מוקד מידרג: 1-700-707-233

תקליטן לחתונה – מחיר

בעוד שאתם אחראים על החלק המרגש בחתונה - את הבחירות המוזיקליות רצוי להשאיר לתקליטן. אז כדי שלא תקרעו את הכיס בדרך לשבירה של הכוס, בדקנו מה מה המחיר של תקליטן לחתונה (בין 3,500- 10,000 ש"ח), מה כלול בחבילה ומה עוד עשוי להשפיע על המחיר. בקיצור, כל מה שחשוב לדעת על מחיר תקליטן לחתונה - בעמוד הבא


מחיר תקליטן לחתונה

טווח המחירים של תקליטינים לחתונה עולה ככל שמתקרבים לעונת החתונות (ועונת החינות. מזל שריכזנו לכם מידע גם על תקליטן לחינה), או ככל שהשם של התקליטן מוכר יותר. אלו המחירים שתצטרכו לשלם, כולל מע"מ:

 

מחיר תקליטן לחתונה

3,500 -7,500 ש׳׳ח

מחיר תקליטן לחתונה בעונת החתונות או סופי שבוע (ממאי ועד אוקטובר)

4,500 – 10,000 ש׳׳ח. 

תשלום לאקו׳׳ם

250 ש׳׳ח. 

 
*  הרבה פעמים חברות גדולות של תקליטנים יגבו מחיר גבוה יותר (עדיין בטווח של הטבלה), אבל תוכלו להיות רגועים שתהיה לכם החלפה או פיתרון לכל בלת''ם בשעת הצורך. 
 
תקליטן בחתונה 

מה כולל מחיר תקליטן לחתונה

כל תקליטן יכול להציע הטבות שונות כדי שתבחרו בו, אבל הנה מה שרובם יציעו לכם במסגרת מחיר החבילה הראשונית:

אוזנייה ליווי אישי ופגישת הכנה. אם יש יום אחד בחייכם בו בחירת השירים היא משמעותית, הוא ביום החתונה שלכם. השיר איתו תכנסו לחופה, השיר שיתנגן בסלואו וגם מה שיפתח את הריקודים לאחר שבירת הכוס. אם יש לכם את השירים בראש מהדייט הראשון, מה טוב. 

אבל אם אתם לא בטוחים איפה להתחיל, תוכלו לקבוע עם התקליטן פגישת הכנה, בה הוא יציע רעיונות  שיתאימו לאופי, הרצונות והסיפורים שלכם.

אוזנייה מוזיקה ללא הגבלה. לכולנו יצא להיות בחתונה בה התקליטן מפסיק לנגן באחת בלילה כשהמסיבה עוד בשיא. היום רוב תקליטני החתונות לא יגבילו אתכם בשעות הנגינה (לא תהיה תוספת מחיר אחרי חצות) ויסיימו לנגן רק כשאתם תסיימו לרקוד או שהאולם יצטרך לסגור. 

אוזנייה ציוד טכני. אם תגלו ביום החתונה שאין שקע חשמל לתקליטן או שהחשמל בדיוק החליט לקצר, זו לא הבעיה שלכם. התקליטן ידאג לכל הכלים והציוד הטכני שהוא צריך כדי להמשיך לנגן, ולפעמים הוא אפילו יביא תאורה כדי להוסיף אפקטים לרחבה. 

אוזנייה עריכה. אם תרצו לקצר את שיר הכניסה או אולי להוסיף לו קטע מוקלט, דיג'יי לחתונה יוכל לעזור לכם בזה במסגרת המחיר. 

 

מה לא כלול במחיר תקליטן לחתונה 

בולט מסיבה אביזרים - כובעים או שרשראות הוואי, כפכפים להחליף מהעקבים וקונפטי בצורת לב. 

בולט מסיבה מכונת עשן ואורות צבעוניים 

כוכבית אדומה על התוספות האלו תשלמו בין 200-1,000 שקלים.

 

תקליטן בחתונה

מה משפיע על מחיר תקליטן לחתונה

אוזנייה נסיעות. גם אם בחרתם תקליטן בעל שם (או בעל המלצותקריצה), לא בטוח שהמחיר שלו כולל הגעה עד למקום בו תתקיים החתונה, ותצטרכו להוסיף תשלום על הנסיעה.

אוזנייה העונה החמה. אם בחרתם להתחתן בעונת החתונות, תצטרכו להוסיף בין 1,000- 6,500 שקלים למחיר התקליטן לחתונה. 

אוזנייה אקו׳׳ם. אקו׳׳ם הוא הארגון שמוודא שיוצרים וזמרים יקבלו כסף בכל פעם שמשמיעים את השירים שהם עבדו עליהם כה קשה. בדרך כלל תצטרכו לשלם עוד 250 ₪ לאקו׳׳ם (דרך האתר שלהם), אבל לפעמים לאולם האירועים בו תתחתנו יהיה מנוי שנתי לאקו׳׳ם, ואז לא תצטרכו לשלם. בררו זאת. 

 

מה לא ישפיע על מחיר תקליטן לחתונה?

אוזנייה מספר מוזמנים. בין אם הזמנתם 200 אורחים או 800, ברגע שאתם חוגגים באולם ולא עושים אירוע קטן (מתחת ל-100 איש) זה לא משנה את המחיר של תקליטן לחתונה. הציוד הוא אותו ציוד. 

אוזנייה סגנון מוזיקה. גם אם אתם שומעים את המוזיקה הכי ייחודית, אין סיבה שתשלמו יותר. מה שכן, אולי יהיה לכם יותר קשה למצוא תקליטן לחתונה שמנגן את הסגנון שלכם. 

 

תקליטן לחתונה

תקליטנים מומלצים לחתונה

תקליטנים טובים בוחרים לפי המלצות. אבל אם אתם הראשונים להתחתן בחבורה או שלא שמעתם עדיין על התקליטן לחתונה שמתאים לכם – ריכזנו לכם רשימה של תקליטנים מומלצים שדורגו על ידי ללקוחות קודמים. מזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תקליטן לחתונה?

מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,500-12,000 ש"ח, תלוי בעונת השנה, במוניטין הדיג׳יי וגם מה המרחק שלו מכם. 

לכמה זמן תקליטן לחתונה מגיע?

אין הגבלת זמן לתקליטן בחתונה. הוא יסיים לנגן או כשתרצו או כשהאולם יצטרך לסגור את שעריו. 

איך לבחור תקליטן לחתונה?

דיג׳יי בוחרים לפי סגנון מוזיקה משותף (לכם ולו) ולפי המלצות. בהצלחה!



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק