מוקד מידרג: 1-700-707-233

כרטיס ביקור דיגיטלי - מחיר

מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי מתחלק לשניים ונע בין 300-750 ₪ לעיצוב ובניית כרטיס ביקור דיגיטלי, ותשלום נוסף, חודשי  של 40-50 ₪ או שנתי של 200-400 ₪, עבור האחסון והדומיין שלו. מה כולל מחיר העיצוב ומה זה אומר אחסון ודומיין? לכל הפרטים והמחירים בקרו במאמר


כרטיס ביקור דיגיטלי - מחיר

כוכבית המחירים במאמר לא כוללים מע"מ.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא סוג של אתר קטן (מיני סייט), שלרוב נבנה בוורדפרס, ומכיל את הפרטים החשובים ביותר עליכם או על העסק שלכם כמו השם, דרכים ליצירת קשר  וכו'.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ממש כמו כרטיס ביקור מודפס רק שלא תצטרכו למסור אותו פיזית ללקוח פוטנציאלי אלא תוכלו לשלוח אותו בוואטסאפ ולדעת שהוא ישמר שם לתמיד (ולא ימצא את דרכו מתחת לשולחן בבית הקפה השכונתי).

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי מורכב משני חלקים

מחיר מחיר עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי והקמה שנע בין 300-750₪. מדובר בתשלום חד פעמי שאצל חלק מהמעצבים הגרפיים כולל גם את מחיר האחסון והדומיין לשנה הראשונה.

מחיר מחיר אחסון ודומיין (שם האתר) לכרטיס ביקור דיגיטלי -שנע בין 40-50 ₪ בתשלום חודשי או בין 200-400 בתשלום שנתי.

מחיר לסיכום, מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי נע בין 300-1,350 ₪ בשנה הראשונה, ולאחר מכן בין 200-600 ₪ לכל שנה נוספת עבור שירות אחסון ודומיין לכרטיס ביקור דיגיטלי.

יתרון כדאי לדעת שקיימות פלטפורמות שמאפשרות להכין כרטיס ביקור דיגיטלי לבד ובחינם, כמו קאנבה, אבל מומלץ לקחת בחשבון שכרטיס ביקור נועד להשאיר רושם ראשוני משמעותי אצל הלקוח. לכן, אלא אם כן אתם מעצבים בעצמכם או שיש לכם טאצ' טבעי לעיצוב, כדאי לקבל עזרה מקצועית.

 

כרטיסי ביקור דיגיטליים מעוצבים

מחיר עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

מחיר מחיר עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי הוא תשלום חד פעמי וכולל את האפיון, העיצוב וההקמה של כרטיס ביקור דיגיטלי.

אצל רוב המעצבים הגרפיים מדובר במחיר קבוע. לרוב, לא מדובר בעיצוב מורכב אלא בעיצוב פשוט שמתבסס על שפה עיצובית הקיימת של העסק או בתוספת לתהליך המיתוג שכולל מיתוג עסקי, עיצוב לוגו ועוד.

 

אישה מסתכלת בכרטיס ביקור דיגיטלי של אינסטלטור

מחיר אחסון ודומיין לכרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי צריך שם ייחודי (דומיין) ומקום אחסון (שרת) כדי שהלקוחות יוכלו לגשת אליו.

מספר 1 אחסון כרטיס ביקור דיגיטלי - כל אתר מאוחסן על שרת, כלומר מחשב הממוקם במבנה גדול שמכיל הרבה מחשבים נוספים. האתר שמור על המחשב וניתן לגשת אליו דרך רשת האינטרנט.

מספר 2 דומיין לכרטיס ביקור דיגיטלי - כמו שפעם, בחופש הגדול,אמא הייתה קוראת לכם מהחלון כדי שתחזרו לארוחת צהריים. ככה אתם צריכים לקרוא לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כדי שיגיע מהשרת לנייד שלכם. בדיוק בשביל זה יש לו שם - או דומיין.

במקרה של מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי, האחסון והדומיין מתומחרים יחד והתשלום עבורם נגבה באופן חודשי או שנתי.

מחיר מחיר חודשי לאחסון ודומיין של כרטיס ביקור דיגיטלי נע בין 40-50 ₪.

מחיר מחיר שנתי לאחסון ודומיין של כרטיס ביקור דיגיטלי נע בין 200-400 ₪.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי למאפרת

מעצבים גרפים מומלצים לעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי

עכשיו כשאתם יודעים הכל על מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי, כדי שלא תצטרכו לעבור על כרטיסי הביקור על לוח המודעות השכונתי, אספנו רשימת מעצבים גרפים המתמחים בעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי. המעצבים הגרפיים יתאימו את הכרטיס אליכם וללקוחות הפוטנציאלים שלכם. קפצו לביקור!


כרטיס ביקור דגיטלי - יש! עכשיו הגיע הזמן להצטרף למידרג


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר כרטיס ביקוד דיגיטלי?

מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי נע בין 300-1,350 ₪ לשנה הראשונה ובין 200-600 ₪ לכל שנה נוספת. 

המחיר מתחלק למחיר ההקמה והעיצוב ולמחיר האחסון והדומיין. מחיר העיצוב הוא מחיר חד פעמי שלפעמים כולל את שנת האחסון והדומיין הראשונה והוא נע בין 300-750 ₪. מחיר האחסון והדומיין נע בין 200-400 ₪ לשנה או בין 40-50 ₪ לחודש.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ממש כמו כרטיס הביקור המסורתי רק שהוא מאפשר ליצור אתכם קשר באופן מידי ושמור תמיד בנייד של הלקוח. מדובר במיני אתר שבנוי לרוב בפלטפורמת וורדפרס.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק