עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

בית עץ לילדים מחיר

אחר הצהריים חמימים, אתם יושבים במרפסת ושותים קפה והילדים משחקים בבית העץ החדש שלהם. אחחח להרגשה הזאת אין מחיר, אבל לבית עץ לילדים יש דווקא מחיר, והוא לא זול. מחיר בית עץ לילדים מתחיל מ-6,000-8,000 ₪ כשמדובר בבית עץ יחסית פשוט עם סולם וחלונות, ומטפס ל-10,000-15,000 ₪ במקרה של בית עץ מהסרטים עם תוספות כמו מגלשה ונדנדות. כאן תוכלו לקרוא כל מה שמשפיע על מחיר בית עץ לילדים וגם לראות הצעות מחיר שיעשו לכם סדר.


מחיר בית עץ לילדים

תמחור בית עץ לילדים, כמו הבנייה שלו, הוא עניין קצת מורכב. טווח המחירים של בית עץ לילדים נע בין 4,000-15,000 ₪.למה הטווח כל כך רחב שאלתם? בראש ובראשונה מכיוון שבית עץ אחד לא דומה לשני. בעוד שבית עץ אחד יכול להגיע כמוצר פשוט יחסית עם סולם, מעקה בטיחות וחלון, בית עץ אחר יכול להגיע ממש כ"מיני בית" שכולל מגלשה, מרפסת ואפילו קיר טיפוס.

שיטת התמחור לבית עץ לילדים משתנה בין בעל מקצוע אחד לשני, בעוד שחלקם מעדיפים לתמחר לפי מ"ר ויגבו כ-2,000-2,500 ₪ למ"ר, חלק מבעלי המקצוע מעדיפים לתמחר בית עץ לילדים פר עבודה.

 


מחיר בית עץ לילדים בהרכבה עצמית

בטווח הנמוך של מחיר בית עץ לילדים תמצאו בתי עצים מוכנים להרכבה עצמית שמתחילים מ-4,000 ₪. את הבתים האלה תוכלו לרכוש מחברות או מבעלי מקצוע שמתמחים בעבודות עץ. מכיוון שמדובר במוצרי מדף, לרוב הם יהיו זולים יותר מבית עץ בתכנון אישי. עם זאת, מכיוון שמדובר במוצר מוכן, המשמעות היא שתצטרכו לבנות אותו בעצמכם או לקרוא לבעל מקצוע. בנוסף, בית שמגיע כקיט מוכן לא תמיד יתאים לתנאי השטח שלכם או לוויז'ן הספציפי שיש לכם על בית העץ שלכם – סליחה של הילד (למרות שכולנו יודעים מי באמת רצה את הבית הזה מחייך).

 

בית עץ לילדים

 


מחיר בית עץ לילדים בהתאמה אישית

בית עץ בתכנון אישי מאפשר לכם להגשים כל חלום שעולה בדמיונכם, ואולי תופתעו, אבל לא תמיד הפער בינו לבין בית עץ בהרכבה עצמית חייב להיות גדול. לרוב, על בית בהתאמה אישית תשלמו בין 6,000-15,000 ₪, בהתאם לכמה שאתם מוכנים ורוצים להשקיע בבית העץ שלכם. חכו עוד שנייה, כי כבר נפרט מה ישים אתכם בצד הגבוה או הנמוך של מחיר בית עץ לילדים.

 

בית עץ לילדים

מה משפיע על מחיר בית עץ לילדים?

בית עץגודל הבית: באופן לא מפתיע, ככל שבית העץ יהיה גדול יותר, כך המחיר שתשלמו עליו יעלה. גודל בתי עץ סטנדרטיים הוא 2*2 או 2*3, אבל אם תרצו פנטהאוס על העץ או בית במידות לא שגרתיות, תצטרכו להוסיף עוד כמה אלפי שקלים למחיר. שימו לב שנכון ל-2021 מחירי העץ נמצאים בעלייה מתמדת בגלל עלות הייבוא הגבוהה, כך שכל תוספת חומר תעלה לכם לא מעט.

בית עץביבשה או באוויר: אולי תופתעו לשמוע,אבל בית עץ לאו דווקא חייב להיות בגובה, וניתן למקם אותו גם על האדמה. אם תבחרו בבית עץ על הקרקע תוזילו את העלויות ב-2,500-3,000 ₪, מכיוון שבית בגובה מצריך עמודים שיחזיקו את הבית וכן תוספות נוספות כמו סולם או מדרגות לבית.

בית עץסוג הגג: ממש כמו פרגולה, גם לבית עץ לילדים ניתן לשדך סוגי קירוי מגוונים. האופציה הזולה ביותר היא סנטף (גג גלי שעשוי מתרכובת חומרים פלסטיים) שתעלה לכם כ-100 ₪ למ"ר. אם אתם מחפשים קירוי חזק יותר שיחזיק לאורך זמן, תוכלו ללכת על יריעות שינגלס (דמויות רעפים) שיעלו לכם כ-250 ₪ למ"ר.

בית עץתוספות מיוחדות: כל בית צריך מרפסת, או מגלשה, או מדרגות, או חלונות מעוצבים, או קיר טיפוס. טוב אף אחת מהתוספות האלה לא באמת "מאסט", אבל הן ישדרגו את חלקת האלוהים הקטנה של הילדים שלכם. כמובן שכל תוספת כזאת צפויה לעלות לא מעט. למשל אם תרצו להוסיף למשל מגלשה בגובה מטר תשלמו כ-2,500 ₪, ואילו על נדנדה כ-1,800 ₪.

 

בית עץ לילדים עם מגלשה

 

בית עץעובי העץ: לרוב משתמשים בעץ אורן לבניית בית עץ לילדים. האורן מגיע ברמות עובי שונות שמשפיעות  על עמידות העץ לאורך זמן. ככל שהעץ עבה יותר,כך הוא עמיד יותר בפני מים שמחללים אליו ומאיצים את הריקבון שלו. מהסיבה הזאת מומלץ להשתמש בעץ בעובי 2 ס"מ לפחות ולא בעץ בעובי סנטימטר. זה אומנם מייקר את עלות העבודה (בערך בשליש) אבל זה יבטיח את עמידות הבית לאורך זמן.

בית עץאישורים: כשרוצים לקבל אישור על תוספת בנייה קלה יש לוודא שהמבנה עומד בתקנות הבנייה של הרשות המקומית שלכם. אם תרצו להתייעץ עם קונסטרוקטור שיוודא שהמבנה עומד בפרמטרים של מבנה פטור מהיתר בנייה, ויגיש עבורכם את המסמכים לרשות המקומית, זה יעלה לכם כ-1,500-2,000 ₪


הצעות מחיר של בית עץ לילדים

דיברנו מספיק, ועכשיו הגיע הזמן לעבור לתכל'ס ולהבין כמה בית עץ לילדים הולך לעלות לנו. כדי לעשות קצת סדר בכל המשתנים, צירפנו הצעות מחיר לדוגמה שיעזרו לכם לקבל תמונה ברורה יותר על בית עץ לילדים:

 

דוגמה 1: מחיר בית עץ לילדים

בסיס: עץ אורן

גודל הבית: 2X2

מבנה: בית עץ על עמודים

מפרט: שני חלונות, דלת, סולם, נדנדה ומגלשה

מחיר: 10,000 ₪ ללא מע"מ

 

דוגמה 2: מחיר בית עץ לילדים

בסיס: עץ אורן

גודל הבית: 3X3

מבנה: בית עץ על עמודים

מפרט: שלושה חלונות, דלת, סולם, מגלשהכולל קירוי סנטף

מחיר: 15,000 ₪ ללא מע"מ

 

דוגמה 3: מחיר בית עץ לילדים

בסיס: עץ אורן

גודל הבית: 3X2

מבנה: בית עץ על עמודים

מפרט: שלושה חלונות, דלת, מרפסת וקירוי סנטף

מחיר: 8,000 ₪ ללא מע"מ

 
 
בית עץ לילדים

 


אחריות על בית עץ לילדים

נגרי בית עץ נוהגים לתת אחריות למשך שנתיים על בתי העץ. האחריות כוללת נזילות בגג או במבנה, וכן תיקון צירים של דלתות וחלונות במבנה. קחו בחשבון שהאחריות לא מכסה שינויים מבניים כמו שקיעת בית העץ בשל תזוזה טבעית של הקרקע.


בעלי מקצוע מומלצים לבניית בית עץ לילדים

כמו שכבר למדתם, בית עץ לילדים הוא אומנם תענוג, אבל כמו שאבא שלנו היה אומר – התענוג הזה גם עולה לא מעט. מהסיבה הזאת חשוב לבחור בעל מקצוע שייתן תמורה למחיר ויבטיח שגם הנכדים של הנכדים שלכם יזכו ליהנות מבית העץ. כאן תוכלו למצוא רשימה של נגרים מומלצים לבניית בית עץ לילדים בגינה, לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. שיהיה בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק