מוקד מידרג: 1-700-707-233

ייבוש קירות רטובים

קירות רטובים הם תוצאה של נזקי רטיבות מבחוץ או של נזילה פנימית, ובשניהם הפתרון זהה - שימוש במכשיר סופח לחות. סופח לחות יכול להיות מותאם לחדר אחד או לדירה, ואפילו תוכלו להשאיר אותו לבדו - אבל תצטרכו לדאוג לו לתנאים מתאימים. למחירים של ייבוש קירות רטובים, טיפים והמלצות - מוזמנים לקרוא כאן

אנשי ייבוש תת רצפתי מומלצים לייבוש קירות רטובים


ייבוש קירות רטובים

קירות רטובים יכולים להיגרם מסיבות שונות, כולל נזילות מים, לחות גבוהה או בעיה באיטום. קירות לחים שלא מטופלים עלולים להוביל לצמיחת עובש, נזק מבני ובעיות בריאות אפשריות.

ישנן שתי סיבות מרכזיות לקירות רטובים:

גג עם נזילה נזילה מהגג / מהקיר, כלומר חדירת מים מבחוץ.

איתור נזילה פיצוץ / דליפה מצינורות פנימיים מתחת לריצוף או בתוך הקירות. הצינורות יכולים להיות צינורות של מערכת המים או של הביוב.

אם גילינו כתמי רטיבות - סימן שכבר יש נזק קיים שנצטרך לתקן. הרטיבות מתפשטת לאט מבחוץ אל הבית או מתוך הקיר החוצה, ולכן סימן מים זה כבר שלב מתקדם של בעיה.

תמרור הזהרה חשוב לדעת שלא בהכרח נמצא את מקום הנזילה בסמוך לאזור הרטוב בקיר. המים אוהבים להתפשט ואפילו לטפס בתוך הקיר (בצורה קפילארית = כמו נימים דקים), מה שיכול ליצור מצב של קיר רטוב גם אם הנזילה היא בכלל ברצפה.

 

קיר רטוב שצריך ייבוש

סוגים שונים של קירות רטובים

בייבוש קירות רטובים חשוב להבדיל אם הקיר הבעייתי הוא חיצוני או פנימי. קירות חיצוניים חשופים למזג האוויר, וגם בחורף הבא צפוי לרדת גשם שירטיב את הקיר. לכן קשה יותר להגיע לתוצאה מושלמת. בקיר פנימי לעומת זאת, אם יש נזילה שגרמה לרטיבות יהיה פשוט ביותר לתקן אותה, ולכן ייבוש הקיר הוא בדרך כלל סופי.


שלבי העבודה של ייבוש קירות רטובים

תהליך ייבוש מקצועי של קירות רטובים כולל כמה שלבים:

אחד זיהוי ותיקון מקור הרטיבות: השלב הראשון הוא לזהות את מקור הרטיבות ולתקן אותה כדי למנוע נזק נוסף. התיקון יכול להיות תיקון נזילה, תיקון סדק בקיר או שיפור מערך האוורור. חלק מאנשי ייבוש תת רצפתי יכולים גם לאתר את מקור הרטיבות ולבצע את התיקונים הנדרשים. במידה ולא את איתור הנזילה אפשר לעשות עם מאתר נזילות, את התיקון - לפי צורך (איש איטום / אינסטלטור וכו'...).

שתיים ייבוש הלחות בקיר: אחרי שהאזור נקי והבעיה תוקנה, איש ייבוש תת רצפתי יקים ציוד מיוחד (שנקרא סופח-לחות) לייבוש האזור הרטוב. סופח הלחות שואב רטיבות מהאוויר באזור עד לרמה של כ-30%. הקיר שואף להתאזן עם הסביבה ופולט את הלחות החוצה. מספר הסופחים הנדרש יהיה תלוי בהיקף הרטיבות.

שלוש מעקב אחר התקדמות: איש המקצוע יעקוב אחר תהליך הייבוש בצורה שוטפת כדי לוודא שהציוד פועל כראוי ושהאזור הפגוע מתייבש כצפוי. אם משהו לא מתקדם כמו שצריך - הוא ידאג להתאמות. התהליך אורך מספר ימים.

ארבע בדיקת רטיבות: לאחר שתהליך ייבוש הקיר יסתיים, איש המקצוע ישתמש בכלים מיוחדים (כמו מד לחות) כדי לבדוק אם נשארה לחות כלשהי, או שהכתם שנשאר הוא קוסמטי בלבד.

חמש הסרת עובש: אם גדל עובש בעקבות הרטיבות, יש לטפל בו בנפרד כדי למנוע התפשטות נוספת. זה עשוי לכלול הסרת אזורים מושפעים, כגון קיר גבס, שכבת צבע או בידוד, וטיפול באזור עם מוצרים מיוחדים דוחי עובש.

בסך הכל, תהליך מקצועי של ייבוש של קירות רטובים יכול לקחת מספר ימים עד שבוע או יותר, בהתאם לחומרת הנזק ולצורת ההפעלה של הסופחים. אם אתם מפעילים אותם רק בשעות שאתם מחוץ לבית ומכבים כשחזרתם - משך הטיפול יהיה ארוך יותר.

תמרור הזהרה חשוב לדעת שבמהלך תהליך הייבוש, צריך לצאת מהאזור המתייבש ולדאוג שכל הדלתות והחלונות יישארו סגורים, כדי להצליח ליצור את הפרשי הלחות. אין צורך לפנות חפצים החוצה.

 

ייבוש קיר רטוב

ייבוש קירות רטובים - מחיר

מחיר ייבוש קירות רטובים תלוי מאוד בסיטואציה: מה גודל האזור הרטוב? מהו סוג הנזק? כמה סופחים אתם צריכים? האם אלו סופחים לחדר, או סופחים ביתיים? ובעיקר - מה משך הייבוש?

מכאן, יש שלושה מרכיבים מרכזיים שמשפיעים על הצעת מחיר:

ענף כמות סופחי הלחות

ענף גודלם - סופח לחדר יחיד / לדירה

ענף משך הייבוש - אם החלטתם להדליק את המכשיר רק במהלך שעות העבודה - הייבוש יתארך, וכך העלות. אם תפעילו אותו 24/7 בחדר סגור הייבוש יהיה זריז יותר, ויתומחר מעט נמוך יותר.

כסף אז כמה תצטרכו לשלם בפועל? הנה דוגמה שתיתן לכם כיוון - על סופח אחד שמותאם לחדר יחיד בייבוש שיארוך כשבוע, ייקח מאתר נזילות כ-200 ש"ח ליום בממוצע + מע"מ.


איש ייבוש תת רצפתי מומלץ לייבוש קירות רטובים

קיר רטוב זו צרה צרורה. אבל לפחות איש ייבוש תת רצפתי שגם יודע לייבש קירות רטובים - זה שתי ציפורים במכה. צירפנו כאן רשימה של אנשי ייבוש קירות רטובים מומלצים, המדורגים לפי לקוחות קודמים. מאחלים לכם שהסיפור יסתיים מהר ובלי סיבוכים מיותרים. יאללה לעבודה, יש ביצות לייבש

 

מד לחות לבדיקת קירות רטובים

בעלי מקצוע נוספים לטיפול בייבוש קירות רטובים


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק