מוקד מידרג: 1-700-707-233

גיזום עצים עם מנוף

קיימות שלוש שיטות לגיזום עצים בגובה - גיזום באמצעות טיפוס, גיזום באמצעות סולם וגיזום באמצעות מנוף. גיזום עצים עם מנוף נחשבת לשיטה הבטוחה ביותר וגם לנוחה יחסית, כיוון שגוזם העצים עומד בתוך סל המנוף וכך מגיע אל הענפים. מחיר גיזום עצים עם מנוף נע לרוב בין 1,000-2,000 ₪ אך יכול להגיע גם ל3,500 ₪ כשמדובר בעץ גדול במיוחד. כל מה שחשוב לדעת על גיזום עצים עם מנוף, במאמר לפניכם.


תקנות גיזום עצים בארץ

אמנם גיזום עצים לא מצריך קבלת היתר כמו כריתת עצים או עקירת עצים, אך גיזום של יותר משליש מענפי העץ נחשב להשחתה ועלול לגרור קנסות גבוהים. החוק תקף גם לגיזום עצים בגינות פרטיות. לכן, חשוב לקחת גוזם עצים מקצועי ובעל הכשרה, שמודע לתקנות בנוגע לגיזום עצים.

 


גיזום עצים בגובה

קיימות שלוש שיטות לגיזום עצים בגובה: גיזום באמצעות טיפוס בעזרת חבלי סנפלינג, גיזום באמצעות סולם ארוך (אם מדובר על עצים עד 10 מטרים) וגיזום באמצעות מנוף.

גיזום עצים במנוף נחשבת לשיטה הבטוחה ביותר וגם לנוחה יחסית. גוזם העצים עומד בתוך סל המנוף וכך מגיע אל ענפים מתים, חולים או לא רצויים במטרה לקדם את צמיחת העץ ולשמור על שלמותו.

לגיזום עצים עם מנוף מספר יתרונות:

וי רמת בטיחות גבוהה

וי חיסכון בזמן

וי גישה נוחה לענפים גבוהים במיוחד

איקס חסרונות - שיטה יקרה יותר לגיזום עצים, המאפשרת פחות דיוק בגיזום.

שימו לב קשירות ענפים עם מנוף - לפעמים אפשר להסתפק בקשירה של הענפים זה לזה באמצעות חבלים. מטרת קשירת ענפים היא לאזן את משקל העץ או לאבטח ענף בסכנת נפילה.

 

אדם על מנוף גוזם אורן גדול

דגשים לגיזום עצים עם מנוף

בניגוד לכריתת עצים, גיזום עצים בגובה לא דורש היתרים מיוחדים ולמרות זאת לא כל אחד יכול לגזום עצים ובטח לא עם מנוף. אלה הדגשים החשובים שכדאי שתדעו לפני שאתם מזמינים גוזם עצים:

עץ רישיון לגיזום - לגיזום עצים בגובה צריך רישיון גוזם מומחה, זו תעודה של משרד החקלאות המעידה שהוא עבר קורס ובקיא בכל התקנות גיזום העצים בארץ.

עץ ביטוח לעבודה בגובה - חשוב מאוד שלגוזם העצים יהיה ביטוח לו ועובדיו לעבודה בגובה. עץ מעל גובה קומה אחת כבר דורש ביטוח לעבודה בגובה. 

 פינוי הגזם - אחרי גיזום עצים בגובה צריך לפנות את הגזם. גוזם העצים יפנה עבורכם את הגזם לנקודת האיסוף בימי הפינוי של העירייה.


מחירי גיזום עצים עם מנוף

 מחיר גיזום עצים עם מנוף יקר יותר ממחיר גיזום באמצעות טיפוס או סולם, אך בעוד גוזמי עצים בעלי מנוף יעלו את המחיר בכמה מאות שקלים, גוזמי עצים ששוכרים מנוף יעלו את המחיר בכ-1000 ₪.

שקל מחיר גיזום עצים עם מנוף נע לרוב בין 1,000-2,000 ₪ - המחיר תלוי בסוג העץ, גובה העץ, הגישה אליו, כמות הגזם וזמן העבודה וכן הפינוי שלו.

שקל כאשר מדובר בעצים גבוהים במיוחד כמו עץ פיקוס, אורן או עץ דקל - המחיר יכול לנוע בין בין 3,000-4,000 ₪.


גוזמי עצים מומלצים לגיזום עצים עם מנוף

אם החלטתם שהגיע הזמן להצליח לראות את הנוף מהסלון, אתם צריכים גיזום עצים עם מנוף. לצורך כך הכנו לכם רשימה של גוזמי עצים מומלצים, המדורגים עם חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי כל עבודה של גיזום עצים אנחנו מבקשים לשמוע על החוויה שלכם, כך שהדירוג באתר תמיד אמין ועדכני!


;

שאלות נפוצות לדף זה

למה לגזום עצים עם מנוף?

למרות שמדובר בשיטת גיזום יקרה יחסית, גיזום עצים במנוף נחשבת לשיטה הבטוחה ביותר. בנוסף, היא מאפשרת גישה נוחה גם לענפים הגבוהים ביותר וחוסכת בזמן לעומת גיזום באמצעות סולם או טיפוס.

כמה עולה גיזום עצים עם מנוף?

מחיר גיזום עצים עם מנוף נע לרוב בין 1,000-2,000 ₪. המחיר תלוי בסוג העץ, גובה העץ, הגישה אליו, כמות הגזם וזמן העבודה וכן הפינוי שלו. כאשר מדובר בעצים גבוהים במיוחד כמו עץ פיקוס, אורן או דקל המחיר יכול לנוע בין בין 3,000-4,000 ₪.

האם מותר לגזום עץ ללא אישור?

אמנם גיזום עצים לא מצריך קבלת היתר כמו כריתת עצים או עקירת עצים, אך גיזום של יותר משליש מענפי העץ נחשב להשחתה ועלול לגרור קנסות גבוהים. החוק תקף גם לעצים שגדלים בגינות פרטיות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק