מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר פורץ רכבים

מחיר פורץ רכבים סטנדרטי נע בין 200-300 ₪ אך אם יש לכם רכב גרמני המחיר יהיה בין 450-700 ₪. המחיר מושפע משעת הפריצה, סוג הרכב והמיקום שלכם. אספנו לכם כאן את כל המידע שאתם צריכים על מחיר פורץ רכבים, וצירפנו גם הצעות מחיר. בקיצור, פתחנו לכם דלת, נתחיל בנסיעה?

פריצת רכב

 


כמה עולה פורץ רכבים?

מחיר פורץ רכבים נע בין 200-700 ₪ וכפי שנרחיב בהמשך הוא משתנה בעיקר לפי סוג הנעילה - יש רכבים בעלי נעילה רגילה ויש כאלו בעלי נעילה כפולה/ נעילת וואקום.

כסף מחיר פורץ רכבים לנעילה רגילה נע בין 200-300 ₪.

כסף מחיר פורץ רכבים לנעילת וואקום נע בין 450-700 ₪.

יש לציין שהמחיר כולל אך ורק את הפריצה. אם תרצו להוסיף לכם מפתח, מחיר שכפול המפתח יהיה בנפרד ויעלה לכם כמה מאות שקלים. כמו כן, אם אתם זקוקים לשחזור המפתח, המחיר צפוי להיות פי 3 ממחיר שכפול המפתח.

 

פריצת רכב עם מנעול וואקום

מה משפיע על מחיר פורץ רכבים?

טווח מחירי פורץ רכבים לא מאד רחב, אך בכל זאת יש מספר דברים שישפיעו עליו - סוג הרכב, שעת הפריצה ומיקום הרכב. בואו נפרוץ ימה וקדמה ונרחיב.

 

סוג הרכב והנעילה

 כמו שציינו, הדבר העיקרי שמשפיע על מחיר פורץ רכבים הוא סוג הנעילה - יש פריצה פשוטה שנעשית באמצעות החדרת מוט לתוך הרכב ויש פריצה מסובכת יותר הנעשית דרך המנעול עצמו. אז איך תדעו מה סוג הנעילה של הרכב שלכם?

אוקיי, זה די פשוט. ברכבים גרמניים, כמו מרצדס ופולקסווגן, יש נעילת וואקום שמחייבת פריצה מסובכת. כל רכב שהוא לא גרמני ניתן לפריצה פשוטה באמצעות החדרת מוט ללא סיבוכים נוספים. בנוסף, גם בתוך הרכבים הגרמניים יש הבדל בין המנעולים, כך שפריצה של רכבי BMW, לדוגמה, תהיה מורכבת ויקרה יותר.

מעבר לזה, פריצת רכבי יוקרה לא אמורה להיות יקרה יותר מפריצת רכבים רגילים.

 

פריצת רכב רגילה

 

שעת פריצת הרכב

טוב, זה די מובן. אם אתם זקוקים לפורץ רכבים באמצע הלילה התעריף צפוי להיות גבוה יותר מאשר באמצע היום. זה כמובן משתנה בין פורץ לפורץ - יש כאלו שיש להם תעריף לילה מוגדר, יש כאלו שמשנים אותו לפי הנסיבות ויש כאלו שבנעילות מסובכות לא ייקחו יותר כסף בלילה.

כסף מחיר פורץ רכבים לנעילה רגילה בלילה יהיה גבוה בכ-50 ₪ בממוצע ממחיר פורץ ביום.

 

מיקום הרכב

גם כאן זה די ברור - ככל שהמנעולן יצטרך לעשות דרך ארוכה יותר כך המחיר יהיה יקר יותר. פריצת דרך ממש. בכל מקרה, גם כאן זה משתנה לפי מנעולני הרכב השונים ושווה לברר את זה לפני שסוגרים את המחיר.

 

פורץ רכב דרך המנעול

מחיר פורץ רכבים - הצעות מחיר לדוגמה

מחיר פורץ רכבים הוא לא באמת כל כך מסובך, אבל אנחנו בכל זאת רוצים לנסות לדייק לכם את המחיר שתשלמו. קבלו כמה הצעות מחיר.

 

1. מחיר פורץ רכבים - הצעת מחיר לדוגמה

סוג הרכב: מאזדה

סוג הנעילה: רגילה

זמן הפריצה: לילה

כסף  סה"כ מחיר פורץ רכבים - 250 ₪.

 

2. מחיר פורץ רכבים - הצעת מחיר לדוגמה

סוג הרכב: מרצדס

סוג הנעילה: וואקום

זמן הפריצה: יום

כסף  סה"כ מחיר פורץ רכבים - 450 ₪.

 

3. מחיר פורץ רכבים - הצעת מחיר לדוגמה

סוג הרכב: BMW

סוג הנעילה: וואקום

זמן הפריצה: לילה

כסף  סה"כ מחיר פורץ רכבים - 700 ₪.

 

פריצת רכב גרמני מסובכת

האם אפשר לפרוץ רכב לבד?

בעקרון, אם תרכשו מוט וכרית ניפוח, תוכלו לפרוץ רכב ללא עזרת מנעולן רכב. אבל האמת, זה לא כל כך משתלם. ראשית, בהרבה מקרים כלי הפריצה יעלו יותר ממה שמחיר המנעולן יעלה לכם. בנוסף, אם אף פעם לא עשיתם את זה, אתם הולכים לעשות ניסוי על הרכב שלכם וזה, לא ממש מומלץ.

מה שכן, אם בכל זאת החלטתם לקנות מראש את כלי הפריצה, שימו לב לא לעשות טעות של צעירים ולאחסן אותם בבגאז'. כן, גם הוא יהיה נעול כשתצטרכו פריצת רכב :)

בכל מקרה, כל זה נכון רק לרכבים בעלי נעילה רגילה. רכבים גרמניים, עם נעילת וואקום, לא תוכלו לפרוץ לבד ותהיו חייבים להיעזר במנעולן רכב.

 


מנעולני רכב מומלצים לפריצת רכבים

מחיר פורץ רכבים אמנם לא מאד גבוה, אבל לא מדובר בעבודה פשוטה. מנעולן רכב לא מיומן לגמרי יכול להסתבך ואף לעשות לכם נזק. בדיוק בשביל ריכזנו לכם כאן רשימה של מנעולני רכב לפריצת רכבים מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר כל פריצת רכב נציג מידרג מתקשר ללקוח ולוקח ממנו חוות דעת וציונים, כך שהציונים באתר תמיד מעודכנים :)


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק