עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיתוג אירועים עסקיים

מטרת מיתוג אירועים עסקיים היא ליצור, בעזרת מעצב גרפי, אירוע שיתייג אתכם כפי שתרצו בעייני האורחים. כדי שתגיעו מוכנים לתהליך המיתוג, אספנו בשבילכם את כל הפרטים והמחירים של מיתוג אירועים עסקיים


מיתוג אירועים עסקיים

במיתוג אירועים עסקיים, המעצב הגרפי מסייע לכם לבנות שפה עיצובית לאירוע העסקי שלכם.

נקודה שפה גרפית פירושה, שימוש  בצבעים, גופנים, צורות ועוד, שייבחרו במיוחד לאירוע שאתם מתכננים ויהיו מזוהים איתו ואיתכם. מטרת השפה העיצובית היא ליצור ולהעביר לאורחים את האווירה והתחושות שתבחרו.

נקודה לאחר תהליך מיתוג האירוע יגיע השלב של הדפסת מוצרים כמו שלטים, תגי שם, רול אפים ואפילו כוסות חמות שכולם מזוהים עם אותה השפה העיצובית.

נקודה כשמדובר באירוע עסקי המעצב צריך לקחת בחשבון שברוב המקרים לעסק כבר יש קו עיצובי קיים שכולל לוגו, צבעוניות, גופנים, עיצוב של אירועי עבר ועוד. לכן, כשמדובר במיתוג אירועים עסקיים המעצב הגרפי עובד בתוך תבנית מצומצמת יחסית בה הוא צריך למצוא כיצד לחדש ולהבליט את האירוע.

 

רולאפ ממותג במיתוג לאירועים עסקיים

כמו כל תהליך מיתוג אחר, כך גם מיתוג אירועים הוא תהליך שמורכב מכמה שלבים


תיאום ציפיות

יש שיגידו שציפיות יש רק בכריות, אבל גם בתהליך מיתוג אירועים חשוב לשקף למעצב הגרפי מה הציפיות שלכם מהאירוע. הרי, אם אתם מתכננים אירוע, בטח כבר התחלתם לדמיין בדיוק איך הוא יראה או לפחות לדעת איזה אווירה תרצו שתהיה בו.

לכן, לפני שהמעצב ייגש למלאכת העיצוב הוא יתחיל באפיון העסק והאירוע העסקי. לצורך אפיון מדויק המעצב צריך תשובות לשאלות הבאות:

 

כסף מה התקציב שלכם

עם ציפיות לא הולכים למכולת, לכן, פרט חשוב שתהליך המיתוג יכלול הוא כמה כסף תכננתם להשקיע במיתוג האירוע העסקי? התקציב שעומד לרשותכם יקבע אילו מהחלומות שלכם יהפכו למציאות ואילו יצטרכו לחכות לאירוע הבא כדי להתגשם.

 

אנשים מי צפוי להגיע לאירוע

התשובה תסייע למעצב הגרפי באפיון קהל היעד, כלומר, מי האורחים שיגיעו לאירוע העסקי. האם מדובר באירוע לעובדי החברה, ללקוחות, למשקיעים או בכלל אירוע השקה של העסק. לאחר שהמעצב יבין מי צפוי להגיע לאירוע, הוא יוכל להתאים את העיצוב אליו באופן מיטבי.

כוכבית לדוגמה, באירוע משקיעים, שמיועד לאורחים חיצוניים לעסק, העיצוב יהיה נקי וידגיש את הלוגו וצבעי החברה כך שהפוקוס יהיה על המותג עצמו, הוא יוכל להיות מיושם בעיצוב מצגת עסקית, לדוגמה, שתוקרן לאורחים. לעומת זאת, באירוע עסקי פנימי, האווירה לרוב היא יותר קלילה ונועדה לחזק את הקשר של העובד לחברה, לכן, יהיה יותר מקום לעיצוב מקושקש, צעיר וצבעוני.

 

דגלים ממותגים במיתוג לאירועים עסקיים

 

זמן מה היה בעבר ומה המיתוג כיום

חשוב שתשתפו את המעצב במיתוג של אירועי העבר, במידה והיו כאלה כדי הוא יוכל לדעת מה הכיוונים הקודמים שנבחרו, מה אהבתם וממה תרצו להתרחק.

כמו כן, חשוב לתת למעצב את כל הפרטים לגבי המיתוג העסקי שלכם כדי שהוא יבין מה השפה העיצובית שעומדת לרשותו ושבגבולותיה הוא עובד. לכן, אם בעבר עשיתם תהליך מיתוג עסקי בסופו קיבלתם מהמעצב קבצים שמכילים את הלוגו, גופנים וצבעים מדויקים בהם הוא השתמש, שתפו אותם עם המעצב הגרפי שממתג את האירוע העסקי.

 

רולאפים ומסך ממותגים במיתוג לאירועים עסקיים

בניית ויישום שפה עיצובית לאירוע עסקי

לאחר אפיון הצרכים של האירוע העסקי, המעצב ייגש לבניית השפה. מדובר בחלק המשמעותי ביותר בעבודה כי בהמשך, כל מוצר שתרצו שימותג לכבוד האירוע, יעוצב בהתאם לשפה שהמעצב פיתח.

נקודה לאחר בניית השפה העיצובית, המעצב יישם אותה על המוצרים שתבחרו. המוצרים עליהם תוכלו להדפיס את המיתוג הם מגוונים ביותר והבחירה תלויה ברצון שלכם ובעיקר במה שהגדרתם כבר בשלב האפיון - תקציב וקהל היעד.

נקודה המוצרים שתוכלו למתג מתחילים בשלטים, קירות, מדבקות, תגי שם ומגיעים אפילו לחולצות, כלים חד פעמיים, כובעים ועוד. הבחירה תלויה באירוע העסקי שאתם ממתגים.

כוכבית לדוגמה, באירוע למשקיעים לרוב תבחרו ליישם את המיתוג על תגי שם כי האורחים לא מכירים זה את זה. אבל, באירוע לעובדי החברה לא יהיה צורך בכך כי העובדים מכירים אחד את השני.

נקודה לרוב אתם אלה שתצטרכו לבצע את ההתקשרות מול בית הדפוס כדי בסופו של דבר להדפיס את המיתוג על המוצרים. אבל בכל מקרה, הקבצים שהמעצב הגרפי יכין לכם יהיו מוכנים להבאה לדפוס.

כלומר, הם יהיו בגודל ובאיכות המתאימים להדפסה, במידה ויש צורך בחיתוך מיוחד, הקובץ יכלול את קו החיתוך, וכל דרישה אחרת שעשויה להתעורר.

 

תגי שם לאירוע ממותגים במיתוג לאירועים עסקיים

מחיר מיתוג אירועים עסקיים

מחיר בניית שפה עיצובית למיתוג אירוע עסקי הוא כ-8,000 ₪. המחיר כולל את אפיון האירוע והעסק, הבנה של קהל היעד, מה העסק רוצה לשדר וכל הדברים שעשויים להשפיע על המראה העיצובי שיפותח. בעקבות האפיון, המעצב הגרפי יתאים לאירוע העסקי צבעוניות, גופנים ועוד.

 

מחיר יישום העיצוב באירוע עסקי

נקודה עבור כל מוצר עליו תבחרו ליישם את השפה העיצובית שפותחה לעסק יגבה מחיר שונה.

 

נקודה המחיר משתנה בהתאם למספר הפריטים שתרצו לעצב ולמורכבות העיצוב. במורכבות העיצוב, הכוונה היא לעיצוב שמצריך תשומת לב רבה לפרטים הקטנים או יצירה של אלמנטים גרפיים חדשים כמו איור או גופן מיוחד, דבר שדורש השקעה של זמן רב יותר בעיצוב.

 

נקודה ככל שתרצו שהמעצב הגרפי יעצב יותר פריטים מאותו סוג כך המחיר פר פריט ירד כי לרוב השינויים שהוא יצטרך לעשות בין העיצובים יהיו קטנים ולא ידרשו זמן רב.

כוכבית לדוגמה, אם תרצו ליישם את העיצוב על 3 רולאפים, העיצוב לכל הרולאפים יהיה יחסית דומה מפני שלאחר עיצוב הרולאפ הראשון, לא תידרש הרבה עבודה נוספת מהמעצב הגרפי. לכן, עבור עיצוב הרולאפ הראשון יגבה מחיר מלא  והמחיר על 2 הרולאפים הנוספים יהיה נמוך יותר.

 

כפי שציינו קודם המוצרים עליהם אפשר ליישם את המיתוג הם בלתי נגמרים לכן, הנה כמה דוגמאות לעיצוב מוצרים נפוצים לאירועים עסקיים:

מחיר מחיר עיצוב רולאפ לאירוע עסקי – המחיר נע בין 500-800 ₪.

מחיר מחיר עיצוב שלט לאירוע עסקי – המחיר נע בין 600-1,600 ₪.

מחיר מחיר ברושור לאירוע עסקי – המחיר נע בין 900-1,600 ₪.

מחיר מחיר בניית דף נחיתה בוורדפרס לאירוע עסקי - המחיר נע בין 500-2,500 ₪ והוא תלוי במורכבות הדף, כלומר כמה חלקים שונים דף הנחיתה מכיל.

מחיר מחיר עיצוב תגי שם לאירוע עסקי - המחיר הממוצע ליישום השפה העיצובית על תג שם הוא כ-500 ₪.

 

סימן קריאה שימו לב, טווחי המחירים רחבים מאוד כי מחיר העיצוב משתנה בהתאם לכמות בפריטים שתרצו לעצב מכל סוג, לשוני בין עיצובי הפריטים ולמורכבות העיצוב. ככל שתרצו שהעיצוב יהיה יותר מורכב, כלומר יכיל יותר פרטים קטנים ואלמנטים מיוחדים ששונים מהעיצוב הכללי שנבחר, כך המחיר יעלה. לעומת זאת, אם תבחרו לעצב מספר פריטים מאותו סוג עם שינויים קלים בינהם, המחיר לכל עיצוב ירד. 


מעצבים גרפים מומלצים למיתוג אירועים עסקיים

עכשיו שגיליתם את עולם האפשרויות הבלתי נגמרות של המיתוג לאירועים עסקיים, נספר לכם שקשה מאוד לחזור אחורה ולכן מעכשיו ככל הנראה כל אירוע שתתכננו יזכה למיתוג. אספנו במיוחד בשבילכם רשימת מעצבים גרפיים שמתמחים במיתוג אירועים עסקיים שיעזרו לכם לגרוף מחמאות מכל האורחים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה מיתוג אירועים עסקיים?

במיתוג אירועים עסקיים הכוונה היא ליצירת נראות אחידה שתואמת למטרת האירוע ולמוזמנים. המעצב הגרפי עושה זאת באמצעות בחירת צבעים גופנים, צורות ועוד, שיבנו בסופו של דבר את השפה העיצובית של האירוע.

מה צריך לדעת לפני שניגשים למעצב גרפי למיתוג אירועים עסקיים?

לפני שתיגשו למעצב גרפי לצורך מיתוג אירוע עסקי, כדאי שתדאו מה התקציב שעומד לרשותכם לצורך המיתוג, למי מיועד האירוע, מה המיתוג שקיים כיום לעסק שלכם ואיך מותגו אירועי עבר במידה והיו כאלה.

מה כולל תהליך מיתוג אירועים עסקיים?

תהליך מיתוג אירועים עסקיים כולל שלושה שלבים: תיאום ציפיות שלכם מול המעצב הגרפי, בניית השפה העיצובית בעקבות איפיון האירוע ויישום השפה העיצובית על מוצרים שתבחרו.

מה מחיר מיתוג אירועים עסקיים?

מחיר מיתוג אירועים עסקיים מורכב משני חלקים:

1. מחיר בניית השפה העיצובית למיתוג אירוע עסקי - המחיר הוא כ-8,000 ₪

2. מחיר יישום העיצוב באירוע העסקי - המחיר תלוי במוצר עליו תרצו ליישם את האירוע ויכול להתחיל ב-500 ₪ עבור עיצוב תגי שם לאירוע העסקי ויכול להגיע ל-1,600 ₪ לעיצוב שלט לאירוע העסקי ולמעלה מזה. המחיר תלוי בכמות המוצרים שתרצו לעצב מאותו סוג, במורכבות העיצוב ובסוג המוצר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק