מוקד מידרג: 1-700-707-233

איפור לנשף

נשף סיום תיכון הוא אירוע שלא חוזר פעמיים. חיכיתן, הכנתן את השמלה המושלמת, סגרתן עם חברות וחברים. השלב הבא כדי לדאוג לתמונות מהממות שיהיו מזכרת מעכשיו והלאה, הוא איפור לנשף. איפה עושים איפור לנשף, כמה עולה איפור לנשף ומתי צריך לסגור - כל זה ועוד הרבה טיפים שימושיים, ממש במאמר הבא


איפור לנשף

כולם יודעים שבאיפור לנשף לא מזלזלים. הרי אם בחרתן שמלה והשקעתן בשיער ומצאתן דייט, למה שהאיפור יהיה מה שיהרוס את התמונה? אז לפני שתקבעו עם המאפרת הנכונה, הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים עם מאפרת לאיפור לנשף:

אחד מתי קובעים - איפור לנשף כדאי לקבוע כמה שיותר מוקדם. השכבה כולה מגיעה לנשף, ואתם בוודאי לא התיכון היחיד בארץ. זו גם עונת החתונות - תחילת הקיץ. לכן, כדאי לקבוע עם המאפרת לנשף אפילו שלושה-ארבעה חודשים מראש, ליתר ביטחון.

שתיים אצל מי קובעים -  חשוב שתמצאו מישהי שמתאימה בדיוק למה שאתן אוהבות. איך? תעברו על עבודות קודמות, ותוודאו שאתן מתחברות לסגנון של המאפרת לפני שתקבעו איתה.

שלוש באיזה הרכב - אפשר לקבוע איפור לנשף לבד, אבל הכי כדאי - זה בקבוצת חברות. אתן יוצאות מורווחות מכל הכיוונים: בדיוק כמו בספוטיפיי, חבילה קבוצתית משתלמת יותר מלקבוע לבד,וככל שתקבעו יותר בנות כך המחיר לכל אחת יירד. אבל יותר מזה, זו הזדמנות נהדרת לכיף עם חברות. התארגנות משותפת יכולה להיות חוויה חד פעמית שתשאיר מזכרת לא פחות מהנשף עצמו.

 

איפור עדין לנשף

איפור מתאים לנשף

איך תדעו מה האיפור שמתאים לנשף? מה ימנע מכן להסתכל על התמונות בבהלה בעוד עשר שנים? קודם כל, אופנה היא עניין משתנה, ותמונות ישנות נועדו להביך. אבל בהחלט יש דרכים לדאוג לאיפור נשף טוב:

איפור עד הבית - מחירים 'מעט זה הרבה' - איפור בסגנון טבעי , צעיר וזוהר ייראה טוב בכל עשור. לעומתו, איפור טרנדי בסגנון סדרת טלוויזיה פופולארית - לא מתיישן יפה. זה לא אומר שאתן צריכות להיראות פשוטות: האיפור הכי מושקע ומושך את העין יכול להיות בסגנון 'טיימלס' קלאסי, וזה עדיף בהרבה על איפור מוגזם וכבד שייראה לא במקום.

איפור עד הבית - מחירים התאימו את האיפור לבגד - אם בחרתן בסגנון ניטראלי של כסוף או זהוב, האיפור לנשף יתאים בלי בעיה. אם בחרתן להוסיף קצת צבע, ודאו שהוא מותאם לבגד שבחרתן. עיפרון טורקיז מהמם בקו הריסים לא בהכרח יילך טוב עם שמלה אדומה. כדאי גם לא להגזים: שמלה אדומה יפה ובולטת מספיק גם ככה, וצללית אדומה כנראה תהיה יותר מדי.

איפור עד הבית - מחירים התייעצו - ברוב המקרים, מאפרת מקצועית תדע להמליץ על הכיוון הנכון ותתאים את האיפור לנשף לשמלה המתוכננת (שכדאי שתהיה איתך, לפחות בתמונה). הן יודעות גם מה הטרנד, וגם מה מתאים לכל סגנון אירוע.

לב שימו לב - בהחלט מומלץ להקשיב למאפרת ולהיעזר בניסיון שלה. מצד שני, אם משהו לא מוצא חן בעיניכן או אם המאפרת מנסה לשכנע למשהו שנראה לכן מוגזם, אל תיבהלו גם להביע את דעתכן.

 

מאפרת בתהליך איפור לנשף

איפור לנשף - מחירים

שאלת השאלות: כמה עולה איפור לנשף?

כסף איפור נשף אורך בין 45 דק' לשעה, ומתומחר כמו איפור ערב סטנדרטי. מחיר איפור לנשף נע בין 300-600 ש"ח.

כסף לא מעט מהמאפרות יודעות לשלב גם שיער עם האיפור. מחיר איפור ותסרוקת נע בטווח של 500-800 ש"ח. במקרה כזה, כמובן, הזמן המשולב ייארך יותר משעה.

רכב עלות נסיעות של מאפרת תלויה במרחק אליו היא נוסעת, ונעה בין 50-250 ש"ח.

כדי לעשות סדר, הנה שתי דוגמאות של הצעת מחיר לאיפור נשף:

 

הצעת מחיר 1 - איפור לנשף

עלות איפור בלבד - 450 ₪

עלות נסיעות  - 100 ₪

סה"כ מחיר איפור לנשף = 550 ₪ כולל מע"מ.

 

הצעת מחיר 2 - איפור לנשף

איפור ושיער - 680 ₪

עלות נסיעות  -140 ₪

סה"כ מחיר איפור ערב = 820 ₪ כולל מע"מ.

 

הצעת מחיר 3 - איפור לנשף לשלוש בנות

איפור בלבד -  1350 ₪

עלות נסיעות  - 100 ₪

הנחה קבוצתית - 100 ₪

סה"כ מחיר אחרי הנחה קבוצתית - 1350 ₪ כולל מע"מ (450 ₪ לאחת)

נורה 2 טיפ שלנו: כפי שרואים מהצעות המחיר, ככל שיותר מכן יקבעו להתאפר יחד - כך המחיר שכל אחת תשלם יירד.

 

מסרקת בתהליך סידור שיער

איפור לנשף - טיפים נוספים

לא נשחרר אתכן בלי הטיפים המובטחים לאיפור לנשף מהאגדות.

אודם 3 אם יש לכן בראש תמונה של האיפור לנשף המבוקש, הביאו אותה למאפרת. למה שתהיה רק בראש שלכן? תמונה שווה אלף מילים, תנו לה להבין לבד ותינצלו מהסברים מבולבלים.

אודם 3 הביאו חבילת מגבונים קטנה ופודרה שמתאימה לכן. אלו שני הקמעות לאיפור עמיד לנשף: המגבונים הם סגולה נגד איפור שנמרח, ופודרה טובה היא בדיוק מה שהמייקאפ שלכן צריך אחרי חצי שעה של לרקוד ולהזיע. גם הוא וגם אתן לא רוצים שהכל ינזל.

אודם 3 תיגעו עם הידיים כמה שפחות. הידיים שומניות ואמנם לשפשף או לגרד זה מפתה, אבל מזיק לאיפור. וגם לשיער, אם כבר מדברים על זה.

אודם 3 תנו לעצמכן ליהנות :) הערב הזה הוא בשבילכן, ובעוד 15 שנה תעדיפי לזכור שהיה כל כך כיף, מאשר שביליתן את הזמן מול המראה בשירותים 😉

 


איפור לנשף - DIY

האם אפשר להתאפר לבד לנשף? למי שאינה מאפרת מקצועית מן הסתם גם לא תצא תוצאה של מאפרת מקצועית, אבל בהחלט אפשר.

אם בחרת להתאפר עצמאית, הנה כמה טיפים חשובים במיוחד בשבילך:

מברשת איפור מייק אפ חובה: איפור מלא לנשף לא יהיה כזה בלי מייקאפ, קונסילר, ברונזר, סומק, אודם ומסקרה. איפור העיניים יכול לכלול צלליות, אייליינר או שילוב שלהם.
תוספות נחמדות למנוסות הן הצללות והבהרות (או המוצרים: קונטור והיילייטר), שימר להברקה, איפור גבות ועוד.

מברשת איפור עמידות: כדי לשמור על עמידות האיפור לכל אורך הערב, הקפידו למרוח קרם לחות ופריימר לפני המייקאפ, ולאחר המייקאפ לפדר היטב בפודרה שקופה (או בצבע ניטראלי).
כדאי להשתמש באודם עמיד, ניתן למצוא אודמים עמידים בפארמים בקלות.

מברשת איפור מזל של מתחילים: אל תתנסי בעיצובים משוכללים אם הנשף עצמו זו הפעם הראשונה שלך. אם יש מספיק זמן, התחילי להתאמן לפני כן, ואם קנית את מוצרי האיפור ביום לפני - הניחי מעט מכל דבר בצורה שאת מרגישה בטוחה בה. 

 

גם תסרוקת לנשף זה ממש משהו שתוכלו לעשות בעצמכן. הנה מדריך שיוכל לעזור:


מאפרות מומלצות לאיפור לנשף

איך נסיים בלי להשאיר המלצות על מאפרות של ממש? כדי להקל עליכן, אספנו רשימה של מאפרות מומלצות שמתמחות גם באיפור לנשף. לכל אחת מהן דירוג שמתעדכן לאחר כל עבודה והמלצות מלקוחות קודמים. אתן מוזמנות להיכנס, לבדוק ולבקר בגלריות השונות. שיהיה נשף מוצלח! 💃


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה איפור לנשף?

מחיר איפור לנשף נע בין 300-600 ש"ח.

כמה זמן לוקח איפור לנשף?

איפור לנשף אורך בממוצע בין 45 דקות לשעה.

איך לשמור על איפור לנשף?

כדי לשמור על האיפור לאורך הנשף, מומלץ להביא פודרה קטנה ולפדר את הפנים כשמרגישים שומניות או זיעה. מומלץ לגעת בפנים עם הידיים כמה שפחות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק