מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר קוסם ליום הולדת

טווח המחירים הממוצע של קוסמים ליום הולדת נע בין 1,200 ל-2,200 ש"ח, ותלוי בעיקר בהרכב של חבילת ההפעלה שהוא יציע לכם. מופע קסמים בודד ללא הפעלה מלאה יעלה פחות, אבל הוא גם פחות משתלם לקוסם ולכן רובם לא יציעו זאת. ולמרות שאתם מאוד רוצים - לא מקובל לשאול אותו איך הוא עשה את הקסמים… 😉 כל מה שחשוב לדעת על מחיר קוסם ליום הולדת - בעמוד הבא 


מחיר קוסם ליום הולדת

נתחיל עם לשים את הקלפים על השולחן: כמה בעצם עולה קוסם ליום הולדת?

כסף מחירי הפעלות של קוסם ליום הולדת מתחילים ב-1,200 -1,300 ₪ ש"ח ומגיעים עד 2,000- 2,200 ₪. האם המחיר מעיד על איכות ההופעה? על כישרון הקוסם? ממש לא בהכרח, ונסביר בהמשך.

כסף הפעלה של קוסם בלבד, ללא טקס יום הולדת או הפעלות תעלה בממוצע בין 800 ל-1,200 ש"ח.

כסף  תוספת נסיעות יכולה לנוע בין 100 -400 ש"ח.

כסף תוספות אקסטרה ליום ההולדת, אם יש, מתומחרות לפעמים בנפרד בכמה מאות שקלים כל אחת: הפעלת בלונים, צמר גפן מתוק (שערות סבתא? ימבמבם?), עוגה בהזמנה, איפורי פנים ועוד.

 

קוסם בהופעת יום הולדת

מה משפיע על מחיר קוסם ליום הולדת?

לקוסם יום הולדת אין מחיר מחירון, כך שכל שינוי או תוספת יכולים להשפיע:

כובע של קוסם הופעה בודדת VS חבילה - לכל קוסם יש מופע קסמים מרכזי, שאורך בדרך כלל בסביבות 45 דק' / שעה. אבל בימינו כשהפעלות ימי ההולדת נפוצות כל כך, הקוסמים התפתחו ומציעים נוסף על המופע הפעלה מלאה, שכוללת פעילויות לילדים, בלונים, טקס עוגה או טקס יום הולדת, מוזיקה ואיחולים. הפעלה שלמה כזו אורכת כשעתיים, והמחיר שלה - מן הסתם - יקר יותר. 

תמרור הזהרה חשוב לדעת - רוב הקוסמים מציעים כיום רק את החבילה שלמה, ולא מגיעים למופע יחיד. כל מופע קסמים סוגר לקוסם יום עבודה מלא (לימי הולדת לילדים יש נטייה ליפול בשעות חופפות…) ומצריך נסיעה ותפאורה, הגעה לשעה בלבד פשוט לא משתלמת.

כובע של קוסם זמן ההופעה - אצל חלק מהקוסמים סוף השבוע יקר יותר מתחילתו. גם הופעות באזור החגים יקרות יותר - בזמנים האלו קוסמים פופולאריים גם בקניונים, קייטנות ומתנ"סים. החלופות האלו משתלמות יותר, ולכן גם מחיר הופעת קוסם ליום הולדת יעלה - כדי לא להפסיד.

כובע של קוסם מרחק - כמו שציינו למעלה, על נסיעות משלמים :) במידה והקוסם נוסע מרחק גדול עד אליכם, תתבקשו לשלם נסיעות.

כובע של קוסם יום הולדת משותפת - אצל חלק מהקוסמים ליום הולדת, ילד יום הולדת נוסף לא מעלה או מוריד את המחיר, שנשאר זהה. אצל אחרים, המחיר יכול לעלות קצת.

כובע של קוסם תוספות ושדרוגים - חשבתם שבחבילה השלמה סיימנו? טעות. גם להפעלת קוסם ליום הולדת שלמה יש שדרוגים: צמר גפן מתוק, הפעלות מיוחדות ועוד הפתעות שמייקרות את המחיר בעוד כמה מאות שקלים. 

 

מה לא משפיע על מחיר קוסם ליום הולדת?

איקס כמות האורחים. אלא אם תאספו איצטדיון ליום ההולדת, כמות הילדים ביום הולדת סטנדרטית של ילד אחד לרוב לא תשנה את המחיר.

איקס בפנים/בחוץ. לא כל הקוסמים עושים הפעלה בחוץ - חלקם מתארגנים רק על יום הולדת פנים. אבל אם הקוסם עושה גם וגם, הוא לא יבקש תוספת מחיר. 

 

קוסם ליום הולדת בפנים

איך להוזיל מחיר קוסם ליום הולדת

הפעלה של קוסם יום הולדת היא לא דבר זול. ניסינו לחשוב מה יוכל לחסוך לכם קצת:

עוגה אחד פלוס אחד: תשלפו את השפן מהכובע ותחגגו לשניים ומעלה במקביל. כתבתנו למעלה שהמחיר יכול להתייקר קצת - ועדיין, בחלוקה לשניים או שלושה, יצא לכם זול יותר פר ילד.

עוגה הכל עניין של טיימינג: אי אפשר יותר מדי לזוז עם תאריכי חגיגות יום הולדת. מה לעשות, הילד נולד כשהוא נולד. אבל אם אפשר להימנע מתקופות חגים (חנוכה!) או להעדיף את ראשון על שישי, לכו על זה. רוב הסיכויים שהמחיר יירד.

 

קוסם מופיע ביום הולדת

קוסמים מומלצים ליום הולדת

לקוסמים ליום הולדת אין תיק עבודות להוכיח שהעבודה שלהם איכותית, וגם אם היה - מי סומך על קוסמים… 🤨 מי שכן אפשר לסמוך עליהם, אלו הלקוחות הקודמים. בדיוק מהסיבה הזו אספנו כאן רשימה של קוסמים מומלצים, כדי שתוכלו למצוא את הקוסם ליום הולדת שלכם. ביחד עם כל אחד מהם דירוג אישי, שמבוסס רק על חוות הדעת של הלקוחות הקודמים. בלי טריקים, בלי שטיקים… יום הולדת שמח!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה קוסם ליום הולדת?

מחיר הופעת קוסם ליום הולדת נע בין 1,200 ל-2,200 ש"ח. ההופעה כוללת לרוב גם הפעלת יום הולדת מלאה, שאורכת כשעתיים.

לאיזה גיל מתאים קוסם ליום הולדת?

קוסם ליום הולדת מתאים בדרך כלל לגילאי 4 -12. כל קוסם מתמחה בטווח גילאים שונה, ואפשר למתוח אותו למעלה בעזרת פעילויות מתאימות: כמו משחקי מחשבה ואמנות חושים.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק