מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר שכפול מפתח לרכב

מחיר שכפול מפתח רגיל לרכב נע בין 200-300 ₪ בממוצע אבל אם תאבדו את המפתח הקיים ותצטרכו לשחזר אותו זה יעלה לכם כמעט פי 3. כדי לחסוך את המבוכה סידרנו כאן את כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיר שכפול מפתח לרכב, כולל מפתח חכם ושלט, ואפילו צירפנו הצעות מחיר.

שכפול מפתח רגיל לרכב

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב?

מיד נרחיב על כל הפרמטרים שמשפיעים על מחיר שכפול מפתחות לרכב, אך קודם כל נאמר שהפרמטר המשמעותי ביותר הוא סוג המפתח שלכם - מפתח ברזל, שלט או מפתח חכם.

כסף מחיר שכפול מפתח ברזל לרכב, כולל קידוד אימובלייזר, נע בין 200-300 ₪.

כסף מחיר שכפול שלט לרכב נע בין 400-800 ₪.

כסף מחיר שכפול מפתח חכם לרכב נע בין 500-1,500 ₪.

יש לציין שברוב שלטי הרכבים שיוצרו משנות ה90' יש קידוד אימובלייזר וצריך לשכפל את המפתח יחד עם קידוד זה. אם במקרה יש לכם רכב ישן יותר, תקבלו הנחה של כ-50 ₪ בממוצע עבור שכפול מפתח הברזל. כמו כן, החל משנת 2015 מרבית המפתחות חכמים ומחיר השכפול שלהם הוא בהתאם.

 

שכפול שלט לרכב

מה משפיע על מחיר שכפול מפתח לרכב?

מעבר לסוג המפתח, מחיר שכפול מפתח לרכב תלוי בחברת הרכב, מקוריות המפתח, כמות המפתחות המשוכפלים ומיקום העבודה. נתנו לכם אחלה מילות מפתח, הגיע הזמן להרחיב.

 

חברת הרכב

החברות השונות מייצרות מפתחות שונים כך שמחיר שכפול המפתח משתנה לפי חברת הרכב שלכם. כך לדוגמה, מחיר שכפול מפתח חכם למאזדה יעלה 550 ₪ בממוצע, בעוד שמחיר שכפול מפתח חכם לטויוטה יעלה באזור ה-800 ₪. נכון, קשה לתת מחשבון מדויק לכל רכב, אך חשוב להיות מודע להבדל המחירים בין החברות השונות.

 

מקוריות המפתח

לא תמיד צריך לקנות שלט מקורי ובהרבה מקרים אפשר להסתפק בחיקויים שיוזילו לכם את המחיר. מה שכן, יש רכבים, כמו אאודי לדוגמה, שבהם אי אפשר להסתפק בחיקוי.

כסף מחיר שכפול מפתח חכם, לא מקורי, יוזיל את המחיר ב-150-250 ₪ בממוצע.

 

שכפול מפתח ברזל לרכב

 

כמות המפתחות

אם תחליטו להקדים תרופה מכה ולשכפל את המפתח כמה פעמים, מחיר השכפול עבור מפתח בודד ירד משמעותית. זה כמובן תלוי מאד במנעולן הרכב, אך באופן כללי תקבלו הנחה של בין 100-300 ₪ לשני המפתחות יחד.

 

מיקום העבודה

מחיר העבודה משתנה כמובן גם לפי מיקום העבודה. מעבר למרחק שבעל המקצוע יצטרך לעבור, ייתכן וגם תוכלו להגיע אליו ובכך לחסוך בעלויות. עם זאת, יש מנעולני רכב שהשירות שלהם מגיע עד הבית ללא אפשרות אחרת.

כסף מחיר שכפול מפתח לרכב בבית הלקוח ייקר את מחיר השכפול בין 100-200 ₪ בממוצע.

 

מפתחות רכב משוכפלים

שכפול מפתח לרכב - הצעות מחיר

כמו שבטח הבנתם, מחיר שכפול מפתח לרכב תלוי בהרבה גורמים וקצת קשה להביא קריטריונים ברורים ומדויקים. ובכל זאת, בשביל לעשות לכם קצת סדר ולתת טיפה יותר מושג על המחיר אותו תשלמו, ריכזנו לכם מספר הצעות מחיר של שכפול מפתח לרכב.

 

1. מחיר שכפול מפתח רגיל לרכב

סוג הרכב: מאזדה, שנתון 2010

כמות מפתחות: 1

מיקום העבודה: בית הלקוח

סה"כ מחיר שכפול מפתח לרכב - 250 ₪.

 

2. מחיר שכפול שלט לרכב

סוג הרכב: האודי, שנתון 2015.

כמות מפתחות: 2

מיקום עבודה: אצל מנעולן הרכב

סה"כ מחיר שכפול שלט לרכב - 850 ₪.

 

3. מחיר שכפול מפתח חכם לרכב

סוג הרכב: קיה ספורטז', שנתון 2017.

כמות מפתחות: 1

מיקום העבודה: בית הלקוח

סה"כ מחיר שכפול מפתח לרכב - 650 ₪.

 

4. מחיר שכפול מפתח חכם לרכב

סוג הרכב: מרצדס, שנתון 2019

כמות מפתחות: 1

מיקום העבודה: אצל מנעולן הרכב

סה"כ מחיר שכפול מפתח לרכב - 1,000 ₪.

 


למה כדאי לעשות שכפול מפתח לרכב?

באופן כללי, תמיד כדאי לעשות שכפול מפתח לרכב ולדאוג שיהיו לכם שתי מפתחות לרכב. למה? אם יש לכם רק מפתח אחד והוא חלילה הלך לאיבוד - העלויות של שחזור מפתח לרכב יהיו גבוהות הרבה יותר ויכולות להגיע עד לפי 3 ממחיר שכפול מפתח לרכב.

 כמו שהזכרנו למעלה, מחיר שכפול של 2 מפתחות יהיה זול משמעותית ממחיר שכפול מפתח אחד ולכן כשאתם משכפלים מפתח לרכב שווה לשקול לעשות כמה מפתחות נוספים. ככה גם תחסכו עלויות בהמשך וגם תוכלו לתת מפתח לכל אחד מבני הבית :)


מנעולני רכב מומלצים לשכפול מפתח לרכב

החלטתם לשכפל את מפתח הרכב שלכם, עכשיו אתם רק צריכים להיות נעולים על מנעולן טוב שיעשה את זה. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של מנעולני רכב לשכפול מפתח לרכב מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר שהמפתח שלכם ישוכפל, נציג מידרג יתקשר אליכם וייקח חוות דעת וציונים, כך שגם אתם תוכלו להמליץ על המנעולן. בתקווה שלא תצטרכו לשכפל את החוויה בעתיד :)


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק