מוקד מידרג: 1-700-707-233

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות ללא הרס מתאפשר בעיקר בזכות מכשור מתקדם: מצלמות תרמיות, חיישני גז, מיקרופונים אקוסטיים ועוד. אמנם התיקון יצטרך לכלול מעט הרס, אבל בזכות האיתור הממוקד הוא יהיה נקודתי בלבד, ולרוב הסיפור כולו מסתכם בכמה שעות. לטיפים באיתור נזילות ללא הרס, מחירים והמלצות על בעלי מקצוע, מוזמנים להציץ כאן


איתור נזילות ללא הרס

החשש מהרס הבית כשמגלים רטיבות או נזילה הוא מוצדק מאוד, אבל למזלנו - כבר לא כל כך פוגש את המציאות. את איתור הנזילה עצמה אפשר לעשות בקלות ללא הרס בכלל, וגם בשאר השלבים - הנזק לבית הצטמצם משמעותית ככל שהתחום התקדם. הסוד לאיתור נזילות ללא הרס מורכב משלושה פרמטרים:

מספר אחד זיהוי מוקדם של הנזילה.

מספר שתיים שימוש בכלים מקצועיים חיצוניים לאיתור מיקום הנזילה.

מספר שלוש תיקון באמצעות פתיחת ריצוף או קיר מינימלית.


1. איך מזהים שיש נזילה?

השלב הראשון הוא לזהות שבכלל התחילה נזילה. כתם מים, נקודות לחות, קילוף של הטיח, סימני חלודה, תזוזה של אריחי ריצוף וריחות עובש עלולים כולם לסמן נזילה. חשוב לזכור: הנזילה היא פנימית, כך שסימנים מבחוץ כבר מעידים על נזילה שהתפשטה לאורך תקופה. מומלץ בחום לא להוסיף חטא על טפטוף ולהזדרז לטפל בבעיה: איתור מוקדם יעזור לאיתור ותיקון הנזילה במינימום הרס.

שתי נקודות חשובות בזיהוי נזילות:

שעון מעורר הנזילה לא תמיד חייבת להיות במקום בו מופיע הסימן. למים יש נטייה להתפשט.

שעון מעורר נזילה בתקרה - משמעותה נזילה במערכת הצינורות ברצפה של השכן. לפני כל טיפול או הזמנת בעל מקצוע - חשוב לוודא זמינות של השכנים לבדיקה גם אצלם.

 

מצלמה תרמית לאיתור נזילה

2. השיטות לאיתור נזילות ללא הרס

כאן נעוץ הסוד הגדול של איתור נזילות ללא הרס. המכשור של היום מתקדם מאוד, וכמעט תמיד אפשר לאתר את אזור הנזילה המדויק בלי לפתוח כלום. זו מהפכה רצינית - במקום צורך לחפור קצת בכל מקום, כיום מזהים בדיוק את מוקד הנזילה, פותחים נקודתית לתיקון וסוגרים הכל, במינימום זמן והפרעה.

הכלים המרכזיים שמשמשים לאיתור נזילות ללא הרס:

מכשיר לאיתור נזילות מצלמה תרמית: מצלמה תרמית עובדת על הבדלי טמפרטורה, ובצילום מבחוץ מזהה אזורים של נזילת מים חמים או קרים בקירות או ברצפה.

מכשיר לאיתור נזילות איתור בעזרת גז: איתור על ידי הזרמת גז לא מזיק בצנרת, ושימוש בחיישן לאיתור מקום הדליפה שלו. עוזר במקרים של חורף ונזילת מים קרים, בהם אין הבדלי טמפרטורה משמעותיים.

מכשיר לאיתור נזילות איתור נזילות אקוסטי: בעזרת מיקרופונים רגישים שמסוגלים לקלוט גלי קול שנוצרים באזור הנזילה.

מכשיר לאיתור נזילות ויש עוד: איתור נזילות בלחץ, איתור בעזרת סיב אופטי וכו'...

כל השיטות האלו מאפשרות להתמקד בנקודת הבעייתית בלבד, על ידי בדיקה חיצונית.


3. תיקון נזילות במינימום הרס

אחרי שלב האיתור יגיע שלב התיקון. התיקון עצמו יכול לקחת מספר שעות, ולרוב יכלול הרמה של מספר רצפות, או חציבת חור מדויק בקיר וסגירתו. כדי לקבל תיקון איכותי מדויק ואסתטי, כדי לוודא מראש שאתם מזמינים מאתר נזילות/מתקן נזילות שאתם סומכים עליו, כזה שישקיע מחשבה ומאמץ בנראות הבית ובנוחות שלכם.

שימו לב שימו לב - לא כל מאתר נזילו מספק גם שירותי תיקון צנרת. מומלץ לברר את הנקודה הזו מראש לפני הזמנה.

 

מצלמה תרמית לאיתור נזילות ללא הרס

טיפים למניעת נזילה

כדי למנוע מראש נזילות שיובילו להרס, חשוב לדעת להימנע מגורמים שעלולים להוביל לנזילה. איך? בשעת התקנה של מקלחון או מעבר לדירה חדשה, וודאו עם המתקין שנעשה איטום טוב ואיכותי, שכן אחוז גבוה מהנזילות הן נזילות ממקלחונים. ובעיקר, אם ראיתם רטיבות או קילוף בקיר כבר במהלך הקיץ, קראו למאתר נזילות ואל תחכו לחורף - שבו הבעיה רק תגדל ותתפתח.


איתור נזילות ללא הרס - מחיר

מחיר איתור נזילות ללא הרס משתנה מעט לפי המקרה, ואינו כולל את מחיר התיקון.

כסף בגדול, מחיר ממוצע לאיתור נזילה ללא הרס ינוע בין 1,000-1,800 ש"ח, לפני מע"מ. על המחיר ישפיעו הניסיון שיש למאתר הנזילות, והמכשור שבו הוא ישתמש.


בעלי מקצוע מומלצים לאיתור נזילות ללא הרס

רגע לפני שתלכו לבדוק שוב אם הכתם התפשט וכמה הוא קרוב למקלחון, צירפנו לכם רשימה של מאתרי נזילות מומלצים לאיתור נזילה ללא הרס. לכל אחד מהם כל חוות הדעת של לקוחות קודמים שנעזרו - תוכלו לקרוא, לבדוק, ואולי להירגע קצת. מאחלים בהצלחה ובמינימום בלאגן!

 

חיישן לאיתור נזילה

בעלי מקצוע נוספים לטיפול בנזילות


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק