עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מעקה עץ למרפסת

מעקה עץ למרפסת זו תוספת יפה לבית, שמתאימה לבתי קרקע וגם לדירות. התקנת מעקה עץ למרפסת מעץ אורן תעלה 550-450 ₪ למ"ר, אבל רק אם מתקינים מעקה ארוך (במרפסות קטנות המחיר למ"ר יהיה גבוה יותר). מה עוד משפיע על מחיר מעקה עץ למרפסת? איך נראה תהליך ההתקנה? ואיך כדאי לתחזק את המעקה? תחזיקו חזק, אנחנו מתחילים.


מעקה עץ למרפסת

מעקה עץ למרפסת נותן לבית ולדירה מראה כפרי ונעים יותר ממעקה ברזל או זכוכית. בניגוד למה שנוטים לחשוב, הוא בטיחותי באותה מידה כמו כל סוג אחר של מעקה, אבל אם אתם עדיין מתלבטים, אפשר להוסיף לו מסגרת ברזל מגולוון. מקובל מאוד לשלב בין עץ לחומרים אחרים בשביל מטרות אסתטיות. בדרך כלל בונים מעקה מעץ אורן או מחומר סינטטי דמוי עץ, אבל אפשר בהחלט להשקיע ולבנות אותו גם מעץ איפאה (תכף נגיע לזה). עכשיו נפרט בדיוק כמה עולה בניית מעקה עץ למרפסת.

 

מעקה עץ למרפסת

מחיר מעקה עץ למרפסת

התקנה בטיחותית של מעקה עץ למרפסת מצריכה בעל מקצוע, ולא רצוי שתעשו את זה בעצמכם. ברגע שאתם פונים לנגר, הוא יתן לכם הצעת מחיר רק אחרי שתשלחו לו תמונות של המרפסת ולפעמים אפילו רק אחרי שהוא יבקר אצלכם, יראה את המרפסת וימדוד אותה. רק בצורה כזו הנגר יכול להבין את המורכבות של ההתקנה אצלכם, ולתת מחיר שישתלם לכם וגם יבטא את זמן העבודה שהוא יצטרך להשקיע.

 

גזע עץ מחיר מעקה עץ אורן למרפסת

מחיר התקנה של מעקה עץ למרפסת מעץ אורן, כולל ליטוש וצביעה, יהיה 550-450 ₪ למ"ר (כולל מע"מ). זה המחיר למעקה עץ בעובי סטנדרטי של 2-1.5 ס"מ, עם מרווחים של 3-2 ס"מ בין הקורות של המעקה (מידות לא סטנדרטיות עלולות להעלות את המחיר).

חשוב לדעת שמעקה עץ אורן דורש תחזוקה של פעם בשנה שכוללת קילוף של הצבע הישן, ליטוש, וצביעה מחדש. צבע של אורן דוהה עם הזמן, וזו גם דרך טובה לשמור על העץ מפני פגעי מזג האוויר (כן, גם לעצים חזקים יש צד פגיע).

שימו לב - אם המרפסת שלכם קטנה, ואתם צריכים פחות מ-10 מ"ר של מעקה. סביר שהמחירים למ"ר יהיו גבוהים יותר. הנגר צריך לתת לכם מחיר שמשתלם לו מבחינת זמן עבודה (מה לעשות, זמן זה כסף…)

 

גזע עץ מחיר מעקה עץ למרפסת - חומרים אחרים

אם אתם רוצים להפחית מאוד את כמות התחזוקה שתצטרכו לעשות, אתם יכולים להתקין מעקה עץ סינטטי. המחיר שלו כנראה יהיה מעל 600 ₪ למ"ר. חוץ מזה, אם אתם רוצים להשקיע בעץ יפה יותר וגם עמיד יותר, אפשר לבנות מעקה עץ עשוי מעץ איפאה. המחיר יהיה 1,300-1,000 ₪ למ"ר.

 


מה עוד משפיע על מחיר מעקה עץ למרפסת

אפילו שהעץ הוא הדבר העיקרי שמשפיע על המחיר, יש עוד כמה אלמנטים שיכולים להעלות את המחיר באלפי שקלים:

אייקון מתכת שילוב חומרים: אם תרצו לשלב עץ עם ברזל, אלומיניום או זכוכית, תצטרכו להוסיף 400-200 ₪ למ"ר. שילוב חומרים הוא מורכב מבחינה טכנית, ולכן לא רק עלות החומרים מעלה את המחיר הכללי, אלא גם זמן העבודה של הנגר. 

טיפ חמוד שלנו - ניתן לבקש מהנגר לשלב את העץ עם רשת מתכת, ולגדל צמחים מטפסים על המעקה, שיצרו מראה מרהיב ממש. פרח ורוד

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך עיצובים מיוחדים: רוב המעקות מורכבים מקורות עץ אופקיות או אנכיות. אם אתם מעוניינים בעיצוב מיוחד כמו שילוב בין קורות ברוחבים שונים, צורות מיוחדות (כמו ריבועים ומעוינים), עיטורים מיוחדים על הקורות ועוד, המחיר יכול לעלות מאוד.

מערבל בטון הוספת תשתית: למרפסות בגובה יש בדרך כלל חומת בטון קטנה או משטח בטון שעליו ניתן לקבע את המעקה. אם אתם רוצים להתקין מעקה מסביב למרפסת שעל הקרקע, הנגר יצטרך ליצור מספר יציקות בטון כדי לקבע את המעקה. כל יציקת בטון תעלה 400-200 ₪ (תלוי בכמות).

מנוף הרמה ומנוף: אם ההתקנה של המעקה דורשת מנוף, תצטרכו לשלם עוד 2,000-500 ₪ (תלוי בגובה הקומה וזמן העבודה הדרוש) והנגר יזמין את המנוף.

 

מעקה עץ למרפסת דק

התקנת מעקה עץ למרפסת

רגע לפני שאתם מתקשרים לנגר, בואו נעבור על שלבי ההתקנה של מעקה עץ למרפסת: 

אחד פגישת ייעוץ, הצעת מחיר ומדידות: בשלב הראשון, הנגר יגיע אליכם הביתה לפגישת ייעוץ וגם יבצע מדידות. ברוב המקרים, פגישת הייעוץ היא ללא תשלום, כל עוד אתם ממשיכים גם להתקנה. בפגישת הייעוץ תקבלו גם הצעת מחיר.

שתיים הכנת תשתית: בשלב השני, אם יש בכך הצורך, הנגר יגיע ויכין תשתית (בדרך כלל יציקות בטון לתוך האדמה או כלי גדול) כהכנה להתקנה של המעקה. היציקה לוקחת יום אחד של עבודה, ועוד יום אחד לפחות של ייבוש.

שלוש שינוע החומרים: בשלב השלישי, הנגר יביא את החומרים למרפסת, וישתמש במנוף במידת הצורך. הוא יתקין למעקה תושבות בתוך התשתית שבתוכן אפשר לקבע את קורות העץ.

ארבע התקנת המעקה: בשלב הרביעי, הנגר יצבע את העצים ויחתוך אותם לגודלם הסופי. לאחר מכן הוא יתקין את המעקה בתוך התושבות, ולבסוף יבצע גימור ותיקונים אחרונים.


נגרים מומלצים להתקנת מעקה עץ למרפסת

כדי שמעקה עץ יחזיק גם מעל 20 שנה, חשוב להתקין אותו בצורה נכונה. אספנו לכם רשימה של נגרים מומלצים להתקנת מעקה עץ למרפסת, כולם מדורגים על ידי לקוחות קודמים. העיקר שבסוף יצא לכם יפה וגם בטיחותי.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק