שקווי הביוב פתוחים לגמרי.

מספר שתיים תחזוקה שוטפת: אם הצנרת שלכם ישנה ואתם סובלים מסתימות שחוזרות בכל פעם מחדש, שטיפת קווי הביוב תעזור לדחות את הקץ של הסתימה הבאה. במילים פשוטות, בכך שאתם שוטפים את קו הביוב אתם לא מאפשרים ללכלוך להצטבר שם ולסתום את הצינורות.
כל כמה זמן כדאי לעשות שטיפת קווי ביוב אתם שואלים? גם אנחנו שאלנו, ורוב אנשי הביובית שמדורגים באתר המליצו לעשות שטיפה אחת לשנה כשתדירות שטיפות קווי הביוב משתנה בהתאם למצב הצנרת.

שלוש לפני צילום קו ביוב:  כשיש תקלות שצריך לאתר בביוב או לעשות בדיקות צנרת לפני רכישת דירה מאתרי הנזילות ירצו לעשות
צילום של קווי הביוב. כדי להצליח להכניס את המצלמה בשלום לביוב צריך לעשות שטיפה לקו הביוב. ישנם מאתרי נזילות שדואגים לשטיפה בעצמם ויש כאלה שיבקשו להזמין שירותי ביובית לצורך כך.
 


שטיפת קווי ביוב

בשלב הראשון שירותי הביובית יגיעו עם משאית הביובית שאליה מחוברים הצינורות שישמשו לשטיפה.
לאחר מכן הם יפתחו את שוחות הביוב שדרכן יבצעו את השטיפה.

טיפ שיכול לחסוך לכם כסף: חשוב מאוד שתבדקו מראש איפה שוחות הביוב בחצר שלכם! אם שוחות הביוב לא יהיו גלויות, אנשי הביובית יצטרכו לבזבז זמן יקר (תרתי משמע) על חיפוש שלהן בחצר, מה שיעלה את מחיר השטיפה.

מילת הקסם כשמדברים על שטיפת קו ביוב היא הדיזה. הדיזה היא ראש מיוחד שמרכיבים על הצינור והיא משפיעה על לחץ המים בצינור ודוחפת את כל הלכלוך ליציאה דרך הצינור הראשי.
 

שטיפת קו ביוב על ידי צינור בלחץ מים חזק


אחרי התקנת הדיזה על הצינור ישטפו את הביוב בלחץ מים חזק מאוד שלא יאפשר אפילו למגבון העקשן ביותר להישאר על הדפנות ובכך יוציאו את כל שאריות הלכלוך מהביוב החוצה.

טיפ נוסף: בקשו מאנשי הביובית לצלם את קו הביוב בסוף השטיפה -  צילום זה מאפשר לוודא שהצינורות אכן נקיים ופתוחים והוא בא כחלק מהשירות של שטיפת קווי ביוב. אם מתגלה בצילום שעדיין יש שאריות של לכלוך על דפנות הצינור פשוט מבצעים שטיפה נוספת כחלק מהשירות.
שימו לב שלא כל מי שנותנים שירותי ביובית דואגים לבדיקה עם מצלמה בסוף השירות ואנחנו ממליצים שתוודאו את זה כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם בעל המקצוע. 
 

שטיפת קו ביוב

כך תשמרו על קווי הביוב

הנה מה שתוכלו לעשות בשגרה השוטפת כדי להימנע מהצורך בשטיפת קווי ביוב:

אחד הימנעו מזריקה של מגבונים ומוצרי היגיינה לאסלה.

שתיים אל תשפכו שמנים ושאריות קפה לכיור.

שלוש שימו לב לא לגרוף שאריות לכלוך לתוך הביוב בזמן השטיפה.


שטיפת קווי ביוב - תמונות מלקוחות מידרג

שטיפת קווי ביוב בבניין.
צילום: לאנדרו בלדי, שוהם.
פתיחת סתימה בקו הביוב הראשי באורך כ-20 מטרים ...
צילום: דן ש. ירושלים.
שטיפת קווי ביוב כפעולת מנע, ב-7 בורות ביוב.
צילום: גיא גלן, ראשון לציון.
שטיפת קווי ביוב וניקוי שורשים.
צילום: נתנאל וקנין, הרצליה.
פתיחת סתימה, ניקוי קו ביוב ושטיפת קו.
צילום: בעילום שם
שטיפת 9 בריכות ביוב ופתיחת סתימות בצנרת ראשית ...
צילום: שלומי חירק, רחובות.
פתיחה ושטיפת קווי ביוב כולל חיתוך שורשים וצילום. ...
צילום: גדי סולמון, רמת השרון.
פתיחת סתימה בשני ביובים ושטיפת שישה ביובים.
צילום: ברוך דוידוב, נתניה.
שטיפה ופתיחת סתימה.
צילום: עידן גרוס, תל אביב.
שאיבת ושטיפת ביוב במיקום.
צילום: פרח אבי חן, תל אביב.

מחיר שטיפת קו ביוב

כסף מחיר שטיפה בלבד של קווי ביוב נע בין 800-1,000 ₪ לשטיפה ויכול להגיע ליותר בהתאם לאורך קו הביוב.

כסף מחיר פתיחת סתימה בביוב הכולל גם שטיפה של קווי ביוב נע בין 900 – 1,500 ₪

כוכבית חשוב לציין שמחיר פתיחת סתימה עם שטיפת קווי ביוב יכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים אם מדובר בסתימה מסובכת שכוללת גם חיתוך שורשים בביוב.


חברות ביובית מומלצות לשטיפת קו ביוב

עכשיו כשאתם חכמים יותר לגבי מה שקשור בשטיפת קווי ביוב, הגיע הזמן להזמין שירותי ביובית. כדי שלא תשטפו את האינטרנט בחיפושים, הנה רשימת חברות ביובית מומלצות עם חוות דעת של לקוחות קודמים המתמחות בשטיפת קווי ביוב. בהצלחה ושלא תדעו עוד מגבונים בצנרת.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי עושים שטיפת קווי ביוב?

שטיפת קווי ביוב עושים אחרי פתיחה של סתימות, בתחזוקה של הביוב ולפני צילום קווי ביוב.

כל כמה זמן עושים שטיפת קווי ביוב?

לרוב עושים שטיפת קווי ביוב אחת לשנה כחלק מתחזוקה שוטפת של הביוב. ככל שהצנרת ישנה יותר ונוטה יותר לסתימות צריך לעשות את השטיפה לעיתים תכופות יותר.

מה המחיר של שטיפת קווי ביוב?

מחיר שטיפת קו ביוב נע בין 800-1,000 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק