מוקד מידרג: 1-700-707-233

איפור לאמא של כלה

היום הגדול מגיע, תכף החתונה! זה הזמן לקבוע איפור לאמא של כלה (או החתן, תלוי באיזה צד את), אבל זה לא כל כך פשוט. מאפרת מקצועית תדאג שהאיפור יישב יפה ומחמיא, בלי קשר לכמות קמטי החיוך (ורק חיוך!).  איך מוצאים מאפרת טובה לאיפור לאמא של כלה? מה מייחד איפור כזה? מה מחיר איפור לאמא של כלה? כל זה, ועוד טיפים שימושיים - במאמר הבא.


איפור לאמא של הכלה

המטרה של איפור לאמא של הכלה לא שונה ממטרת כל איפור אחר - להדגיש את היפה, לטשטש את הפחות, ולהפוך את המאופרת יפה וזוהרת. אבל כן יש הבדל אחד משמעותי - ה'קנבס' איתו עובדת המאפרת.

בימינו, כל מאפרת מקצועית לומדת כחלק מההכשרה שלה גם טכניקות לאיפור עור בוגר. אבל מה שלא מתרגלים מתחיל להתעמעם, ולא כל אחת עובדת באופן שוטף עם מגוון גילאים. לכן, כשאת מתחילה לגשש ולחפש מאפרות שאת מתחברת אליהן ולתיק העבודות שלהן, מומלץ לברר מי מהמאפרות מתעסקות באיפור לעור בוגר.

תוכלי לשאול את המאפרת אם יצא לה לאפר לאחרונה נשים בטווח הגילאים הבוגר, ולבקש ממנה לראות עבודות קודמות דומות. כך תדעי שלא רק שהיא מאפרת מהמם, אלא היא גם מסוגלת לאפר מהמם אותך.

 

איפור לאמא של הכלה

לו"ז איפור לאמא של כלה

כשבוחרים מאפרת לאמא של הכלה, יש שתי אפשרויות:

מספר אחד לקבוע עם מאפרת הכלה עצמה

מספר שתיים לקבוע לך מאפרת נפרדת.

לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות, אבל ההמלצה שלנו היא לסגור עם מאפרת נפרדת. בצורה כזו המאפרת פנויה רק לך, ותוכלי להתנהל בנחת.

 

מתי סוגרים?

גם אם בחרת במאפרת נפרדת, מומלץ לקבוע מוקדם ככל האפשר, מספר חודשים לפני החתונה. כך תשרייני את התאריך והסיכויים ללחץ קטנים (אין לך זמן לתור שבוע הבא? מה זאת אומרת?? זמן אין, זמן עושים!).

 

למתי קובעים?

משך איפור לאמא של כלה נע בין 45 דקות לשעה ורבע. במקרה שבחרת במאפרת ומסרקת, איפור ושיער לאמא של הכלה ייקח בין שעתיים לשלוש שעות, בהתאם למאפרת ולמורכבות התסרוקת.

אם המאפרת מאפרת רק אותך, תוכלי לקבוע להתחיל כבר בזמן שבתך מתארגנת גם היא. אם המאפרת משותפת לשתיכן ואינה מלווה את הכלה לטאצ'אפים בזמן הצילומים, היא תוכל להתחיל באיפור שלך בזמן הזה.

 

מאפרת בתהליך איפור לאמא של כלה

איפור לאמא של כלה - שלב ההכנה

בדיוק כמו בכל תחום אחר, הכנה נכונה יכולה לעזור למאפרת ולך להגיע לתוצאה הטובה יותר. ההכנה הזו יכולה להיות בשתי רמות:

כוכבית קודם כל, להבין איזה איפור את רוצה. קחי את הזמן לבדוק מאפרת, לעבור על תמונות, לבחור סגנונות. כשתגיעי לאיפור שאת אוהבת, הביאי תמונה שלו למאפרת ותסבירי לה מה היית רוצה לראות. ככה היא תוכל לזרום איתך, ולהגיע לתוצאה שהכי תמצא חן בעיניך. מומלץ גם להביא את השמלה שבחרת לחתונה ביחד איתך.

כוכבית וכמובן, אין כמו הכנה טובה לעור. מומלץ לשתות כמה שיותר מים בתקופה שלפני החתונה. חוץ מהעובדה שמים זה בריא לבריאות, עור רווי במים הוא מתוח וגמיש יותר, וכך האיפור יושב טוב יותר. כדאי גם להתמרח היטב בקרם לחות בחודשים שלפני, שידאג להחלקת העור.

 


מחיר איפור לאמא של כלה

מחיר איפור לאמא של הכלה מורכב מכמה גורמים:

כסף מחיר איפור בלבד לאמא של כלה נע בין 350-600 ש"ח. הטווח מושפע בעיקר מהאזור (מרכז יקר יותר מפריפריה), ומניסיון המאפרת (מאפרת מבוקשת ומנוסה יותר תיקח מחיר גבוה משמעותית ממאפרת בשלבי התחלה).

כסף מחיר איפור ושיער יחד נע בין 500-700 ש"ח. תוספות שיער מתומחרות בנפרד, בטווח של סביב 350-430 ש"ח.

כסף עלות הנסיעות נעה בין 50-250 ש"ח, כשהטווח עצמו מושפע ממרחק הנסיעה ומעלות החניה באזור.

 

אמא של כלה בזמן איפור

 

איך אפשר להוזיל את המחיר?

אודם 3 סגירת איפור עם מאפרות טובות ומקצועיות שאינן בהכרח המפורסמות ביותר ברשת, תוזיל משמעותית את מחיר האיפור. בדיוק כמו הופעה ביום העצמאות, ככל שהמאפרת מבוקשת יותר - כך המחיר שלה עולה.

אודם 3 איפור מלוות ביחד עם אם הכלה יכול להוריד את המחיר הכללי.

חץ כחול לדוגמא: איפור ושיער יעלו 550 ש"ח לאחת, ועלות הנסיעה תעמוד על 100 ש"ח. אבל, במקרה בו האמא של הכלה ו-2 מלוות קבעו להתאפר יחד, שלושתן ישלמו רק 1,650 ש"ח אחרי שיקבלו הנחה על סך 100 ש"ח מהמאפרת. 

 

הנחת עפרון לשפתיים בזמן איפור לעור בוגר

כמה טיפים אחרונים

עד עכשיו נתנו לכן את הבשר, אבל טיפים קטנים הם תמיד דבר שימושי:

אחד איפור שמתאים לעור בוגר - מאפרת מקצועית בהחלט תדע לבד, אבל גם לכן נספר שהָבְרקות (שימר) פחות מומלצות לעור בוגר. מבחינת אייליינר, מסגרת לעיניים תראה נהדר, אבל עדיף שתהיה רכה ומעושנת קצת ולא חדה וחותכת - כך היא תחמיא הרבה יותר.

שתיים לאחר הערב, מומלץ למנוע רגישות ולהסיר את האיפור עם מי פנים, חלב פנים או סבון פנים. אל תסירי עם מגבונים (שמייבשים את העור), ובהחלט אל תלכי לישון עם האיפור על הפנים. בשום פנים!

שלוש ולסיום סיומת, מומלץ לקחת פודרה איתך לאולם. הבת שלך מתחתנת, אם תברח דמעה או שתיים - פודרה בהחלט תוכל לעזור קריצה


מאפרות מומלצות לאיפור אמא של כלה

נתנו עצות, סיכמנו מחירים והבהרנו כמה חשוב למצוא מישהי מקצועית. יופי, מה עכשיו? כדי לעשות לך הכי קל שאפשר ולהוריד דאגה אחת מהראש העמוס, צירפנו כאן רשימה של מאפרות מומלצות המתמחות באיפור לאמא של הכלה. לכל אחת המלצות קודמות, ואת מוזמנת להיכנס, להתרשם ולחפש לך את המתאימה ביותר. רק בשמחות!


;

שאלות נפוצות לדף זה

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק