מוקד מידרג: 1-700-707-233

פוליש ווקס לרכב - מחיר

פוליש ווקס לרכב הוא פינוק נחמד לרכב שלכם, במיוחד אם הצבע שלו עייף, חסר ברק וגיליתם עליו סימנים ראשונים של שריטות קלות. מה לעשות, לשגרת הנסיעות של החיים הבוגרים יש מחיר. הפוליש כולל שיוף וליטוש של פח הרכב, והווקס היא שכבת שעווה שמגנה על הרכב, ומעניקה לו ברק. מחיר פוליש ווקס לרכב נע בין 600-2,000 ₪, בהתאם לגודל הרכב, הצבע שלו ועד כמה הוא שרוט. ריכזנו עוברכם את כל המידע על פוליש ווקס לרכב.

 פוליש ווקס לרכב שחור

מה משפיע על מחיר פוליש ווקס לרכב?

כשבאים לעשות פוליש ווקס לרכב יש שלושה משתנים שצריך לקחת בחשבון, והם גם ישפיעו על המחיר: גודל הרכב, הצבע שלו ומצב הפח.

מחיר פוליש ווקס לפי גודל הרכב

מחיר של פוליש ווקס לרכב משתנה בהתאם לגודל המעטפת החיצונית של הרכב שלכם. זה די פשוט, עבודת פוליש ווקס לרכב כוללת שיוף פח הרכב, ליטוש ומריחת ציפוי וקס, זהו חומר הדומה לשעווה שמגינה על שכבת הרכב ויוצרת את מראה הברק. ככל שהרכב שלכם גדול יותר, כך תהיה יותר עבודה לפחח הרכב, והוא יצטרך להשתמש בעוד חומרים.

מחיר מחיר פוליש ווקס לרכב לבן בגודל סטנדרטי נע בין: 600-700 ₪
מחיר מחיר פוליש ווקס לרכב גדול או מסחרי לבן נע בין: 1,500-2,000 ₪
 

פוליש ווקס לרכב לבן

 

מחיר פוליש ווקס לפי צבע הרכב:

רכבים בצבעים כהים או מטאלים, כמו כחול כהה או שחור, דורשים יותר הכנה לפני הפוליש ווקס, ולכן המחיר עבור רכב לבן יהיה זול לעומת רכב בצבעים כאלו.
מחיר תוספת במחיר פוליש ווקס לרכב עבור רכב כהה או בצבע מטאלי נעה בין 200-500 ₪ בהתאם לגודל ברכב.


פוליש ווקס לרכב עם שריטות

המטרה של פוליש ווקס לרכב היא לגרום למראה חלק ואחיד, רכב שיש בו שריטות רבות דורש עבודת שיוף רבה, ולכן במקרה כזה העבודה תהיה יקרה יותר לעומת רכב שמור. שימו לב שאם יש לכם חריטות עמוקות, או צבע ישן ודהוי שכבר עבר כמה ליטושים ושיופים בעבר, פוליש ווקס לרכב הוא לא הפתרון עבורכם, במקרה כזה כדאי לשקול צביעה מחודשת של הרכב.

פוליש ווקס לרכב אדום

מעבר למחיר, מה עוד חשוב לדעת על פוליש ווקס לרכב?

אחרי שלקחנו בחשבון את עניין המחירים, יש עוד כמה פולישים אחרונים שכדאי לדעת לפני שאתם ניגשים לפחח:

איך עושים פוליש ווקס לרכב?

בגדול פוליש ווקס לרכב היא עבודה שעושים על רכב במצבו השלם, ללא צורך בפירוק הרכב אלא רק בעטיפת החלקים שעלולים להינזק, ולכן מחיר פוליש ווקס לרכב זול יותר משאר עבודות הפחחות וזו עבודה שנמשכת יום אחד בלבד. בפירוט נספר לכם שפוליש ווקס לרכב כוללים שני חלקים: שלב ההכנה והשיוף, ושלב מריחת הווקס.

בתחילת העבודה הפחח ישייף וילטש את חלקי הפח, כך שהרכב יהיה במראה אחיד. השיוף יכול לטשטש סימני שריטות קלות אך לא סמני חריטות עמוקים או מעיכות של הפח. אם אתם רוצים להגיע לתוצאה מושלמת ומוכנים להוסיף עוד קצת למחיר, תוכלו לנצל את השלב הזה, כשהרכב חשוף, ולעשות תיקוני שריטות, תיקוני פח קלים, או תיקון מעיכה בשיטת PDR.
ועכשיו כשהרכב שלכם חלק ואחיד, הפחח יכול להתחיל במריחת הווקס. זהו חומר שרגיש לקרני השמש ולכן עושים את העבודה זו באזור קריר ומוצל עד לייבוש מלא. בסיום עבודת פוליש ווקס הפחח ישטוף את הרכב, ואז אתם כבר יכולים לצאת לעשות סיבוב דאווינים (עדיין משתמשים במילה הזאת?).

רכב שחור אחרי פוליש ווקס


פעם בכמה זמן עושים פוליש ווקס לרכב?

אומנם פוליש ווקס לרכב יגרום לתחושת רעננות ממכרת, ובכל זאת אנחנו לא מציעים לעשות את זה לעיתים תכופות מידי, למה? כי כמו צחצוח שיניים מוגזם, גם במקרה של פוליש ווקס לרכב - לעודף טיפוח עלול להיות מחיר. השיוף והליטוש של הפוליש עלולים לפגוע בפח הרכב ובשכבת הצבע, ולכן לא מומלץ לעשות זאת יותר מאחת לשלוש שנים.
אם אתם רוצים לרענן את הברק, תוכלו לחדש אחת לשנה את שכבת הווקס, וכך גם לשמור על הרכב שלכם מפני שריטות קלות.

מחיר חידוש וקס לרכב

מחיר מחיר חידוש וקס לרכב נע בין 500-700 ₪ בהתאם לגודל הרכב.


פחחים מומלצים לפוליש ווקס לרכב

לפעמים כל מה שרכב צריך זה פוליש ווקס, כזה שיעלים את מחיר הזמן והשחיקה, וישיב לו את הברק. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם רשימה של פחחי רכב מומלצים לפוליש ווקס, אתם מוזמנים להבריק את העיניים עם חוות דעת של מאות לקוחות קודמים. אחרי הכל, גם הרכב שלכם רוצה להרגיש טוב עם עצמו, ואתם תיסעו במחיר 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק