מוקד מידרג: 1-700-707-233

ייבוש סומסום

ייבוש סומסום הוא סוג ספציפי של ייבוש תת רצפתי. זה אולי נשמע כמו כאב ראש, אבל בפועל מכונת הייבוש יודעת לחדור לסומסום דרך קידוחים קטנים, ואין צורך להפוך את הריצוף. בנוסף, בתחילת כל תהליך של ייבוש סומסום בודקים את אחוזי הלחות בחצץ, ומתקנים את הנזילה שהתחילה הכל. בעמוד הבא נפרט לעומק על ייבוש סומסום, כמה הוא עולה ועוד טיפים חשובים - סומסום התחלנו

אנשי ייבוש תת רצפתי לייבוש סומסום


ייבוש סומסום

הסומסום הוא המצע הנפוץ ביותר מתחת לריצוף, והוא בעצם חצץ בגודל ממוצע של 4-9 מ"מ. רטיבות מתחת לרצפה תגרום גם לסומסום להירטב, כשהרצפות מעליו לא מאפשרות למים להתאדות ולהתייבש.

יש שתי סיבות שעשויות לגרום לרטיבות בסומסום:  

מספר אחד נזילה ברצפה - נזילה כזו יכולה לקרות במערכת אספקת המים (החמים והקרים), או במערכת הדלוחין (צנרת הביוב בבית), והרבה פעמים מתרחשת מפיצוץ בצינור.

מספר שתיים  ליקוי איטום בבית - אם האיטום סביב המקלחת או האמבטיה לא טובים מספיק, מים יברחו החוצה ויחלחלו מתחת למרצפות.

בשני המקרים למים לא יהיה לאן לברוח (= מים כלואים ברצפה), והם יעמדו בשכבת הסומסום באין מפריע. אתם תוכלו לגלות את זה בצורת רטיבות של הרובה בין אריחי הקרמיקה, בעובש או רטיבות שמטפסים על הקירות ובריחות רעים - וזה הסימן שהמצב כבר ממש בעייתי, ועלול להביא לנזק בריאותי וגם נזק למבנה.

שימו לב שימו לב - נזילה ברצפה יכולה גם לטפס לקירות (בזכות התכונה הקפילרית של המים - טיפוס בנימי מים זעירים), ולכן יכול להיות שהגעתם לייבוש סומסום דרך קירות רטובים. שיטת הייבוש שלהם שונה, ולכן תצטרכו להתארגן גם על על ייבוש קירות רטובים.

 

סומסום

שלבי העבודה של ייבוש סומסום

אחד איתור מקור הרטיבות: השלב הראשון הוא בכלל לא הייבוש - הוא איתור הבעיה. חשוב למצוא את המקור ולתקן את הצנרת, כדי שהתהליך לא יתפרץ מחדש בעוד כמה שנים.

שתיים מדידת לחות הסומסום: בחלק הייבוש, בין אם הוא איש ייבוש תת רצפתי, מאתר נזילות או מומחה נפרד שהזמנתם, בעל המקצוע תמיד יבדוק קודם את רמת הלחות. הוא ישלח דגימה של הסומסום למעבדה (דרך קידוח קטן באזור) , שתענה האם החומר בטווח הלחות התקין או לא (בסומסום - עד 3% לחות). לפי התוצאה הוא יידע איך ואיפה הכי נכון לייבש, ולהמליץ לכם על השיטה הכי טובה.

שלוש ייבוש הסומסום: לפי המלצת בעל המקצוע, מיקום הנזילה וההעדפה האישית שלכם, תצטרכו לבחור את שיטת הייבוש:

כוכבית קטנה ייבוש סומסום טבעי - בו פותחים את כל הרצפות ונותנים לטבע לעשות את שלו (ממש 'סומסום היפתח'...).  השיטה הזו פחות יעילה, ומאוד מבלגנת.

כוכבית קטנה ייבוש סומסום בעזרת משאבה מיוחדת - הייבוש הזה יעיל הרבה יותר, ונעשה בצורת כמה קידוחים אסתטיים קטנים ברצפה. צינוריות אטומות מוחדרות פנימה ויונקות את הרטיבות מהאזור. המשאבה בימנו יחסית שקטה ואין צורך לצאת מהבית בזמן שהיא פועלת, אבל החיסרון שלה הוא מחיר גבוה (נפרט בהמשך).

ארבע ולבסוף, סגירה מחודשת או איטום הקידוחים.

משך ייבוש סומסום תלוי בגודל האזור וברמת הרטיבות, ואורך בין שבועיים לכחמישה שבועות, שבהם המכונה פועלת אצלכם. כמובן, תוכלו להשהות אותה במקרי הצורך. נשמע ארוך? תגידו תודה שזה לא מצע עשוי חול - הייבוש של חול מתחת לרצפה נמשך הרבה הרבה יותר…

 

ייבוש סומסום עם מכונה וייבוש סומסום טבעי

טיפים לייבוש סומסום

כוכבית בררו ניסיון - אל תתביישו, מייבש תת רצפתי שמומחה בייבוש סומסום לא ייעלב, ואילו איש ייבוש תת רצפתי שלא ממש מתמצא בסומסום לא יוכל לעזור לכם באותה יעילות.

כוכבית בקשו כמה הצעות מחיר. אם איש מקצוע שהיה אצלכם גילה גם רטיבות בסומסום והמליץ על ייבוש, תגידו תודה - ותבדקו טלפונית עם עוד כמה. ככה תדעו מה הכי כדאי לכם ולא תהיו נעולים על הראשון שהציע.

כוכבית ודאו שאתם מקבלים מכונה עם משתיק קול. יש גבול לכל דבר, ואם המפלצת הזו נשארת לייבש אצלכם כמה שבועות, כדאי שהיא לפחות תעשה קולות של שטיח.

כוכבית שמרו על תחזוקה שוטפת: אל תזרקו לביוב פסולת שעלולה ליצור סתימות ופיצוצים; אל תזרימו חומרים מזיקים בצנרת, ותוודאו איטום במקלחון בכל כמה זמן. ככה תמנעו מנזילות מיותרות - ייבוש סומסום זו לא פעילות פנאי מומלצת.

 

ייבוש תת רצפתי

מחיר ייבוש סומסום

כסף מחיר ייבוש סומסום באמצעות משאבות מתומחר לפי גודל המקום וכמות הלחות, ועולה בממוצע בין 2,500 ל-5,500 ש"ח. הקצה התחתון בסקאלה מתאים לייבוש חדר אחד, והקצה העליון לדירה קטנה. שטחים גדולים יותר או רטיבות קשה ביוחד יכולים לטפס גבוה אפילו יותר.

כסף מחיר איתור מקור רטיבות בבית (לפני הייבוש) נע בין 1,300-1,800 ש"ח, לא כולל תיקון הנזילה. חלק מבעלי המקצוע שמתעסקים בשאיבה עוסקים גם באיתור הבעיה.

כסף מחיר בדיקת לחות במעבדה נע בין -1,000-1,400 ש"ח.


אנשי ייבוש תת רצפתי מומלצים לייבוש סומסום

עכשיו כשהבנתם לקראת מה אתם הולכים, הגיע הזמן לרדת לת'כלס. כדי לעשות הכל הכי נוח שאפשר ריכזנו לכם רשימת אנשי ייבוש תת רצפתי מומלצים שמתמחים בייבוש סומסום, ויוכלו לתת לכם הצעות מחיר. לכל אחד גם שורה של המלצות מלקוחות קודמים, אל תתביישו לדפדף. שיהיה בהצלחה ובברכת ייבוש קל :)


בעלי מקצוע מתחומים נוספים לטיפול ברטיבות ברצפה


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק