מוקד מידרג: 1-700-707-233

הקלטת שיר באולפן מחיר

מחיר הקלטת שיר באולפן נע בין 2,000-800 שקלים, תלוי אם אתם רוצים להישמע כמו זמרים מקצועיים (כמו עומר אדם למשל), או רק להצחיק את החתן והכלה בחתונה. בכל אופן, ריכזנו לכם פה את כל המידע על מחיר הקלטת שיר באולפן, כמה זמן ייקח עד שתקבלו את התוצאה הסופית ואפילו צירפנו המלצות על אולפני הקלטות. נגנו לכם שיר ואנחנו מתחילים


מחיר הקלטת שיר באולפן

לפני שנתחיל, בואו נדבר תכלס - מה המחיר של הקלטת שיר באולפן?

 

מוצר

מחיר

מחיר שעת הקלטה באולפן

400-100 ש׳׳ח

מחיר הקלטת שיר באולפן 

700-1,200 ש׳׳ח 

מחיר הקלטת סינגל מקצועי באולפן

2,500-1,800 ש׳׳ח

מחיר יצירת מוזיקה מקורית באולפן

3,000 ש׳׳ח ומעלה

 

אוזנייה שימו לב שלפעמים אולפנים מציעים ״חבילות״, בהם תקבלו דיל מסוים במחיר נמוך יותר מהנקוב בטבלה. 

 

הקלטת שיר

ממה מורכב מחיר הקלטת שיר באולפן

מה תקבלו במסגרת התשלום על הקלטת שיר באולפן:

 אוטו-טיונינג ועריכה. לאלו מאיתנו שצריכים מעט עזרה בשירה, במסגרת המחיר שתשלמו על הקלטת שיר באולפן תקבלו גם עריכת סאונד ואוטו-טיונינג - ״משפר זיופים״.

 ליווי של מפיק מוזיקלי. אמנם לא כולנו זמרים מלידה, אבל עדיין מפיק מוסיקלי יהיה באולפן ההקלטות ויעזור לממש את מלוא הפוטנציאל. תפקידו של המפיק הוא לעזור לכם להבין איך לשיר בהתאם למנגינה ואיך לשלב את קולות שונים כדי להגיע לתוצאה הכי טובה מוזיקלית שאפשר. 

 

מפיקה מוזיקלית באולפן

מה משפיע על מחיר הקלטת שיר באולפן

יש לא מעט תוספות שתוכלו להוסיף להקלטת שיר באולפן, אך אלו כבר יעלו את מחיר החוויה:

 מוסיקה מקורית. אם אתם רוצים שהמפיק באולפן יתאים מוזיקה מקורית (לא פלייבק של שיר קיים שמורידים באינטרנט), זה יעלה לכם הרבה יותר. כדי להפיק מוזיקה מקורית (כן, כן, מנגינה מקורית לגמרי ומילים מקוריות רק לכם), דרושה עבודה רבה וזה מגולם במחיר.

 סינגל. אם אתם מחפשים להוציא את השיר שהקלטתם החוצה (בהצלחה!), זה לגמרי אפשרי, אך משפיע על מחיר הקלטת שיר באולפן בגלל שהוא דורש עריכת קול ועריכת מנגינה מקורית ברמה מקצועית יותר, שיכולים לקחת שעות רבות ולהגיע לימי עבודה רבים. 

 הקלטה נוספת. למרות שעריכות ותיקונים לא ידרשו עוד כסף, אם תרצו להגיע לעוד שעות באולפן להקליט מחדש – תצטרכו להוסיף תשלום, בדרך כלל עד 200 ש׳׳ח. 

וידאו. לפעמים אולפני הקלטות עובדים גם עם עורכי וידאו וצלמים כדי להפיק קליפ מוזיקלי. במקרה כזה תדרשו לשלם בין 500 -1,000 ש׳׳ח יותר.


איך אפשר להוזיל מחיר הקלטת שיר באולפן

יד 1 אם אתם רוצים לערוך את השיר בעצמכם ואתם רק מעוניינים באולפן מקצועי לאיכות הסאונד בשיר שלכם (או שאתם פשוט מעוניינים להוזיל עלויות), תוכלו לשלם עבור ההקלטה באולפן בלבד. 

מחיר שעת הקלטה באולפן נע בין 400-200 ש׳׳ח. 

אוזנייה אם אתם מתכוונים לבלות יותר מ-10 שעות באולפן (במצטבר), תשלמו על כל שעת הקלטה כ-100 ש׳׳ח. 

יד 2 הורדת פלייבק מהרשת לא עולה כסף, אבל מוסיקה מקורית עולה הרבה. אם אתם יודעים מה אתם רוצים לשיר, שווה להשתמש במוזיקת פלייבק שקיימת כבר להורדה בחינם. 

 

אולפן הקלטות

טיפים להקלטת שיר באולפן

אחרי שאתם כבר יודעים מה המחיר של הקלטת שיר באולפן, הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות שעלולות לעלות:

 

כמה אנשים יכולים להקליט שיר באולפן

לרוב אולפני הקלטות מאפשרים לעד חמישה אנשים לנכוח באולפן ההקלטות בו זמנית. האולפן הוא מקום קטן והוא צריך להיות שקט לחלוטין כדי לקבל תוצאה מיטבית מההקלטה וכמות גדולה של אנשים (ורעש) עלולה לפגוע באיכות התוצרים.

אם אתם קבוצה גדולה, שקלו לחלק את ההקלטה לכמה ימים לתוצאה הכי טובה. בכל אופן גם אם אולפן ההקלטות בו בחרתם יכול להכיל כמות גדולה של אנשים, תצטרכו לשלם קצת יותר על הקלטה של מעל 10 אנשים, שכן ייקח הרבה יותר זמן לערוך אותה. 
 

כמה זמן לוקח לקבל הקלטה מאולפן

אם אתם לא זמרים מקצועיים והקלטתם שיר לאירוע משמח כמו חתונה או בת מצווה ואתם לא מצפים שהוא יצא מושלם ווקלית, ייקחו עד שני ימי עסקים עד שתקבלו הקלטה מוגמרת. אם אתם זמרים פרופשנלס או מעוניינים בהקלטה מקצועית יותר, ייקח לכם שבוע לראות את התוצאה (ומכאן ההסבר למחיר הגבוה יותר של הקלטת סינגל). 

 

איך מקבלים את ההקלטה

אחרי ההקלטה באולפן והעריכה הסופית, תקבלו את השיר המוקלט במייל. אם תרצו תוכלו להביא לאולפן דיסק-און-קי כדי לקבל את התוצאה הסופית גם עליו, אבל על דיסק רגיל זה לא יקרה.

 

הקלטת שיר באולפן הקלטות

אולפנים מומלצים להקלטת שיר

בין אם אתם מקליטים שיר לאירוע משמח או לאלבום חדש, אתם זקוקים לאולפן מקצועי ואדיב! בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם אולפנים מומלצים להקלטת שיר שכולם מדורגים על ידי לקוחות קודמים. אחרי שתעזרו באחד מהם, מוקד הדירוג יתקשר גם אליכם כדי לקחת חוות דעת, אז חממו את הגרון ושיהיה בהצלחה! 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק