מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון שלט לרכב – מחיר

יצאתם מהבית, לחצתם על השלט ו... לא קרה כלום? אוי. אם אתם ממהרים פשוט תשתמשו במפתח הברזל. במפתח חכם הוא מסתתר בתוך השלט, והסוויץ' שלו נמצא קרוב לכפתור ההנעה בדרך כלל. ניסיתם כבר להחליף בטריות? אם כן, יכול להיות שתצטרכו לתקן את השלט. החלטנו להשליט סדר וכתבנו כמה עולה תיקון שלט לרכב, כמה תשלמו על תיקון שלט חכם לרכב, וגם תוכלו לראות מחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג עבור תיקון שלט לרכב.


כמה עולה תיקון שלט לרכב

בואו נתחיל בשורה התחתונה – בדרך כלל משתלם יותר פשוט לשכפל את השלט. שכפול שלט רק קצת יותר יקר מתיקון שלט לרכב ודבר שנהרס פעם אחת ייהרס שוב מהר מאוד (בלי להעליב את הבישולים של דודה עמירה). למרות זאת, יש תיקונים פשוטים שמסתכמים בעיקר בהחלפת הפלסטיק או הלחמה פשוטה, ובמקרים כאלו – מחיר של תיקון שלט לרכב יעלה בין 200 ₪ עד 400 ₪ כשהרכבים הגרמניים בדרך כלל יקרים יותר ויכולים להגיע גם עד 600 ₪.

סימן קריאה המחירים במאמר לא כוללים מע"מ 
 

שימו לב: יש מנעולנים שלא ייסעו עד אליכם בשביל עבודה זולה במיוחד (בסביבות 250 ₪ ומטה) ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות בשביל עבודה נוספת (שכפול שלט או מפתח לבית – רוב מנעולני הרכב הם גם מנעולנים רגילים). בכל אופן, בין אם נסעתם אליו או הוא אליכם, הרכב צריך להיות בהישג יד – בדרך כלל צריך אותו בשביל תהליך הקידוד של השלט.

אם השתכנעתם שעדיף פשוט לשכפל את השלט נקדים ונגיד שמחיר של שכפול שלט לרכב ינוע בין 400 ₪ - 800 ₪ (לשלט בלבד). שימו לב שלא מדובר בשלט חכם (עליו נדבר בהמשך). למידע מפורט יותר, אתם מוזמנים להיכנס למדריך שלנו – כמה עולה שכפול שלט לרכב?

שלט לרכב אם יש לכם רכב חדש (מהשנתונים האחרונים) סביר להניח שתצטרכו שלט מקורי או תואם מקור – מה שמקפיץ את המחיר בכמה מאות שקלים.

שלט לרכב שבור מול שלט מתוקן

תיקון מפתח ברזל

כסף התיקון הכי זול הוא תיקון מפתח ברזל – בין 200 – 300 ₪.

 שימו לב שבמפתחות משולבים לרכב לפעמים נדמה שהתקלה היא רק בברזל אבל למעשה צריך החלפת מפתח ושלט לרכב. 

 

תיקון שלט לרכב – עשה זאת בעצמך

האם אפשר לתקן שלט לרכב לבד? בדרך כלל התשובה היא לא, לרובנו אין את הכלים הדרושים. אם בכל זאת אתם חפצים לנסות, הדבר הראשון הוא כמובן להחליף בטריות. במידה וזה לא עזר ייתכן שהכפתורים יצאו מהמקום. אם יש לכם מלחם וחוש טכני תוכלו להלחים אותם בחזרה (עם קצת עזרה ממדריך ביוטיוב). למרות זאת, במקרים מורכבים יותר כמו חלודה וקצר במערכת או צ'יפ אימובילייזר שהתקלקל (הצ'יפ שמתקשר עם מערכת האבטחה ברכב) אין ברירה אלא ללכת לתיקון שלט לרכב אצל מנעולן רכב.

שלט לרכב מתוקן ושלט לרכב מקולקל

תיקון שלט חכם לרכב - מחיר

בשנים האחרונות יותר ויותר רכבים מיוצרים עם שלט חכם. חכם מה הוא אומר? הוא נותן לנו להניע את הרכב בקלות וכמו שניחשתם, מחיר תיקון שלט חכם לרכב גבוה ממחיר תיקון שלט רגיל. מה עדיף – מפתח חכם חדש או מחודש? החישוב הפשוט הוא עלות מול תועלת. ברכבים שבהם שלט חדש יקר במיוחד – רכבים משנתונים חדשים ורכבים גרמניים, עדיף לתקן את השלט הישן. רק אם אפשר לתקן אותו כמובן. לעומת זאת, ברכבים ישנים יותר (או סתם כאלו שהעבודה זולה בהם) עדיף פשוט לשכפל.

כסף מחיר תיקון של שלט חכם ינוע בין 300 – 600 ₪. ובמקרים מסוימים גם מעבר לזה.

כסף מחיר שכפול שלט חכם ינוע בין 500 – 1500 ₪ תלוי בסוג הרכב והשנה. כמו בשלט רגיל – אם תצטרכו שלט מקורי או תואם מקור המחיר יעלה בעוד כמה מאות שקלים.

הנעה בלחיצה ברכב

מחירי עסקאות של תיקון שלט לרכב

כדי להבין יותר טוב כמה אתם צפויים לשלם, הנה מחירים של עסקאות שביצעו לקוחות מידרג:

  • עבור תיקון שלט למיצובישי לקוחת מידרג שילמה 200 שקלים. 
  • תיקון שלט לסיטרואן עלה 300 שקלים ללקוח מידרג. 

כסף המחיר הממוצע לתיקון שלט לרכב הוא 280 ₪ לרכב.

  • מחיר שכפול שלט חכם לקיה נירו היה 550 שקלים ללקוח מידרג. 
  • שכפול שלט ליונדאי i10 עלה 350 שקלים ללקוח מידרג.

כסף המחיר הממוצע לשכפול שלט לרכב הוא 510 ₪.

פתיחת רכב עם שלט

מנעולני רכב מומלצים לתיקון שלט לרכב

תחום מנעולנות הרכב בארץ די פרוץ (הבנתם?). לא צריך תעודה מקצועית או תואר בשביל לעבוד בתחום וגם אישור ממשטרת ישראל זה רק טריק שיווקי. אם ככה, איפה מוצאים מנעולני רכב מומלצים לתיקון שלט לרכב? אספנו לכם רשימת מנעולני רכב מומלצים וצירפנו את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים שלהם. מוזמנים להיכנס, לקרוא ולבחור מנעולן הרכב שמתאים לכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

למה שלט לרכב לא עובד?

גם אנחנו רצינו לדעת – ולכן שאלנו את מנעולני הרכב "מה הסיבה ששלט לרכב לא עובד?", הם ענו שבדרך כלל השלט יצא מקידוד או שהבעיה במצבר. מוזמנים להכנס לקרוא לעוד מידע.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק