מוקד מידרג: 1-700-707-233

יום הולדת של פעם

יום הולדת יש רק פעם בשנה, אז למה שלא תהיה יום הולדת של פעם? מסיבת יום הולדת מיוחדת עם חבילה עוברת ומשחקי חברה נוספים שיצרו חוויות ממש כמו של פעם (בחיים). כמה זה עולה, מה בתוכניות ומה זה דורש ממכם (רמז: זה ממש פיס אוף קייק). כל הפרטים על יום הולדת של פעם, ממש עכשיו


יום הולדת של פעם

עברו שנים ויום ההולדת הרגילה, זו עם הכיסאות המוזיקלים, החבילה עוברת וכל שאר המשחקים שעושים לנו נוסטלגיה הפכו לקונספט מיוחד "יום הולדת של פעם". אז מה זה בתכלס? יום הולדת של פעם זו הפעלה לימי הולדת, שמכילה בתוכה המון משחקי חברה והפעלות של פעם, שיגרמו לילדים לעזוב לרגע את המסכים ולחוות חוויות אחד עם השניה.

את יום ההולדת של פעם תוכלו לעשות בעצמכם או עם מפעיל. וכן, אמנם למפעיל תשלמו כסף אבל להפעיל 30 ילדים יכולה להיות משימה לא פשוטה, בטח כשיש להם קמח על הפנים ועודף של סוכר בגוף.
אם בכל זאת, אתם מוכנים לאתגר ורוצים לארגן מסיבת יום הולדת של פעם בעצמכם, תוכלו להיעזר במדריך הפעלות לימי הולדת.

 

משחק הכיסאות ביום הולדת

 

יום הולדת של פעם - מה בתוכנית?

מספר 1 צבוע התכנסות: לרוב יום ההולדת של פעם תתחיל בכינוס כל הילדים, בשילוב הפעלה מגבשת לשבירת הקרח עם המפעיל. ההפעלה תשתנה בהתאם למפעיל שתבחרו. למשל, אם תבחרו בקוסם, הוא יעשה מופע קצר לפני שמתחילים במשחקים, מפעילים אחרים יעשו עמדה של ציורי פנים, סיפור אישי ועוד הפתעות.

מספר 2 צבועמשחקים: משם הילדים יתפזרו למשחקי חברה שונים מפעם כמו למשל: לימבו, תחרות נשיפת צמר גפן, משחק הפסלים, החבילה עוברת, כיסאות מוזיקליים, המלך אמר ועוד המון משחקים שתוכלו לבחור מתוכם. בהתאם לגודל הקבוצה ישחקו הילדים את המשחקים בכמה תחנות או בתחנה אחת. בשלב זה, המפעיל יסביר לילדים את החוקים, ישמיע מוזיקה מתאימה ו…יפעיל אותם ;) לעיתים המעפיל גם יוסיף טוויסט משלו למשחקים המוכרים.

מספר 3 צבועהפסקת אוכל: כשהילדים מתחילים להתעייף, בדרך כלל באמצע ההפעלה רצוי להוציא אותם להפסקת אוכל קצרה להתרעננות.

מספר 4 צבוע חגיגת יום ההולדת לילד: טקס יום הולדת הכולל עוגה, שירה, נרות וגם הרמה על כיסא, תלוי בכם ובכמות תשומת הלב שהילד רוצה.

מספר 5הביתה: אפשר לנשום עמוק, יום ההולדת מאחוריכם ואין ספק שהיא הייתה הצלחה מסחררת.

 

החבילה עוברת הפעלה של פעם

 

עוד פרטים חשובים בהפעלת יום הולדת של פעם:

עוגה אורך הפעילות: הפעילות עצמה אורכת בממוצע שעתיים ולפעמים קצת יותר. בדרך כלל, המפעיל יגיע קצת לפני כדי לארגן ולסדר את ההפעלות כך שבסך הכל הוא יהיה באירוע כ- 3 שעות.

עוגה כמות הילדים: את יום ההולדת בסגנון של פעם ניתן להתאים למספר הילדים. לכן, ההפעלה מתאימה ל-5 ועד 60 ילדים. אם אתם הולכים על יום הולדת מצומצם - עד חמישה מוזמנים, אם לא, אז מומלץ כבר להזמין את כל הגן או הכיתה, כדי שאף אחד לא ישאר בחוץ.

עוגה גילאים: יום הולדת של פעם מתאימה לגילאי 3-10. אבל בינינו, גם אנחנו נשמח לערב נוסטלגי שכזה.

עוגה מיקום: ניתן לעשות יום הולדת של פעם בכל מקום למשל, בבית, בגינה, בפארק שעשועים וגם במחסן (אם הולכים על הקונספט של פעם עד הסוף). שימו לב שהמרחב מתאים לכמות הילדים שהזמנתם כך שלא יהיה צפוף מיד, אבל גם לא ריק מידי וגם שיתאים למזג האוויר.

 

משחק יום הולדת קפיצה בשק

קישוטים ואוכל ליום הולדת של פעם

אתם בטח שואלים את עצמכם, מה התפקיד שלכם במסיבת יום ההולדת של פעם, בטח תשמחו לשמוע - אם תזמינו אליכם מפעיל, הוא יהיה אחראי על כל הפעלת יום ההולדת. כל מה שנותר לכם לעשות זה לדאוג לקישוטים יפים ולאוכל שטעים לילדים בכל זאת, אין חגיגה בלי עוגה (טוב נו וגם כמה נשנושים).
לא לשכוח מגבלות אלרגיה, כן? נכון שפעם זה היה פחות נפוץ, אבל גם החיים של גילי מכיתה ב שלוש חשובים. בנוסף, אם אתם חוגגים את יום ההולדת בחוץ, ייתכן ותידרשו לארגן גם כמה מחצלות ושולחן, בהתאם לציוד שקיים למפעיל.

בלון לאירועים בצורת מספר אם אתם כמונו, ממש בקטע של פעם, תוכלו להתאים את כל הקונספט של הקישוטים ליום הולדת בסגנון של פעם. למשל לקשט בקישוטים הום מייד, או בקישוטים עם הדפס נקודות או פסים.

בלון לאירועים בצורת מספר בפינת האוכל בדרך כלל מומלץ להתחיל את יום ההולדת עם נשנושים (תסמכו עלינו, אתם לא רוצים ילדים רעבים ומשתוללים) ובאמצע הפעילות, מומלץ לצאת להפסקת אוכל קלילה. לרוב, בשלב זה הילדים כבר זקוקים להפסקה וכך הם יוכלו להישאר ערניים עד סוף ההפעלה. ובסוף כמובן, עוגת היומולדת שמלווה בדרך כלל בשירה, טקס ברכות קצר ושלל סוכרים לבנים או פירות יבשים, אנחנו לא שופטים אף אחד  חיוך מלאכי
אם אתם לא רוצים לדאוג לאוכל והכסף הוא לא שיקול תוכלו להיעזר בשירותים של חברת קייטרינג.

 

קישוטים של פעם ליום הולדת

מחיר הפעלת יום הולדת של פעם

כסף מחיר הפעלת יום הולדת של פעם הוא כ - 1,500 ש"ח.
המחיר עלול להשתנות בהתאם לכמות הילדים, למשל לעלות בכ-10% לקבוצה מאוד גדולה (מעל- 50 ילדים) או לרדת לקבוצות קטנות מאוד (עד 10 ילדים).


שימו לב שימו לב - לכל מפעיל יום הולדת תוכנית מעט שונה ולכן כדאי לשאול מראש מה המחיר כלול, בנוסף, הוספת פעילויות נוספות כמו איפור פנים וצמות לשיער יהיו בתשלום נוסף.


מפעילים ליום הולדת של פעם

כדי שיום ההולדת תהיה חגיגה של פעם בחיים כדאי לוודא שמפעיל יום ההולדת הוא אחד כזה עם ניסיון והמלצות של הורים אחרים ושזו לא הפעם הראשונה שלו. בדיוק בגלל זה, אספנו עבורכם רשימה של מפעילי ימי הולדת מומלצים, שתוכלו לחגוג איתם יום הולדת של פעם. אחרי שהילדים יכבו את הנרות ויבקשו משאלה, אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשאול איך היה. מזל טוב! בלונים


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה יום הולדת של פעם?

הפעלת יום הולדת של פעם עולה כ-1,500 ש"ח.

כמה זמן אורכת יום הולדת של פעם?

יום הולדת בסגנון של פעם תימשך במומצע כשעתיים.

לאיזה גילאים יום הולדת של פעם מתאימה?

יום הולדת של פעם מתאימה לגילאי 3-10.

איפה כדאי לעשות יום הולדת של פעם?

אפשר לעשות יום הולדת של פעם בכל מקום, בהתחשבות בכמות המשתתפים ובמזג האוויר.

 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק