מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב שולחנות לאירועים

רוצים שולחנות מעוצבים באירוע שלכם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? הכנו מדריך דגשים לעיצוב שולחנות לאירועים כמו בסרטים! בדף הבא נצרף רעיונות, טיפים ותמונות השראה של עיצוב שולחנות לאירועים בסגנון בוהו, כפרי, רומנטי ועוד, לצד מחירים והמלצות על מעצבי שולחנות 

 

עיצוב שולחן אירוע
שולחן מעוצב

עיצוב שולחנות לאירועים בצורת בוהו שיק

עיצוב בוהו שיק

 

 

עיצוב שולחן בוהו שיק שם דגש על צבעי לבן, בז׳, חום, ונגיעות של עץ ופרחים בצבעים ניטרליים - לבן, ניוד וחום בהיר. עיצוב בוהו שיק מדגיש את החיבור לטבע, יוצר מראה חמים וביתי.

 


מה צריך לעיצוב שולחנות לאירועים בסגנון בוהו שיק? פרחים, עלים ירוקים או ענפים יבשים, קש, פרחי כותנה, קרשי עץ, מפיות בצבעים ניטרליים, סכו׳׳ם זהוב ואגרטלים בעיצוב מודרני.

 

עיצוב כלי שולחן בוהו
שולחן בוהו שיק
צילחות בוהו שיק
שולחן מעוצב בוהו
 

עיצוב שולחנות לאירועים בסגנון כפרי

עיצוב בסגנון כפרי

 

עיצוב שולחן כפרי דומה לעיצוב בוהו אבל שם יותר דגש על מראה נקי, לבן וטרי. שולחן כפרי יוצר מראה ביתי ומזמין וגם נותן קריצה מודרנית.

מה צריך לעיצוב שולחנות לאירועים בסגנון כפרי? עיצובים גיאומטריים זהובים, אקססוריז וקישוטי שולחן מעץ, עלים ירוקים (רוזמרין נותן מראה מדויק) ופרחים טריים במרכז השולחן. 

 

עיצוב כפרי מודרני
עיצוב שולחנות לאירועים
עיצוב שולחנות לאירועים בסגנון כפרי
עיצוב שולחן כפרי לאירועים

עיצוב שולחנות לאירועים בגווני שחור זהב

עיצוב שולחן זהב שחור

 

עיצוב שולחן שחור זהב יוצר מראה יוקרתי ועשיר, באמצעות שילוב עצים ופרחים טריים לרוב יחד עם סכו׳׳ם בצבע זהב וצלחות שחורות. למראה יותר חמים ניתן להוסיף מפה לבנה שתשבור את השחור מעט.

מה צריך לעיצוב שולחנות לאירועים בגווני שחור זהב? צלחות שחורות או מפה הן פריטי חובה, כשרצוי להוסיף סכו׳׳ם זהב, מפיות שחורות ופרחים טריים בתוך אגרטלים זהובים או שחורים.

 

שולחן שחור זהב
עיצוב שולחן שחור זהב
עיצוב שולחן לאירועים שחור זהב

עיצוב שולחנות לאירועים בסגנון רומנטי

עיצוב בסגנון רומנטי

 

שולחן מהאגדות. עיצוב שולחן רומנטי מתמקד בצבעים ורודים ועדינים, עיצוב חמים וצבעוניות רבה.

מה צריך לעיצוב שולחן רומנטי? בעיצוב רומנטי נרצה לשים דגש על הצבעים לבן וורוד ולשלב אותם ברחבי השולחן בעזרת פרחים (בדגש על עיצובי פרחים) ואביזרים שונים. מראה רומנטי יהיה בדרך כלל לא עמוס וייצור מראה די מרגיע, אז נסו לא להגזים.

 

שולחן בעיצוב רומנטי
סידור שולחן רומנטי
עיצוב שולחנות לאירועים בורוד

תהליך עיצוב שולחנות לאירועים

אחרי שראיתם תמונות ורעיונות של עיצוב שולחנות לאירועים בסגנונות שונים, נוכל להתפנות לחלק הטכני - תהליך בחירת העיצוב והעבודה הכללית מול מעצב השולחנות (גרסת ה-״לא לעשות זאת בעצמך״):

פרח ניוד בחירת עיצוב מרכזי, צילחות ומפיות- מעצב שולחנות לאירועים יעצב את השולחנות לפי דרישת העיצוב שלכם, אך תצטרכו לכוון אותו גם בבחירת העיצוב המרכזי, צבע הסטים של הכלים וכן בבחירת המפיות והמפות. שימו לב לקבוע עם המעצב לפחות שבוע לפני האירוע (כדאי אפילו יותר) כדי לוודא זמינות.

פרח ניודעיצוב השולחנות ביום האירוע - ביום האירוע המעצב ידאג שהעיצוב יהיה מוכן כשעתיים לפני תחילת הגעת האורחים. זה הזמן לוודא שכל העיצובים יצאו כפי שדמיינתם ולעשות פינישים אחרונים. 

 

עיצוב שולחן יוקרתי

מחיר עיצוב שולחנות לאירועים

מחיר עיצוב שולחנות לאירועים נע בין 150 -400 שקלים לשולחן. המחיר כולל את האביזרים שהמעצב יביא וכן את שעות העבודה שלו.

מחיר עיצוב שולחנות אירועים גדולים (אביר) נע בין 400 -600 שקלים לשולחן.

פרח ניודהמחירים כוללים מע׳׳מ.


מעצבים מומלצים לאירועים

אחרי תמונות השראה רבות, אנחנו מקווים שבחרתם את העיצוב שתרצו לשולחן האירוע. ריכזנו עבורכם רשימה של מעצבי שולחנות מומלצים לאירועים שיוכלו לעצב כל מה שיעלה על דעתכם. כל המעצבים מדורגים על ידי לקוחות קודמים אז דפדפו בביקורות ובחרו את מי שהכי אהבתם ☺


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק