מוקד מידרג: 1-700-707-233

תקליטן לחינה

לא משנה אם אתם חוגגים חינה מסורתית או מסיבת חינה מודרנית למדי, אתם צריכים תקליטן לחינה. שירים בתימנית, מרוקאית או הודית הם לא דבר שקל למצוא ביוטיוב (מניסיון) ותצטרכו למצוא תקליטן לחינה שמנגן את הסגנון המתאים לכם. איך עושים את זה וכמה משלמים על התענוג? (עד 3,000 ש''ח לרוב עבור תקליטן לחינה), הכל פה, מוגש לכם ממש כמו צמר גפן על היד


מה צריך לדעת על תקליטן לחינה

לחינה יש סגנונות שונים, מחינה תימנית ועד לכורדית. לא משנה איזו חינה אתם מתכננים, הנה כמה דגשים שכדאי שתשימו לב אליהם בבחירת התקליטן שיהיה לכם בחינה:

חינה האם יש הנחיה לחינה? בשונה מחתונה, בחינה הרבה פעמים יש מפעיל לאירוע, כן כן. זה למעשה אדם כריזמטי שאמור להנחות את הקהל במהלך טקס החינה ולאורך הריקודים. אם יש לכם מפיקה או מלבישה, יכול להיות שהיא תהיה מפעילת האירוע אבל אם לא, שימו לב שהתקליטן לחינה שאתם בוחרים יכול למלא את משבצת ההנחיה, לטעמכם ובסגנונכם, אם זה משהו שאתם בכלל רוצים.

חינה איזה סגנון אוסף אתם רוצים? המבדיל דיג'י ישן מחדש הוא אוסף התקליטים שלהם. אם חשוב לכם שהחינה תהיה אתנית במיוחד, חשוב שתבחרו בתקליטן לחינה שמנגן בסגנון שלכם כבר שנים כדי שיהיו לו אפשרויות רבות של שירים לחינה, זה באמת יעשה הבדל.

חינה האם יש הגברה שמתאימה לאקוסטיקה? אומנם לכל תקליטן יש ציוד הגברה, אבל חשוב לוודא שהתקליטן שהזמנתם מסוגל להגביר את החלל שסגרתם. אם אתם חוגגים את החינה באולם, לא תתקלו בבעיה זו. אבל אם אתם חוגגים את החינה בגינה בבית או מבנה שלא מיועד לאירועים, חשוב שתוודאו שלתקליטן יש את כל האמצעים כדי לנגן במקום (שהחינה לא תקום ותיפול על כבל מאריך).

 

תקליטן לחינה

תקליטן לחינה – איך זה יראה

אז אחרי שלקחתם בחשבון את כל הפרמטרים, ככה יראה תהליך סגירת תקליטן לחינה:

יד 1 שיריון תאריך לחינה - כמו בכל דבר בעולם החתונות, צריך לשריין תקליטן לחינה ומהר. לפני שאתם מגיעים בכלל לשלב הצעות המחיר עם התקליטן שהתבחרתם אליו, וודאו שהוא פנוי בתאריך שקבעתם לחגוג בו.

אוזנייה לתקליטן יותר משתלם לשריין ערב לחתונה לעומת מסיבת חינה. לכן, יש תאריכים מסיימים שיהיה קשה למצוא בהם תקליטן פנוי (12.12 למשל). אם אתם נעולים על התאריך היפה, יכול להיות שתצטרכו לשלם עליו קצת יותר (עד 1,000 שקלים יותר לעומת יום רגיל).

יד 2 פגישת הכנה - לאחר סגירת התאריך, הדיג'יי לחינה יזמין אתכם לפגישת הכנה (כן, אפשר גם בטלפון). בפגישה תדברו על סגנון המוזיקה שחשוב לכם שיהיה באירוע, תעברו על דגשים ותבחרו שירים לכניסה, לטקס החינה ולרגעים מיוחדים נוספים.

יד 3 יום האירוע - החגיגה פה! קודם כל, התקליטן יגיע למיקום החינה כשעתיים לפני הגעת האורחים. הוא ימקם את כל הציוד שלו ויכין את כל מה שצריך לפני המסיבה. במהלך האירוע הדיג'יי ישמיע מוזיקה בהתאם למצב הרחבה, ככה שחשוב לוודא מראש התקליטן נעים וסובלני.

אוזנייה חשוב לוודא שהתקליטן שלכם גמיש ולהעלות מראש את הדברים כדי לא להתאכזב. אם ביום האירוע תראו שהמסיבה מתעכבת או צץ פתאום בלת''ם, חשוב שתדעו שהתקליטן לחינה איתכם בכל משבר.

 

דיג

מחיר תקליטן לחינה

כמה תשלמו על תקליטן למסיבת החינה? ריכזנו לכם את המחירים פה:

מחיר תקליטן לחינה נע בין 1,500 -3,000 ש''ח.

הנה כמה דברים שידרשו מכם תוספת תשלום למחיר תקליטן לחינה:

חינה מועד האירוע - קצת רמזנו לכך בפסקה הקודמת, אבל ימים בהם יש הרבה אירועים (תאריכים יפים, חמישי בערב ושישי צהריים) יעלו את מחיר התקליטן לחינה בעוד כ-1,000 ש''ח, בעיקר כדי להבטיח שלא תבטלו לו אירוע ביום רווחי ברגע האחרון.

חינה הגברה - ככל שהתקליטן לחינה יצטרך להביא יותר ציוד לאירוע, ככה המחיר יהיה גבוה יותר. אם למשל יש צורך במערכות הגברה מתקדמות מאוד, להוסיף תשלמו לתקליטן תוספת של כ-500 ש''ח למחיר הסופי.

חינה תאורה - דיג'יים רבים יציעו לספק לכם גם תאורת מסיבה לחינה. על תאורה נוספת לחגיגה תדרשו לשלם עד 1,000 ש''ח תוספת.

אוזנייה שימו לב שתקליטנים לרוב לא גובים מחיר לפי שעה אלא פשוט מחיר כללי על אירוע. לכן, אין סיבה לחשוש שהמסיבה תצטרך להיגמר כשהיא עוד בשיאה.

אוזנייה תקליטנים יגבו הרבה פעמים מקדמה (לרוב כשליש עד מחצית מהסכום). במקרה של ביטול עד חודש לפני האירוע, תוכלו לקבל בחזרה חלק מסכום המקדמה, או את כולה, כמובן בהתאם להסכם שלכם עם התקליטן.

 

טקס החינה

תקליטנים מומלצים לחינה

רגע לפני החתונה שלכם, החינה היא האירוע שיכין אתכם לחגיגה הגדולה. אם עוד לא מצאתם את התקליטן האחד שיתאים לכם כמו חינה לכף יד, ריכזנו עבורכם רשימה של תקליטנים מומלצים לחינה שדורגו כולם על ידי לקוחות קודמים. דפדפו בביקורות ובחרו בתקליטן שהכי אהבתם 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תקליטן לחינה?

לרוב תקליטנים לחינה יגבו בין 1,500- 3,000 ש''ח. 

מה מוזיל תקליטן לחינה?

אם תחגגו את החינה באמצע שבוע או בחורף (לא בעונת האירועים), כנראה שתוכלו לחסוך כ-500 ש''ח על תקליטן לחינה. 

כמה זמן מראש צריך לשריין תקליטן לחינה?

רצוי שתשריינו תקליטן לחינה לפחות כמה חודשים לפני מועד האירוע, כדי להבטיח זמינות של התקליטן האהוב עליכם. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק