מוקד מידרג: 1-700-707-233

איפור ושיער למלווה

מלווה זה טייטל יוקרתי, שגם מביא איתו הרבה עבודה: לסייע לכלה, לתקתק עניינים, לפתור בעיות לא צפויות. אבל בסוף גם לך מגיע, וחשוב שתדעי לדאוג גם לעצמך לאיפור ושיער מלווה. במאמר הבא נבין מה כולל איפור ושיער למלווה, מה המחיר שלו, ואפילו נצרף המלצות על מאפרות המתמחות באיפור ושיער למלוות. 


איך בוחרים איפור ושיער למלווה

רגע, הפסקה מהארגונים. היום הולך ומתקרב, החברות מתרגשות, וכבר אפילו מצאת שמלה בסגול-חציל כמו שהכלה ביקשה. אבל כשאת באה לבחור לעצמך את זו שתעשה לך איפור ושיער, מה בעצם חשוב לדעת?

איפור ושיער למלווה נועדו להדגיש את היופי שלך, בהתאם לטעם האישי ולבגדים שתלבשי בערב החתונה (לא לבן, כן?..). לכן, מקובל להגיע למאפרת עם סגנון איפור שאת אוהבת, תמונה או השראה, ולספר לה גם מה צבעי הבגדים שתכננת ללבוש.

 

איפור לאירוע

 

עבר לכן בראש האם התכנון שלכן לאיפור ושיער מוגזם מדי ביחס לכלה? האמת היא, שאין צורך לחשוש להאפיל על איפור הכלה גם אם היא תבחר באיפור עדין ואת במעושן. ביום החתונה הכלה זוהרת ביופי-של-כלה, ואף אחד לא יצליח להיראות כמוה - לא יעזור בית דין. עם זאת, נהוג שלא להגזים בסידור השיער - לא מקובל להשתמש בפרחים, נזר וסיכות בסידור שיער למלווה.

הנה עוד כמה טיפים נוספים שיעזרו לך לבחור את הלוק המתאים:

תסרוקת לאירוע אם בחרת להגיע למסרקת עם תמונת המחשה - מצוין! כך יהיה לה הכי נוח להבין את הכיוון שאת רוצה. עם זאת, חשוב שתביאי איתך תמונות של העיצוב הרצוי גם מקדימה, ולא רק מאחור. כך היא תוכל להתאים את התסרוקת לאיך שאת רואה את עצמך במראה.

תסרוקת לאירוע כשתבחרי סידור שיער שמוצא חן בעינייך, שימי לב להתייחס למזג האוויר באותו היום. תסרוקת פזורה וגולשת לא תחזיק מעמד ביום לח וגם תהיה לא נוחה במקרה של רוחות.

 

עיצוב שיער למלווה - קדימה ואחורה

איפור ושיער למלווה - איך, מתי ואיפה

בדומה לכלה עצמה, מומלץ לקבוע איפור ושיער למלווה כמה שיותר מוקדם. התאריך ידוע מראש, ואת צריכה לוודא שהמאפרת תהיה פנויה אלייך, או אפילו לכמה מכן.

ישנן שתי אופציות לבחירת מאפרת:

אחד להיעזר במאפרת הכלה גם לאיפור ושיער למלווה

שתיים לדאוג למאפרת נפרדת, שאחריותה היא איפור ושיער למלוות.

לכל אחת מהאפשרויות יתרונות, כשהבולטים הם הנחה יחסית במקרה של מאפרת הכלה (המאפרת חד משמעית הגיעה בשבילה, אתכן היא עושה 'על הדרך'), ונחת רוח במקרה שהמאפרת מיועדת רק לאיפור ושיער למלווה (בכל אופן, אין לה כלה על הראש…).

 

איפור ושיער למלווה

 

מקום ההתארגנות

מיקום ההתארגנות תלוי בבחירתכן, ובמאפרת שבחרתן. חלק מהמלוות עושות את האיפור וסידור השיער במקום בו מתארגנת הכלה - בייחוד אם המאפרת שלה מאפרת גם אותן. אחרות מעדיפות לקבוע עם המאפרת איפור וסידור שיער למלווה במיקום נפרד, כדי לא להעמיס על הכלה ולהוסיף לבלאגן.

נורה 2 טיפ שלנו: אם בחרתן איפור ושיער למלוות בנפרד מהכלה, הקפידו לקבוע את ההתארגנות בסמוך למקום ההתארגנות של הכלה. כך תהיו גמישות וזמינות במקרה הצורך.

 

זמן ההתארגנות

משך איפור ושיער למלווה הוא בממוצע בין 45 דקות לשעה. ההחלטה אם להתחיל בסידור השיער או באיפור משתנה, ותלויה בהעדפת המאפרת ובסיטואציה בה תהיו.

כמו מיקום האיפור, שעת התחלת האיפור והשיער למלווה תלויה גם היא בבחירת מאפרת. אם בחרתן במאפרת נפרדת אין סיבה שלא תתחילו איפור ושיער למלוות במקביל לכלה, ואם בחרתן להיעזר במאפרת של הכלה - האיפור והשיער למלוות יתחיל מן הסתם רק כשהכלה תהיה מוכנה ותעבור להתארגנויות אחרות.

 

עיצוב שיער למלווה

מחיר איפור ושיער למלווה

או, הגענו לשאלת השאלות. כמה עולה איפור ושיער למלווה?

כסף מחיר איפור ושיער למלווה, אצל מאפרת ומסרקת אחת, נע בין 450 ל-800 ש"ח בממוצע.

כסף רק איפור למלווה עולה 300-500 ש"ח; רק סידור שיער למלווה יעלה גם 300-500 ש"ח. מהסיבה הזו, לרוב יהיה משתלם יותר להזמין מאפרת ומסרקת יחידה.

כסף עלות הנסיעות של המאפרת תנוע בין 50 ל-250 ש"ח. העלות המדויקת תלויה בריחוק של מקום ההתארגנות אליו תתבקש המאפרת להגיע.

כסף מחיר תוספות שיער יכול להגיע לכ-300-800 ש"ח.

 

וכדי לעשות סדר בראש, הנה הצעת מחיר לדוגמא:

הצעת מחיר איפור ושיער למלווה

איפור ושיער - 600 ₪

תוספות שיער באורך בינוני - 550 ₪

עלות נסיעות  - 100 ₪

סה"כ מחיר איפור ערב = 1250 ₪.

 

איפור ערב למלווה

טיפים חשובים - איפור ושיער למלווה

מהניסיון שלנו, הנה כמה עצות אחרונות שיעזרו לך להיראות הכי טוב שיש:

אודם 3 לפני האיפור, דאגי לעור שלך. שתי הרבה מים, נקי את הפנים וכך תגיעי עם עור רענן וגמיש שעליו האיפור יישב בצורה המחמיאה ביותר. הגיעי עם שיער שנחפף לאחרונה, כיוון ששיער שומני לא מחזיק תסרוקת. כך תהיי מוכנה לאיפור ושיער למלווה.

אודם 3 אם תוכלי, דאגי למאפרת לכיסא גבוה, מקום התארגנות שטוף אור יום ושולחן קרוב פנוי להנחת האביזרים. אלו התנאים הטובים ביותר לסרק ולאפר בהם.

אודם 3 ולבסוף, כשהאיפור מוכן והשיער מסודר, השתדלי לגעת כמה שפחות. ידיים הן שומניות, וכמו שכתבנו למעלה - שומן נוטה לפרק ולבלגן.


מאפרות מומלצות לאיפור ושיער למלווה

איך תבחרי את המאפרת המוצלחת? איך תדעי מי לא רק מאפרת, אלא גם עושה עושה שיער למלוות? שאלות טובות אחת אחת. במיוחד בשבילך אספנו רשימת מאפרות מומלצות, שעושות גם איפור ושיער למלוות. לכולן גלריית עבודות וגם המלצות מלקוחות קודמות, כדי שתוכלי להתרשם ולבחור את המתאימה ביותר. בחרת? יאללה, רוצי לאסוף אישורי הגעה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק