מוקד מידרג: 1-700-707-233

איתור נזילה בקיר

איתור נזילה בקיר נעשה לרוב באמצעות מצלמה תרמית. מחיר האיתור (בין 1,000 ל-1,800 ש"ח) לא כולל את התיקון, אבל אם מאתר הנזילות הוא גם אינסטלטור שמתמחה בתיקוני נזילות - תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה. לעוד מידע חשוב, טיפים והמלצות על בעלי מקצוע לאיתור נזילה בקיר - מוזמנים להמשיך כאן


איתור נזילה בקיר

גילוי רטיבות, טפטוף, כתם חלודה או עובש עשויים להעיד על נזילה בקיר. רוב האנשים נוטים להתעלם מהבעיה עד שהיא כבר מתפתחת למפגע אסתטי מוגזם, אבל זה מאוד לא כדאי: נזילה בקיר שלא מטופלת עלולה להוביל לנזק לתשתית, לצמיחת עובש ובעיקר לגרור תיקונים יקרים אחרים.

לפני הפאניקה, יש כמה מקורות מהם יכולה להתפתח נזילה:

נזילה מצינור מערכת אספקת מים - מערכת המים החמים/קרים שעוברת ברצפה ובקירות.

נזילה מצינור מערכת הדלוחין - פגיעה במערכת הביוב.

נזילה מצינור ליקויי איטום - איטום לא תקין סביב חלון או מזגן.

נזילה מצינור סדק בקיר - לעיתים מקור הנזילה נמצא בקיר חיצוני שנרטב בגשמים במהלך החורף.

כוכבית קטנה הרבה פעמים הנזילה תתרחש בגלל פגיעה באיטום של אמבטיה/מקלחון. בעיה כזו לרוב תגרום לנזילה ברצפה או בתקרה, אבל מכיוון שהמים מטפסים למעלה בתכונה שנקראת 'טיפוס קפילארי' - אתם עלולים לראות גם רטיבות על הקיר עצמו.

 

רטיבות בקיר

שיטות לאיתור נזילה בקיר

מים מתפשטים וזורמים, ולכן הסימן החיצוני שתראו בכלל לא חייב להיות צמוד למיקום הנזילה. לכן, כדי לאתר את המקור נצטרך להיעזר במאתר נזילות, אשר ישתמש במכשירים מיוחדים ועדינים (אל חשש, אותם מכשירים מאפשרים לאתר את הנזילה ללא הרס לקיר או לריצוף).

השיטות שישמשו את בעל המקצוע:

כוכבית קטנה מצלמה תרמית - המצלמה התרמית משמשת לזיהוי נקודות חמות. בעל המקצוע יזרים מים חמים בצנרת, ובעזרת המצלמה יוכל לאתר את מקום הטפטוף בדיוק רב. מכיוון שהקירות דקים יחסית (שלא כמו צנרת בעומק האדמה), מצלמה תרמית איכותית לרוב תוכל להתמודד עם איתור נזילה בקיר בלי בעיה.

כוכבית קטנה מיקרופונים רגישים - מיקרופונים שרגישים לגלי קול עדינים במיוחד, שמזהים את קולות הטפטוף של המים וכך מאתרים את הנזילה בקיר.

כוכבית קטנה חיישן גז - הדרך הזו נפוצה יותר בזיהוי בעומק האדמה או בצנרת חיצונית, אבל נזכיר אותה כאן בקצרה: מאתר הנזילות יזרים גז לא מסוכן בצנרת, ובעזרת חיישן גז יחפש את מקום הדליפה.

תמרור הזהרה חשוב לציין - כל אחת מהשיטות תיבחר בזהירות רק לאחר תשאול מקיף של בעל המקצוע, אשר יברר מתי שמתם לב לנזילה, איפה בדיוק היא מצאת והאם היא מתגברת בתקופות מסוימות. 

 

מצלמה תרמית לאיתור נזילה בקיר

איך פותרים נזילה בקיר?

אחרי איתור הנזילה בקיר, הגיע זמן הפתרון:

אחד תיקון הצנרת, הסדק בקיר או ליקוי האיטום. חלק ממאתרי הנזילות הם אינסטלטורים שגם מתמחים בתיקוני צנרת ופתרונות איטום פשוטים (מומלץ לברר את זה בשיחת הבירור הראשונה). אם לא, לאחר איתור הנזילה על ידי מאתר נזילות תצטרכו את האינסטלטור לתיקון צנרת בקיר.

שתיים סגירה מחודשת של הקיר. גם את זה יידעו לעשות רוב המתקנים השונים - בין אם הזמנתם אינסטלטור נפרד ובין אם הזמנתם מאתר נזילות שהוא גם מתקן. מה שכן, אולי תרצו להזמין איש צבע וטיח - שיוכל להחזיר את הצבע לקיר וגם עטרה ליושנה 👑

שלוש ייבוש הקיר הרטוב. לפעמים הקיר רטוב מאוד, וייבוש טבעי לא יועיל לו. רטיבות בקיר היא מפגע בריאותי של ממש, ולכן ימליץ מאתר הנזילות על ייבוש קירות רטובים - שנעשה באמצעות משאבה מיוחדת במשך מספר ימים עד שבועות.

ארבע טיפול נגד עובש. החלק הזה לא מחויב כמובן, וזה רק אם תחליטו שאתם מקדימים תרופה למכה ולא נותנים לירוק-הירוק הזה להתפשט מחדש.

 

צינור שגורם לנזילה בקיר

איתור נזילה בקיר - מחיר

כסף מחיר איתור נזילה בקיר נע בממוצע בין 1,000 ל-1,800 ש"ח (ללא תיקון הנזילה). המחיר עלול לעלות או לרדת לפי המורכבות של האיתור, ולפי כמות המכשירים בה ישתמש בעל המקצוע.

נורה 2 טיפ שלנו: סכמו מראש עם בעל המקצוע שאם הוא לא מצליח לאתר את הנזילה, תשלמו מחיר של ביקור בלבד (בין 150-500 ש"ח).


מאתרי נזילות מומלצים לאיתור נזילה בקיר

נזילה בקיר היא מקרה מבאס, אבל ליפול על מאתר נזילות לא מקצועי עלול לדרדר את המורל עוד יותר. כדי שתמנעו ממקרים לא נעימים, ריכזנו בשבילכם רשימה של מאתרי נזילות מומלצים המתמחים באיתור נזילה בקיר. כל מאתרי הנזילות מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים ומציון 9 ומעלה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. שיהיה בהצלחה! 


בעלי מקצוע נוספים לטיפול בנזילה בקיר


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק