מוקד מידרג: 1-700-707-233

מפעילים לימי הולדת

מפעילים לימי הולדת לוקחים בממוצע 1,300 ש"ח להפעלה. מגוון ההפעלות רחב מאוד אבל מבוסס לרוב על הפעלה מרכזית, הפעלה קצרה יותר (או משחק חברתי) וטקסי יום הולדת. אספנו כאן את כל המידע שחשוב שתדעו: סוגי ההפעלות המרכזיים, הגיל והמיקום המתאים לכל הפעלה וגם המלצות על מפעילי ימי הולדת מגוונים. רק בשמחות! 🥳


מחיר מפעילים ליום הולדת

לפני שניכנס לסוגי ההפעלות, בוא נדבר על מחירים של מפעילים ליום הולדת.

מפעיל ליום הולדת גובה בממוצע בין 1,000 ל- 1,600 ש"ח להפעלה. הפעלת יום הולדת סטנדרטית אורכת כשעתיים וכוללת:

בולט מסיבה הפעלה מרכזית + הפעלה קצרה יותר, לאחר הפסקת הכיבוד

בולט מסיבה טקסי עוגה/יום הולדת

בולט מסיבה פרסים לילדים החוגגים

בולט מסיבה אביזרים ותפאורה בהתאם לסוג ההפעלה

רכב שימו לב - נסיעות של מפעיל יום ההולדת מחוץ לאזור השירות הרגיל יכולות לייקר את העלות בכ-100 -400 ש"ח, כתלות במרחק.

לפעמים מפעיל היום הולדת יציע אופציות נוספות להעשרה, כמו עמדת קעקועים (זמניים, אל תדאגו), עמדת איפור פנים או מכונת צמר גפן מתוק. בחלק מהמקרים העמדות יהיו בתשלום נפרד, וחלק מהמפעילים כוללים אותן במחיר ההפעלה כחלק מהתוכנית.

 

מפעיל קוסם ליום הולדת בבית

סוגי מפעילים ליום הולדת

קדימה, יש לנו הרבה מפעילי יום הולדת לכסות. שנתחיל?

ליצן ליום הולדת  

נפתח עם הבייסיק: אמרנו יום הולדת, אמרנו ליצן. הפעלת ליצן ליום הולדת היא הפעלה מצחיקה ומשעשעת, בליווי בובה או אביזרים מיוחדים. הליצן או הליצנית יקפידו לשתף את הילדים ולצחוק בצורה שהיא לא מעליבה, אלא מזמינה. לפעמים מצורפת גם הפעלת בלונים. 

כובע ליצן טווח גילאים מומלץ: 3 - 6

כובע ליצן האם ההפעלה בפנים או בחוץ: גם וגם

 

הפעלה של ליצן ליום הולדת

 

קוסם ליום הולדת  

במקרה של קוסם ליום הולדת המוקד יהיה קסמים ופעלולים, ולפעמים גם תצטרף הפעלת בלונים. ילד יום ההולדת יזכה לקסם מיוחד, או לסייע למפעיל מאחורי הקלעים. ככל שגיל הילדים יעלה - מפעיל יום ההולדת יכוון בהתאם לקסמי טלפתיה ומחשבה, ופחות לקסמי קלפים וחפצים (ושמישהו יגלה לנו כבר איפה נופל כיפוף כפיות!).

כובע של קוסם טווח גילאים מומלץ: 6 -12

כובע של קוסםהאם ההפעלה בפנים או בחוץ: גם וגם, עדיפות לבפנים

תמרור הזהרה חשוב לדעת: בזמני חגים, סופי שבוע או חופשים, קוסמים מבוקשים גם במקומות אחרים - ולכן המחירים יעלו.

 

מפעיל יום הולדת קוסם

 

תיאטרון בובות  

ביום הולדת תיאטרון הסיפור המרכזי יגיע בצורת הצגה. לפני ההפעלה תבחרו יחד עם המפעיל את הסיפור והמסר שתרצו להעביר מבין האפשרויות. משם המפעיל יעלה הצגה מותאמת, כשבובות שונות יצטרפו ויהפכו להיות הדמויות היחידות שתשמעו עליהן בשבוע הקרוב 😏

מסכות פורים טווח גילאים מומלץ: 3 - 5

מסכות פורים האם ההפעלה בפנים או בחוץ: גם וגם

 

יום הולדת נסיכות, פיות, גיבורי על, פיראטים ועוד  

בהפעלות מבוססות נושא, המפעילים ליום ההולדת יוצרים את השואו בעזרת תפאורה מושקעת ואביזרים: ביום הולדת ממלכת הקרח ילדת יום ההולדת תקבל תחפושת נסיכה, ולילדים יהיו כתרים. המוזיקה תהיה תואמת, וככה הבדים, הקישוטים והפרסים. ביום הולדת בנות-ים הבד המרכזי ינצנץ וברקע יהיו קולות מים נשפכים, וביום הולדת פיראטים יציירו לכולם שפמים ויחלקו כובעים. וכן הלאה... מפעיל יום ההולדת ידגיש את הנושא באמצעות סיפור מרכזי ופעילויות תואמות בראשות ילד או ילדת יום ההולדת, וייצור את החוויה השלמה. בצורה הזו, אפשר להרכיב יום הולדת כמעט לכל נושא שתבקשו.

כתר טווח גילאים מומלץ: לרוב 3 - 7. חלק מהמפעילים לימי הולדת מעבירים גם לגילאי 7 - 9, במיקוד של סדנה יוצרת.

כתר האם ההפעלה בפנים או בחוץ: גם וגם

 

מפעילה ליום הולדת נסיכות

 

יום הולדת הישרדות 

יום הולדת הישרדות מתאימה לגילאים גבוהים יותר, והיא בעצם פעילות ספורטיבית בעטיפה רלוונטית ומגניבה. מפעיל יום ההולדת מחלק את הילדים לשבטים בעזרת צבעי ההישרדות המתאימים, ומתחילים במסלולי מכשולים ותחרויות בטבע. ילד יום ההולדת זוכה לסייע במשימות, לחלק פרסים וכמובן - להיות השורד האחרון 😎

גיזום דקלים טווח גילאים מומלץ: 5 - 10+, כתלות במפעיל

גיזום דקלים האם ההפעלה בפנים או בחוץ: בחוץ

 

הפעלת יום הולדת הישרדות

 

יום הולדת יצירה  

ימי הולדת מבוססי סדנאות ויצירה משתנים מאוד ותלויים בסדנה ובמפעילי יום ההולדת. אם מדובר בילדים צעירים (ובייחוד בנים), חשוב לוודא שהסדנה מספיק מושכת ומעניינת כך שיוכלו לשבת בנחת וריכוז.

כתם צבע טווח גילאים מומלץ: תלוי סדנה, לרוב מגיל 5

כתם צבע האם ההפעלה בפנים או בחוץ: גם וגם

תמרור הזהרה חשוב לדעת: בדרך כלל מוצרי הסדנה יעלו את מחיר ההפעלה.

 

קריוקי יום הולדת  

הפעלת קריוקי נעה בין שעה וחצי לארבע שעות, כדי לתת זמן להתחמם ולהיכנס לעניינים לפני שכבר נגמר. מפעיל יום ההולדת דואג למסך, מקרן, מיקרופונים, אורות והנחייה. בהפוגות בין לבין, הוא גם משמש כדיג'יי.

תווים טווח גילאים מומלץ: החל מגיל 6

תווים האם ההפעלה בפנים או בחוץ: עדיף בפנים

תמרור הזהרה חשוב לדעת: על כל שעה הפעלה מעבר למה שנקבע, תשלמו כ-150 ש"ח נוספים. במקרה שההפעלה בחוץ, יש להוסיף תשלום על גנרטור.

 

הפעלת סדנאות ליום הולדת

 

מפעילים נוספים לימי הולדת

כאן הבאנו רק את קצה הקרחון. יש מפעילים ליום הולדת שמציעים מתנפחים, ימי הולדת מאסטר שף, ימי הולדת עם חיות, יום הולדת ספא ומה לא? כמו פטריות אחרי הגשם. לא נוכל לפרט במאמר את כולם, אבל המגוון בהחלט רחב.


איך בוחרים מפעילים ליום הולדת

איך תדעו עם מי כדאי לסגור? יש כמה כללי ברזל שיגרמו למסיבה להיות סוחפת מחמאות ועיניים בורקות:

אחד מפעיל יום הולדת עם גישה לילדים: נשמע די אובייס, אבל זה העיקר. מפעיל נעים שיודע לתקשר עם ילדים בגובה העיניים יכול להיות שיחת השנה גם עם בובת יד אחת בלבד.

שתיים התאימו את סגנון יום ההולדת: בשיחה מקדימה, וודאו עם מפעיל יום ההולדת שהסגנון שלכם ושלו תואם. אם חיפשתם משהו יותר קליל או דווקא ערכי, תדברו על זה מראש.

שלוש כדאי לוודא שיש ביטוח: לא לכולם יש, לא כולם צריכים, אבל זה אף פעם לא מזיק :)


מפעילים מומלצים לימי הולדת

איך תשיגו המלצות? אופציה אחת היא לבקש מקבוצת הווצאפ השכונתית, מהשכנה בבניין או מהגיסה. אבל אם אין לכם, אל תדאגו - דאגנו לאופציה שנייה. אספנו רשימה של מפעילים לימי הולדת במגוון תחומים, סוגים והפעלות. תוכלו לעבור, לקרוא חוות דעת קודמות, להתרשם ולבחור את מי שיתאים לכם - ולכוכב החגיגה. המון מזל טוב, תהנו!

 

מפעילים לימי הולדת

;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של מפעילים ליום הולדת?

על הפעלת יום הולדת סטנדרטית, באורך של כשעתיים, לוקח מפעיל יום ההולדת בין 1,000 ל-1,600 ש"ח. 

עלות הסעות של מפעיל יום הולדת נעה בטווח של 100-400 ש"ח, תלוי במרחק הנסיעה. 

איזה מפעילים יש לימי הולדת?

יש הרבה מאוד סוגי הפעלות. ימי הולדת עם ליצן ליום הולדת, קוסם ליום הולדת, הפעלות יום הולדת עם נושא (יום הולדת גיבורי על, נסיכות, אבירים ועוד), ימי הולדת עם חיות, תיאטרון ליום הולדת ועוד המון אחרות. 

רוב ההפעלות מבוססות על מבנה דומה: הפעלה מרכזית שמעביר מפעיל יום ההולדת, הפעלה קצרה נוספת אחרי הפסקת הכיבוד ולבסוף טקסי יום הולדת.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק