מוקד מידרג: 1-700-707-233

דולה מחיר

מחיר דולה לליווי היריון ולידה נע בין 2,000-5,000 ₪ ומחיר דולה עבור קורס הכנה ללידה נע בין 1,000-1,500 ₪. המחיר מושפע מהניסיון והוותק של הדולה, ומהידע שהיא מביאה איתה לליווי. מה כולל מחיר של דולה, מתי משלמים לה והאם קופות החולים מממנות חלק מהמחיר (כדי שלא תילחצו, התשובה היא כן), כל ההסברים על מחיר דולה - במאמר הבא.


דוגמאות למחירים של דולה

דולה היא מי שמלווה את היולדת לאורך כל תהליך ההריון וגם בלידה עצמה, מעניקה לה כלים לעבור את ההיריון והלידה בשלום וזמינה לכל התייעצות ושאלה שיש במהלך ההיריון.

לפני שנתחיל לפרט מה בדיוק כולל מחיר דולה וממה הוא מושפע, הנה כמה דוגמאות למחירים של דולות ששילמו לקוחות מידרג:

אישה בהיריון מחיר דולה עבור קורס הכנה ללידה באזור ירושלים - 1,300 ₪.

אישה בהיריון מחיר דולה עבור קורס הכנה ללידה באזור המרכז - 1,500 ₪.

אישה בהיריון מחיר דולה עבור ליווי תהליך היריון ולידה - 3,000 ₪.

אישה בהיריון מחיר דולה עבור חבילה של ליווי היריון ולידה יחד עם קורס הכנה ללידה - 5,000 ₪.

 

דולה במפגש ליווי היריון

מה משפיע על מחיר של דולה

אחרי שסיברנו את האוזן (כלומר, העין) עם קצת מחירים של דולות, הנה הגורמים שמשפיעים עליהם:

לוח שנה ותק - בדומה לרוב המקצועות, ככל שדולה יותר ותיקה כך היא צוברת יותר ניסיון, והמחיר שהיא גובה מתייקר בהתאם. רוב הדולות מתמחרות את עצמן ומעלות מחירים בהתאם לתחושת הביטחון והניסיון שצברו במהלך הזמן.

מחיר מחיר דולה מתחילה (מיד לאחר סטאז') לליווי היריון ולידה נע בין 800-1,500 ₪.

מחיר מחיר דולה מנוסה לליווי היריון ולידה נע בין 2,000-5,000 ₪.

מיקוםמיקום גיאוגרפי - ברוב המקרים, ההבדל בין ליווי של דולה באזור תל אביב והמרכז לבין ליווי של דולה בפריפריה יכול לבוא לידי ביטוי בפער של כמה מאות שקלים.  

צו עשה "ארגז הכלים" של הדולה - רוב הדולות הן לא רק בעלות הכשרה של דולה בלבד אלא מתמחות גם בטיפולים הוליסטיים למיניהם, כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי, NLP ועוד, ומשלבות את הידע שלהן במהלך ליווי ההיריון והלידה.

 

דולה מלווה אישה בהיריון

מה כולל מחיר של דולה

מחיר הדולה כולל מספר פגישות, שמתחלקות בין פגישות זוגיות של ליווי ההיריון, קורס הכנה ללידה ופגישות פרטניות עם היולדת בהן ניתנים טיפולים שונים. מספר הפגישות משתנה בין דולה לדולה, ובהתאם לבחירה שלכם - אם בחרתם בליווי היריון, בקורס הכנה ללידה או בשילוב של שני הדברים ביחד.

 

ליווי היריון ולידה

כל דולה מנהלת את הפגישות שלה קצת אחרת, אבל הרוב המוחלט מחלקות את הליווי שלהן לשלוש פגישות לפחות:

אחד הפגישה הראשונה היא פגישת היכרות עם הזוג, לראות אם יש כימיה וחיבור.

מחיר מחיר פגישת היכרות עם דולה נע בין 100-250 ₪ לחצי שעה עד שעה. לרוב, מחיר פגישת ההיכרות נחשב למעין מקדמה, כך שאם תבחרו להמשיך בתהליך עם הדולה, מחיר הפגישה יירד מהמחיר הסופי.

שתיים הפגישה השנייה היא הלידה עצמה, בה הדולה נמצאת לאורך כל הלידה, לא משנה כמה ארוכה היא.

שלוש הפגישה השלישית היא פעם אחת אחרי הלידה, שזו פגישה יותר חברית שמסכמת את חוויית הלידה (ועל הדרך הדולה מתמוגגת מהתינוק שנולד).

חץ יש דולות שבאות פעם אחת אחרי הלידה לעזור כדי עם המקלחת הראשונה, או לחלופין יש כאלה שלא מגיעות בכלל לאחר שהתינוק נולד. בנוסף, יש דולות שנפגשות עוד פעם או פעמיים בין פגישת ההיכרות והלידה. הפגישות לרוב יהיו עם שני בני הזוג, ולא רק עם היולדת.

 

מחיר קורס הכנה ללידה

מעבר לפגישות של ליווי ההיריון, יש אפשרות לשלב קורס הכנה ללידה. לרוב מדובר על 2-3 פגישות נוספות, שגם הן עם שני בני הזוג.

מחיר מחיר דולה עבור קורס הכנה ללידה ללא ליווי היריון נע בין 1,000-1,700 ₪.

מחיר במידה ותבחרו לקחת דולה גם לליווי היריון וגם לקורס הכנה ללידה, סיכוי גבוה שהדולה תיתן הנחה של 300-500 ₪ על קורס ההכנה ללידה.

חץ קורס ההכנה ללידה יכול להיות עם זוגות נוספים או באופן פרטני.

 

הדרכות וטיפולים נוספים

דולות שמתמחות בטיפולים נוספים כמו שיאצו, רפלקוסלוגיה, עיסוי או NLP לרוב יכללו בחבילת הליווי שני טיפולים (כלומר שתי פגישות נוספות שהן רק ליולדת, מעבר לשלוש הפגישות שהזכרנו קודם, וללא קשר לקורס ההכנה ללידה). לחלופין, יש דולות שהן גם יועצות הנקה, שיכולות לסייע לאחר הלידה ודולות שמתמחות בפוסט-פארטום (="לאחר לידה").

מחיר לרוב, שני הטיפולים שהם חלק מהליווי יהיו בחינם. אם היולדת תרצה עוד טיפולים, חלק מהדולות יתנו הנחה במחיר הטיפולים הנוספים.

 

זמינות

ברגע שאתן מתחילות תהליך עם דולה, מעבר לפגישות שנקבעו מראש, היא מתחייבת להיות זמינה עבורכן תמיד - מהרגע של פגישת ההיכרות ועד למקלחת הראשונה של התינוק. בין אם בטלפון, בוואטסאפ או במייל, ובכל שעה - במיוחד לקראת הלידה.

 

אישה בהיריון מטופלת על ידי דולה

מה כולל חוזה עם דולה

חוזה עם דולה כולל תיאור התמורה לכסף, כלומר מספר הפגישות ותוכנן, וגם את קורס ההכנה ללידה במידה ובחרתן לצרף אותו לליווי ההיריון. בקיצור, כל השירותים שהזמנתם מהדולה. בנוסף, יכולים להיות סעיפים נוספים כמו:

מחיר דמי ביטול - במקרה של ביטול, יכולים להיות דמי ביטול באופן יחסי לזמן בו הוא בוצע. זאת אומר שאם אתם יודעים שיש מפגש שתיאלצו לבטל, עשו זאת כמה שיותר מוקדם.

כסף תוספת על לידה ארוכה - חלק מהדולות יכולות להוסיף סעיף בחוזה של תוספת תשלום אם הלידה ארוכה מאוד ונמשכת מעל מספר מסוים של שעות.

מסכת קורונה קורונה, סגרים ומצבים מיוחדים - כדאי שהחוזה יכיל סעיף שאומר מה קורה במקרים בהם יכול להיכנס רק מלווה אחד עם היולדת, או שלדולה אין יכולת להגיע לבית החולים.

אישה בהיריון במקרים בהם יודעים מראש שהדולה לא צריכה להגיע לחדר הלידה, כמו ניתוח קיסרי יזום (כיוון שהיא לא יכולה להיכנס לחדר ניתוח), כנראה שהמחיר ירד כיוון שלא משלמים על ליווי הלידה. במקרים בהם הדולה לא הייתה נוכחת בחדר הלידה שלא באשמתה, כמו לידת בזק, היא עדיין תגבה על ליווי הלידה את המחיר המלא, בגלל הזמן והזמינות שהשקיעה בשביל היולדת באותו יום.

 

מתי משלמים לדולה

לדולה בדרך כלל משלמים בשתי פעימות: לאחר פגישת ההיכרות ובמעמד החתימה על החוזה נותנים לדולה שני צ'קים, כאשר אחד מהם מופקד באותו יום והשני ניתן ללא תאריך ומופקד לאחר הלידה. כך הזוג לא צריך להתעסק בזה ממש לפני הלידה או אחרי שכבר יש תינוק בבית (שתכלס הרבה יותר מעסיק ומעניין), והדולה מקבלת את שכרה.

 

דולה מרגיעה אישה בהיריון

החזר מקופת חולים על דולה

מתחילת שנת 2019, רוב קופות החולים מכירות ברצון ובצורך של יולדת להיעזר בדולה, ומאפשרות לקבל החזר של עד 2,000 ₪ לכל לידה, כחלק מסל ההיריון בביטוחים הגבוהים. אם יש לכן ביטוח בריאות פרטי, כדאי לבדוק אם אתן זכאיות להחזר על דולה גם שם. במידה וכן, אפשר לפצל את ההחזר בין הביטוחים.

כדי לקבל את ההחזר צריך להגיש לקופת החולים או לביטוח:

אחד צילום של תעודת ההסמכה של הדולה

שתיים חשבוניות

שלוש קבלה


מחיר דולה פוסט-פארטום

דולה פוסט-פארטום מלווה אמהות ומשפחות אחרי הלידה בפגישות של שעה וחצי-שעתיים. דולה פוסט-פארטום תהיה זמינה עבורכם להתייעצויות ובדרך כלל נפגשים איתה לבין 2-3 מפגשים. אם תחליטו מראש שאתם רוצים יותר מפגישה אחת, המחיר פר פגישה ירד:

צלם לברית מחיר פגישה אחת עם דולה פוסט-פארטום ינוע בין 500-800 ש"ח

צלם לברית מחיר שלוש פגישות עם דולה פוסט-פארטום ינוע בין 1,250-1,300 ש"ח


דולות מומלצות

אז בשעה טובה אתן מחפשות דולה וצריכות מישהי שאפשר לסמוך עליה, שתיתן לכן תחושת ביטחון ורוגע, ושפשוט יהיה נעים איתה - בכל זאת, לא כל אחת מתאימה ללוות היריון ולידה. בדיוק בשביל זה הכנו רשימה של דולות מומלצות לליווי היריון ותמיכה בלידה, שמדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמות. כן, גם מבחינת המחיר. שתהיה לידה קלה וטובה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר דולה?

מחיר דולה מיד לאחר סטאז' נע בין 800-1,500 ₪ לליווי היריון ולידה, ומחיר דולה ותיקה עם ניסיון לליווי היריון ולידה הוא בין 2,000-5,000 ₪. אם בנוסף לליווי ההיריון רוצים גם קורס הכנה ללידה, רוב הדולות מציעות אותו במחיר מוזל כחבילה אחת של ליווי וקורס.

ממה מושפע מחיר דולה?

מחיר הדולה מושפע משנות הניסיון שיש לדולה, מהמיקום הגיאוגרפי של היולדת שהיא מלווה (במרכז יהיה יקר יותר מאשר בפריפריה), וכמות ורמת הידע המקצועי שהדולה מביאה איתה מתחומים כמו רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד.

מה כולל מחיר דולה?

מחיר הדולה כולל את הפגישות שנקבעו עם הזוג לפני הלידה, את ליווי הלידה עצמה ולפעמים גם פגישה אחת עם הזוג אחרי. במידה והדולה מטפלת, החבילה כנראה תכלול גם כשני טיפולים חינמיים ליולדת.

כמה עולה קורס הכנה ללידה?

קורס הכנה ללידה שמועבר על ידי דולה עולה בין 1,300-1,500 ₪. אם הקורס יהיה במסגרת חבילת ליווי היריון ולידה, ייתכן שתהיה הנחה של כמה מאות שקלים.

כמה עולה פגישה עם דולה פוסט-פארטום?

אם סוגרים על יותר מפגישה אחת עם דולה פוסט-פארטום, המחיר פר פגישה ירד:

מחיר פגישה אחת ינוע בין 500-800 ש"ח.
מחיר שלוש פגישות ינוע בין 1,250-1,300 ש"ח.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק