מוקד מידרג: 1-700-707-233

איפור כלה - מחיר

מחיר איפור כלה כולל בתוכו כל כך הרבה אלמנטים: איפור ניסיון או פגישת ייעוץ, עם עיצוב שיער או בלי, עלות נסיעות ועוד הרבה פרטים קטנים שמשפיעים על הבחירה והמחיר הסופי. אז מה בעצם כולל מחיר איפור כלה? למה המחירים של איפור לכלות שונים כל כך ממחירים של איפור ערב? איך נוכל בכל זאת לנסות להוזיל את המחיר הסופי? כל זה, ועוד הרבה טיפים שימושיים במאמר הבא.


מחירי איפור כלה

מזל טוב! החלטתם, והגיע הזמן להתחיל לאסוף איחולים וגם לפתוח יומנים. אחד מהסידורים החשובים ביותר לכלה, שיקבעו איך היא עצמה תחווה את האירוע, הוא בחירת מאפרת. אבל, לפני הבחירה יש משהו חשוב שצריך לקחת בחשבון ולהכיר - והוא המחיר. 

מחיר איפור כלה אינו זול, ונע בין 1,100 ל-2,500 ש"ח.

מה זה הטווח הזה? מה יוצר כאלו הבדלים? כן, אנחנו לגמרי איתכן. זהו אכן טווח רחב, אבל הסיבה לכך היא כמה גורמים שונים שיכולים להשפיע על המחיר. בואו נסביר:

 

איפור כלה

 

מה משפיע על מחיר איפור כלה

כוכבית ותק המאפרת - כמו בכל עסק, ניסיון נותן מקצועיות וביטחון שהעבודה היא בידיים מתורגלות. מאפרת מתחילה תוכל להציע מחירים אטרקטיביים יותר כדי להרחיב ולבנות את תיק העבודות שלה. לעומת זאת, מאפרת מנוסה וותיקה תיקח מחיר גבוה יותר לאיפור כלה. יש כאן גם מרכיב של היצע וביקוש - ללא קשר לוותק, מאפרת מבוקשת תרגיש בטוחה יותר ולכן תיקח מחיר גבוה יותר על כל איפור כלה.

כוכבית מיקום בארץ -  כמה עולה תספורת בתל אביב? וכמה בשדרות? הרעיון הוא אותו רעיון. מחיר איפור כלה מושפע גם מהנורמה הסביבתית, ולכן יעלה יותר באזורים מרכזיים ומעט פחות באזורי פריפריה.
דרך נוספת בה משפיע המיקום בארץ היא עלות הנסיעות - נסיעה לעיר קרובה תעלה את מחיר איפור הכלה ב-50 ש"ח, אבל אם תרצי שהמאפרת מירושלים תגיע אלייך לצפון, תוספת המחיר הנסיעות יכולה להגיע גם ל-300 ש"ח.

כוכבית עונת החתונות - אם החתונה היא חתונת חורף, רוב הסיכויים שמחיר איפור כלה יהיה מעט יותר זול משיא עונת החתונות במאי או יוני. זמנים מבוקשים יותר הם גם לחוצים יותר, ובהתאם גם יקרים יותר.

כוכבית תסרוקת כלה - הוספה של עיצוב שיער תעלה את מחיר איפור כלה ל-2,500 ש"ח בממוצע. אמנם המחיר גבוה יותר מאיפור בלבד, אך לרוב יהיה נמוך יותר ממחיר כולל של איפור ושיער נפרדים. לשלב את שניהם זה עניין של טעם והעדפה - יש יתרונות בלחסוך ולסגור עם אחת, ויש יתרונות בלדאוג שלא כל הביצים יהיו בסל אחד 😉

 


מה כולל מחיר איפור כלה

מחיר איפור כלה מורכב לרוב מאיפור ניסיון, האיפור עצמו ביום החתונה ומעוד גורמים נוספים. בואו נעצור רגע לבחון מה עוד כלול במחיר:

אודם 3 פגישת ייעוץ או איפור ניסיון - בשלב ההתלבטויות וההשוואות, ניתן ללכת לייעוץ/ לאיפור ניסיון שאינם מחייבים. בפגישה הזו תוכלי לעבור על עבודות קודמות של המאפרת, לבחור בסטייל שתאהבי, להחליט יחד על סקאלת צבעים והכי חשוב - לבדוק שהאנרגיות שלה מתאימות לשלך ושיש כימיה טובה. הייעוץ לרוב לא עולה כסף וניתן כחלק ממחיר איפור הכלה, אם תבחרי לסגור.

לב שימי לב - איפור ניסיון יכול לעלות כמה מאות שקלים, שיחושבו ככמקדמה במקרה ותחליטי לסגור. במידה ואין איפור ניסיון אלא פגישת ייעוץ חינמית, נהוג להעביר 200 -500 ש"ח כמקדמה בעת סגירת התאריך עם המאפרת.

אודם 3 איפור ביום החתונה - ביום האיפור עצמו המאפרת תגיע עד אלייך, תאפר, תדגיש, תייפייף, תלווה. מדובר בכשעה וחצי- שעתיים בהן המאפרת נגישה לך, וגמישה לשינויים או לצרכים שלך.

אודם 3 תוספות - איפור כלה יכול לכלול גם תוספות שונות, כמו הדבקת ריסים או ערכת טאצ'-אפ לחתונה עצמה. רוב המאפרות יכניסו את אלו במחיר איפור כלה ולא ייקחו על כך תוספת מחיר.

אודם 3 ליווי - יש מאפרות שמציעות ללוות את הכלה באירוע עצמו, ולדאוג לתיקוני איפור וחידושים לאורך כל הערב. זו תוספת שאינה סטנדרטית, ולא נכנסת בתוך מחיר איפור כלה אלא מתומחרת בנפרד. מחיר ליווי מאפרת כלה במהלך החתונה יעלה 900 -1800 ש"ח. כמובן, גם טווח זה מושפע מהיצע וביקוש, אזור מגורים וניסיון - בדיוק כמו מחיר איפור הכלה.

 

מאפרת כלות מאפרת כלה

 


טיפים להוזלת מחיר איפור כלה

אמנם מחיר איפור כלה הוא לא מחיר אולם,  אבל בכל אופן מדובר בהוצאה לא קטנה שהיינו שמחים למצוא איך להוזיל. הנה כמה דרכים:

איפור ושיער עד הבית | מחירים נסי לחפש מאפרת באזור בו תתארגני לחתונה. כך, המאפרת לא תיאלץ ליסוע רחוק ולא יתווספו עלויות נסיעה גבוהות למחיר איפור הכלה.

איפור ושיער עד הבית | מחירים נסי למצוא מישהי שנראית מוכשרת והתחברת לסגנון שלה, ומצד שני - היא לא המאפרת של אשת ראש הממשלה. אם תהיי מוכנה לתת צ'אנס למאפרת טובה שהיא לא בהכרח מוכרת, קרוב לוודאי שהמחיר של איפור הכלה יירד.

איפור ושיער עד הבית | מחירים ככל שתפני למאפרת קרוב יותר לתאריך החתונה, כך מחיר איפור הכלה יירד משמעותית. המאפרת כבר יודעת מה הלו"ז שלה, ותעדיף לסגור איפור נוסף ובטוח - גם אם במחיר קצת מוזל. חשוב לציין שלא כדאי לסגור מאוחר מדי, כדי לא להיכנס ללחצים מיותרים.

נקודה טיפ שלנו: אם מלוות או משפחה מתאפרות איתך גם כן, לרוב תוכלו לבקש הנחה עליהן. המאפרת כבר שם בשבילך, אותן היא מאפרת 'על הדרך'.

 

איפור חתונה לכלה

מחיר איפור כלה לעומת איפור ערב

הרבה כלות שואלות את עצמן מה יוצר את ההבדל בין איפור ערב לאיפור כלה. לשם השוואה - בעוד איפור מלווה יעלה נע בין 300 - 650 ש"ח, איפור כלה עולה בממוצע 1,600 -1,800 ש"ח. מייקאפ הוא מייקאפ הוא מייקאפ, לא? שאלה מוצדקת, ולכן בדקנו מה יוצר את ההבדל:

איפור עד הבית - מחירים שיריון יום מראש - מרגיע לדעת שהמאפרת שיבצה אותך חצי שנה/ שנה לפני האירוע - זהו, היא שלך. אבל מהצד שלה, מי יודע מה יקרה בעוד חצי שנה? ואם הילד יהיה חולה? ואם יציעו לה הזדמנות להפקה מטורפת בחו"ל? על הלחץ שבסגירת לו"ז כל כך הרבה זמן מראש, ועל הסיכון שבהפסד אפשרי, מחיר איפור כלה עולה הרבה יותר מכל איפור אחר. כפי שכתבנו למעלה, פניה למאפרת בסמוך לחתונה היא דרך להוזיל את המחיר.

 

איפור כלה ביום החתונה

 

איפור עד הבית - מחירים פגישת ייעוץ והתלבטויות - פגישת הייעוץ חינמית לגמרי, ואם תחליטי שלא לסגור לא תהיי חייבת למאפרת כלום. אבל בכל זאת, היא מגולמת בתוך מחיר איפור הכלה, ואם תחליטי לסגור הזמן שהשקיעה בך המאפרת ייכלל גם הוא במחיר הסופי.
 

איפור עד הבית - מחירים ההתנהלות ביום החתונה - איפור ערב הוא לא מסובך - יושבים, מאפרים, מסיימים. העבודה עם כלה גמישה יותר וארוכה יותר - מלהתאים כל פרט קטן, ועד הצורך של הכלה לקום מדי פעם לברך מישהי שהגיעה. המאפרת גם נשארת לפעמים עד תחילת הצילומים, לבדוק שהכל בסדר ונראה טוב - ולכן משך האיפור ארוך יותר, ומצדיק גם מחיר גבוה יותר.
 

איפור עד הבית - מחירים איכות האיפור - נכון, מאפרת מקצועית שמכבדת את עצמה תשקיע במקצועיות איפור הערב בדיוק כמו בשל הכלה, אבל מחיר איפור כלה גבוה יותר מכיוון שכן נוהגים להשקיע קצת יותר: ריסים מלאכותיים משיער טבעי, שלבי טיפוח עור ארוכים יותר וכל מה שיעזור לאישה שבמרכז האירוע והעדשה להיראות הכי טוב שלה.

איפור וסירוק שיער לכלה

כמה טיפים נוספים

כדי שהאיפור יילך הכי חלק שאפשר, הנה כמה טיפים טובים מאתנו:

נקודה הראשון, הוא לבחור נכון. בחירת מאפרת (ומסרקת) מושפעת מהרבה דברים:
אחד חשוב שתהיה נעימה ורגישה - את מבלה איתה לא מעט בבוקר החתונה, תחושת חוסר סבלנות או שיעמום בהחלט יכולה להרוס את מצב הרוח.
שתיים חשוב שתהיה מקצועית ומיומנת - את עלולה להזיל דמעה שתיים או סתם להזיע על רחבת הריקודים האנרגטית, דאגות על איפור שעלול לזוז הן דבר שהיית יכולה להסתדר בלעדיו…
שלוש חשוב גם שתדע לאפר בסגנון שאת אוהבת - איפור מקצועי זה נהדר, אבל אם חיפשת להיראות טבעית איפור כבד ירגיש לך 'לא את', ואם את דווקא אוהבת את המודגש והמעושן - איפור עדין ייראה לך חסר.

נקודה הטיפ השני הוא להכין את הפנים לקראת האיפור. שתי הרבה, כדי שהעור יהיה רענן ומתוח. לכי לטיפול יופי (לא ניקוי!) בשבועיים לפני, וודאי לפני שאת לא אלרגית ושהעור שלך מכיר ומגיב יפה לטיפול. שטפי את הפנים משאריות איפור, והכיני למאפרת קנבס נקי ורענן - על עור כזה האיפור יישב בצורה הטובה ביותר.

ואחרון, תהני מהדרך! 😄 זהו יום מיוחד, ואיפור כלה יכול להיות מהנה ומשמח. נצלי את זה.

 

איפור כלה ביום החתונה

 


מאפרות כלה מומלצות

כל כך הרבה כתבנו על מחיר איפור כלה. טיפים, גורמים, סיבות ועוד. אבל איך מוצאים את האחת? איך מגיעים לעבודות קודמות? איך יודעים שבחרנו נכון? בשביל זה יש המלצות. וכדי להקל עליכן, אספנו כאן רשימה של מאפרות כלה מומלצות, שיוכלו ללוות אתכן ולעזור להגיע לתוצאה הטובה ביותר. לכל אחת המלצות מכל הלקוחות הקודמים באתר, וכמובן – גם גלריית עבודות קודמות להתרשמות. נשאר לנו רק לומר - שיהיה במזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה איפור כלה?

מחיר איפור כלה נע בין 1,100- 2,500 ש"ח. הטווח הגדול נובע מגורמים רבים ושונים שמשפיעים על מחיר איפור הכלה, כמו וותק המאפרת והמיקום בארץ.

כמה עולה איפור ושיער לכלה?

מחיר איפור ושיער לכלה עולה 2,500 ש"ח בממוצע.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק