מוקד מידרג: 1-700-707-233

ליצן ליום הולדת

אם חיפשתם ליצן ליום הולדת, זה כנראה בשביל סיבה משמחת סמיילי היום הליצן הוא לא רק ליצן, אלא מפעיל עם כמה סוגים של הופעות והפעלות. מחיר הפעלת ליצן ליום הולדת הוא בממוצע 1,900 ש"ח, והיא אורכת לרוב בין שעה וחצי לשעתיים. לעוד פרטים, טיפים וכמובן המלצות על ליצנים לימי הולדת - קראו את המאמר הבא


ליצן ליום הולדת - השאלות החשובות

אז איך זה עובד? למי זה כדאי? איפה מארגנים? הנה כל ההתשובות לשאלות החשובות על ליצן ליום הולדת:

כובע ליצן כמה זמן נמשכת הפעלת ליצן ליום הולדת? הפעלת יום הולדת של ליצן אורכת לרוב בין שעה וחצי לשעתיים. ההפעלה יכולה לכלול כדורים ובלונים קלאסיים, אבל גם תיאטרון בובות, תחפושות לילדים, משחקי היכרות, מופעי קסמים ועוד.

כובע ליצן לאיזה גילאים מתאים ליצן ליום הולדת? הפעלת ליצן ליום הולדת מתאימה לגילאים נמוכים יחסית, ותלויה בליצן. יש שמתחילים בגיל צעיר (כבר מ-2 -3). אחרים מעדיפים בגיל הזה לאפשר תחנות משוחררות יותר, ולהביא הפעלה לקבוצות בגילאי 4 -6, בהם כבר אפשר לשבת ברצף. ליצן ליום הולדת מופיע גם לגילאי 7 -11, כשהמופעים האלו מתמקדים בבדיחות או קסמים שמותאמים לגיל בוגר יותר.

כובע ליצן לכמה ילדים מתאימה הפעלת ליצן ליום הולדת? בהפעלה כזו הכלל הוא "כל המרבה, הרי זה משובח". כמות קטנה מדי של ילדים יוצרת חוסר באנרגיה (דמיינו דיג'יי ל-15 איש...), ולכן מתחת ל-10 ילדים עדיף לבחור בפעילות שהיא יותר סדנאתית.

כובע ליצן איפה עושים הפעלת ליצן ליום הולדת? את ההפעלה אפשר לעשות בבית או בחוץ. חשוב שיהיה מקום לכל הילדים לשבת, מקום למפעיל ולאביזרים שלו, ומקום לשולחנות הכיבוד. וודאו עם הליצן ליום ההולדת מראש שהוא מסונכרן אתכם על המקום שבחרתם.

כובע ליצן מה כוללת הפעלת ליצן ליום הולדת? בדרך כלל יהיה מופע מרכזי אחד ופעילות היכרות, הפסקה, ולאחריה התייחסות ליום ההולדת, עוגה או בלונים.

 

הפעלה של ליצן ליום הולדת

הכנות להפעלת ליצן יום הולדת

מה חשוב לארגן מראש? מה חשוב לבדוק? אז ככה:

בלונים התאימו את אופי הפעילות לאופי שלכם - כמו בכל הפעלה ליום הולדת, חשוב לבדוק שהשפה של הליצן והשפה שלכם מתאימות. רציתם פעילות ערכית יותר? קלילה יותר? וודאו שהליצן ליום ההולדת מבין אתכם ומותאם לרצונות שלכם. יום הולדת עם מפעיל מוכשר זו הזדמנות טובה מאוד להעביר בכיף תכנים חינוכיים או מעצימים.

בלונים התאימו את הליצן לילד שלכם - לכל ילד יש סגנון ואופי משלו. יש ילדים שיכולים לקפוץ מעץ לעץ קפיצת טרזן חופשית, ויהיו תמיד ראשונים כשישאלו מי רוצה לספר לכולם. יש ילדים שטוב להם על הקרקע, תודה, ושהיו מעדיפים שלא יבקשו מהם בכלל לספר מה היו החוויות בחופש. דברו עם הליצן מראש (טלפונית, לא נהוג לעשות מפגש הכנה) ותסבירו על פחדים, אהבות ורצונות - כדי שיהיה הכי מדויק ומעצים לילד או ילדת היום הולדת 

בלונים הכינו את הפרטים הטכניים - בדקו מה הליצן ליום ההולדת מביא איתו, ותדאגו לארגן את השאר: כיבוד, שולחנות, הפתעות לילדים, מחצלות ותעסוקה להורים המשועממים שיושבים יפה בצד :) שאלו את הליצן מראש מתי הוא מתכוון להגיע ולארגן את האביזרים. 

נורה 2 טיפ שלנו: בדקו עם ליצן יום ההולדת אם יש לו ביטוח. עדיף להיות בטוח מאשר להצטער.

 

ילדים במסיבת יום הולדת

מחירים של ליצן ליום הולדת

מחיר הפעלת ליצן ליום הולדת נע בממוצע בין 1,800 ל-2,000 ש"ח, כולל מע"מ. בסוף השבוע המחיר יכול לעלות מעט, לכיוון החלק הגבוה של הטווח.

שימו לב שימו לב - בדרך כלל מחיר ליצן ליום הולדת הוא מחיר גלובלי, בלי קשר לכמות הילדים. אבל, אם תחגגו לשני ילדי יום הולדת יחד או לשתי כיתות נפרדות במקביל - המחיר הכולל יכול לעלות קצת.

ליצן ליום הולדת שנוסע מרחק גדול יכול להוסיף גם מחיר נסיעות שנע בין 50- 200 ש"ח, כתלות באורך הנסיעה. 


שני טיפים מוצלחים

עוגה סידור הכיבוד: רוב הילדים ישכנעו אתכם שיום הולדת הוא פשוט לא יום הולדת בלי כמה שיותר שוקולד, חטיפים ושאר מאכלים עתירי סוכר. לא נגיד שזה שקר גמור, אבל ההמלצה היא לעשות את זה חכם: 

סוכריות בתחילת יום ההולדת אין שום צורך בהיי של סוכר. אפשר להגיש פירות, ירקות ושתיה, לתת להם לאכול ולשבת.

סוכריות  ארוחת הערב תגיע באמצע ההפעלה, עם הסוכרים כקינוח.

סוכריות לאחר החלק השני של הפעלת הליצן אפשר לחלק את העוגה.

עוגה חיסכון בעלויות: הפעלת ליצן ליום הולדת לא זולה בכלל. איך תוכלו לחסוך? פשוט לחגוג בשותף :) שניים מהכיתה או מהגן, שני בני הדודים. הליצן יידע לתת את המקום ותשומת הלב, ואתם תצאו בזול. אולי ההפעלה קצת יותר יקרה כשהיא כפולה, אבל בחלוקה לשניים תשלמו פחות פֶּר-ילד. 

 

ליצן ליום הולדת במסיבה לילדים

איך בוחרים ליצן ליום הולדת?

הליצן הקלאסי שעולה לראש, זה עם הפנטומימה והאיפור והשיער המשוגע, דווקא לא תמיד מתאים לימי הולדת. המטרה של ליצן ליום הולדת היא להפעיל, לשמח, להעצים את ילד יום ההולדת ובעיקר לגרום לכולם להנות. התלבושת המסורתית יכולה קצת להרתיע, אבל מפעיל עם כובע חמוד, תלבושת מצחיקה וזיקה לילדים יכול להתאים בדיוק.

ליצן ליום הולדת הוא מצחיק, אבל שם דגש לא להפחיד. הוא בעיקר אמור לחוש את הסביבה: להבין מה מתאים ומה לא, וכן - גם להתאים יום הולדת נעים וכיפי לילד יום הולדת ביישן במיוחד.

ההפעלה עצמה היא פחות חשובה, הגישה - הרבה יותר. מפעיל מוצלח יכול להשתמש בזוג גרביים מצויירות בלבד, ולוודא שזה הדבר היחיד שתשמעו עליו בשבוע הקרוב 😉

 

מסיבת יום הולדת לילדים

המלצות על ליצנים ליום הולדת

אין חגיגה בלי עוגה, ואין ליצן ליום הולדת בלי המלצה. בניגוד לאיש תריסים אין לכם עבודות קודמות לראות, וסיפורי חוויות קודמות זו הדרך הכי בטוחה לדעת שהגעתם לליצן שיודע את העבודה 🤹🏼‍♂️ בדיוק מהסיבה הזו אספנו רשימה של ליצנים מומלצים ליום הולדת, כשלכל אחד דירוג אישי שמבוסס על חוות דעת אמיתיות. כן תזכו לשנה הבאה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

לאיזה גיל מתאים ליצן ליום הולדת?

ליצן ליום הולדת מתאים לגילאים נמוכים יחסית. הטווח הוא בין 3 -11, כשבגילאים הצעירים יותר חשוב לשמור על הפעילות קצרה ועניינית ובגבוהים יותר - איכותית ובוגרת.
לא כל ליצן ליום הולדת מפעיל כל שכבת גיל, ולכן חשוב לבדוק זאת מראש. 

מה המחיר של ליצן ליום הולדת?

מחיר ליצן ליום הולדת של ילד אחד נע בטווח של 1,800- 2,000 ש"ח בממוצע. 

אם ליצן יום ההולדת מגיע מרחוק, יכול להיות שתתבקשו להוסיף מחיר נסיעות - 50 -200 ש"ח (בהתאם למרחק).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק