מוקד מידרג: 1-700-707-233

דילול שיער לכלבים

דילול שיער לכלבים מתאים לכלבים שאי אפשר לספר אותם, כי הפרווה שלהם לא צומחת. אם הכלב שלכם סובל מהחום ואתם רוצים להקל עליו, או לחלופין מצב הנשירה בבית כבר הופך לבלתי נסבל - כנראה שהגיע הזמן לעשות לו דילול שיער. דילול שיער לכלבים עולה בין 200-400 ₪, ולרוב הוא גם כולל מקלחת וטיפולי טיפוח לכלב. מה השלבים של דילול שיער לכלבים ולאילו כלבים זה מתאים? כל הפרטים במאמר הבא


מה זה דילול שיער לכלבים

דילול שיער לכלבים מתאים לכלבים נשירים, כלומר - כלבים שאסור לספר אותם כי הפרווה שלהם לא צומחת מחדש, כמו האסקי סיבירי, כנעני ולברדור. לרוב הכלבים הנשירים יש שתי שכבות של פרווה - פרווה חיצונית, ופרווה פנימית. הפרווה הפנימית נושרת ומתחדשת אחת לכמה זמן. דילול שיער לכלבים יכול להתאים לכל סוגי הכלבים הנשירים, אבל פחות ישפיע על כלבים עם שכבה אחת של פרווה כמו פיטבול, אמסטף או פינצ'ר.

 

למה לעשות דילול שיער לכלבים?

דילול שיער לכלבים מוציא בבת אחת את רוב הפרווה הפנימית שאמורה לנשור, וככה מזרז את התהליך הנשירה, שקורה בדרך כלל בעונות המעבר.

כדאי לעשות דילול שיער לכלבים מכמה סיבות:

אחד הקלה על הכלב בימים חמים.

שתיים מניעת קשרים בפרווה - קשרים בפרווה עלולים לגרום לנזק בריאותי כמו מחלות וקרציות. לכן, במצב של קשרים בפרווה יש מצבים בהם צריך לספר את הכלב, גם אצל כלבים שבדרך כל אסור לספר, כי זה עלול לפגוע בפרווה שלהם. בנוסף, הקשר יכול להיות מאוד קרוב לעור של הכלב ולכן התספורת תהיה יותר מורכבת, ולכן עדיף למנוע מצב של קשרים מראש

שלוש הפחתת הנשירה בבית - אולי לכלב עצמו זה לא אכפת, אבל דילול שיער לכלבים לגמרי מפחית את הצורך בלשאוב כל שעתיים את הבית, בגלל שאחרי דילול שיער הכלב מנשיר פחות באופן משמעותי.  

 

הברשה ודילול שיער לכלב

תהליך דילול שיער לכלבים במספרת כלבים

אלה השלבים של דילול שיער לכלבים:

מסרק הברשה יסודית של הכלב - ספר הכלבים מבריש את הכלב בצורה יסודית בעזרת מברשת ייעודית - מברשת עם סכינים קטנות (אל תדאגו, זה לא מכאיב לכלב), שיכולה להגיע עד לעור ובעזרת צפיפות הסכינים להוציא את הפרווה הפנימית שכבר מתה ואמורה לנשור.

ראש מקלחת מקלחת לכלב - הכלב עובר מקלחת שמנקה ומוציאה שאריות פרווה שלא יצאו בזמן ההברשה.

פן לייבוש ייבוש יסודי - מייבשים את הכלב בעזרת פן, מה שמעיף החוצה עוד פרווה מתה.

מסרק הברשה יסודית נוספת - עוד סבב של הברשה כדי לוודא שבאמת כל הפרווה שאמורה לנשור יצאה החוצה.

במקרה הצורך, דילול השיער לכלב יכלול בתוכו גם טיפולי טיפוח כמו גזירת ציפורניים או ניקוי חיצוני של האוזניים.

מומלץ לבצע דילול שיער אחת לשלושה חודשים, למעט סוגי כלבים נשירים יותר כמו למשל האסקי סיבירי, שצריכים דילול שיער לעיתים תכופות יותר, בערך אחת לחודש.

 


דילול שיער לכלבים לבד

דילול שיער לכלבים נעשה בעזרת מברשת ייעודית שהשיניים שלה מספיק צפופות כדי להוציא את הפרווה המתה. לכן, דילול שיער לכלבים באופן עצמאי עלול להיות לא אפקטיבי אם הוא לא נעשה בצורה יסודית עם המברשת הנכונה. בכל מקרה, בין טיפולי דילול השיער כדאי להקפיד על הברשה וסירוק הכלב, ובמידת הצורך גם לקלח אותו, כדי לשמור על הפרווה מסודרת ולמנוע קשרים.

 

הברשה עמוקה ודילול פרווה לכלב

דילול שיער לכלבים - מחיר

מחיר דילול שיער לכלבים נע בין 200-400 ₪ ומושפע מגודל הכלב, מצב הפרווה והאם לכלב יש בעיות התנהגות.

במקרה של כלב גדול במיוחד (כמו רועה גרמני למשל), פרווה מסובכת עם קשרים, או כלב עם בעיות התנהגות שקשה לספר, מחיר דילול שיער לכלבים יכול לעלות גם עד ל-700-900 ₪.

הנה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות מידרג עבור דילול שיער לכלבים:

כסף דילול שיער לכלבה בגודל בינוני שכלל מקלחת - 200 ₪.

כסף הברשה עמוקה וחפיפה לרועה גרמני - 943 ₪.


מספרות כלבים מומלצות לדילול שיער לכלבים

דילול שיער לכלבים דורש סבלנות ובעיקר מקצועיות, ולכן ריכזנו פה רשימה של מספרות כלבים מומלצות לדילול שיער לכלבים. אחרי כל דילול אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח כדי לקבל ממנו את חוות דעתו על השירות, כך שהרשימה נשארת מעודכנת כל הזמן, ועוד בעלי כלבים יוצאים מרוצים 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה דילול שיער לכלבים?

דילול שיער, או דילול פרווה לכלבים, נועד לכלבים נשירים שבדרך כלל אסור לספר אותם, והכוונה להברשה עמוקה ויסודית שעוזרת להוציא את שכבת הפרווה הפנימית שעתידה לנשור.

במה עוזר דילול שיער לכלבים?

דילול שיער לכלבים מזרז את תהליך נשירת הפרווה הפנימית, ובכך מקל על הכלב בימים חמים, מונע היווצרות של קשרים בפרווה וגורם להפחתה משמעותית בנשירת שיער ברחבי הבית.

כמה עולה דילול שיער לכלבים?

דילול שיער לכלבים עולה בין 200-400 ₪, ותלוי בסוג הכלב, כמה סבוכה הפרווה שלו והאם יש לו בעיות התנהגות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק