מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב בלונים לבת מצווה

ראית פעם בלון בדמות של כלת בת מצווה? אז כן, זה קיים. עיצובי בלונים לבת מצווה עברו המון בשנים האחרונות, ואם נדמה לכם שבלונים הם לילדים, חכו שתראו את התמונות של עיצובי הבלונים שצירפנו כאן. ריכזנו לכם את כל המידע על עיצוב בלונים לבת מצווה, ממחירים ועד תמונות השראה – אז קדימה למסיבה 

 

עיצוב בלונים לשולחן בת מצווה

עיצוב בלונים לבת מצווה

לפני שנצלול למים העמוקים של עיצוב בלונים לבת מצווה (או שאולי נרחף עם כמה עשרות בלוני הליום(, בואו נבדוק איך יתנהל תהליך העיצוב עם מעצב הבלונים:

מספר 1 בחירת הקונספט העיצובי - כמו בכל תהליך עיצוב, גם כאן צריך להתחיל מבחירת כיוון. בשלב זה רצוי לתת לכלת בת המצווה להיות מעורבת ולבחור את הסגנון אותו היא תרצה למסיבה.

בלונים עיצוב בלונים לבת מצווה יכול לכלול עמדות בלונים, קשתות, עיצובי בלונים לשולחנות ועיצובי בלונים לרחבה, בהתאם למקום האירוע. אם שכרתם חלל ריק לבת המצווה ואתם מתכננים לקשט אותו מאפס, כדאי להקים כמה עמדות בלונים כדי להשיג מראה מעוצב ועשיר. מנגד, באולם אירועים יש כבר לא מעט עמדות מעוצבות, כך שעדיף לבחור עיצובי בלונים שיתאימו לשולחנות ולעמדות הצילום.

 

עיצוב בלונים לבת מצווה
עיצוב בלונים קיצי
עמדת עיצוב בלונים לבת מצווה

 

מספר 2 בחירת מעצב הבלונים - כדאי לחפש ולסגור מעצב בלונים לפחות חודש לפני האירוע, כדי להבטיח זמינות.

בלונים היום כמעט לכל מעצב בלונים יש תוכנות הדמיה שיראו לכם מראש איך יראו העיצובים השונים ביום הבת מצווה. ההדמיה חשובה בגלל שהיא תעזור לכם לבחור את סוגי העיצובים והמיקומים שלהם בחלל, כך ששימו לב לבקש זאת.

 

עיצובי בלונים מיוחדים לבת מצווה
עמדת צילום מבלונים לבת מצווה

 

מספר 4 עיצוב הבלונים בבת המצווה - מעצב הבלונים יגיעו למקום האירוע לפניכם, כדי שהכל יהיה מסודר כשעתיים לפני שהמוזמנים מגיעים. בדרך כלל מעצבי הבלונים מכינים את מרבית העיצובים לפני הגעתם למקום והם אחראיים לשינוע שלהם. מעצב הבלונים יישאר באולם עד הגעתכם כדי לוודא שהכל לטעמכם (או כדי לבצע תיקונים קטנים), אך לא ישאר במהלך האירוע. 

בלונים כלל הבלונים שהיו באירוע הם שלכם ושל האורחים, וכדאי ורצוי לקחת אותם. אם אתם שואלים את עצמכם כמה זמן מחזיק בלון הליום, מעצבי הבלונים המדורגים במידרג העידו שבלוני הליום מחזיקים בין 4 -8 שעות, כשבלוני הליום יכולים להחזיק גם כמה ימים. 

 

עמדת צילום בת מצווה
עמדת צילום בלונים
עמדת כניסה מבלונים לבת מצווה
קשת בלונים לבת מצווה

סוגי עיצוב בלונים לבת מצווה

מבחר סוגי הבלונים גדול מתמיד (מבלוני לד ועד בלונים מתכנים), ותוכלו לבחור כל סוג העולה על דעתכם. הבלונים שונים ביניהם בעיקר במחיר:

בלון לאירועים בצורת מספר בלוני הליום או בלוני אוויר – בלוני הליום הם יקרים יותר, אך יכולים להתאים לעיצובים מרחפים שונים. בלוני אוויר הם זולים יותר ומתאמים בעיקר לפסלי בלונים, אזור קבלת הפנים וכדומה. 

 

עיצובי בלונים לבת מצווה
עיצוב שולחן בלונים לבת מצווה

 

בלון לאירועים בצורת מספר בלונים רגילים, בלוני צורות ובלוני לד – אם תרצו להשקיע בבלוני צורות, דעו שזה אפשרי אך מוסיף תשלום לעיצוב. בלוני לד הם היקרים ביותר ובדרך כלל קשה לשלב אותם בפסל בלונים, אך הם יפים בפני עצמם ויכולים להוות אטרקציה לאורחים בבת מצווה. 

 

עיצוב בלונים בבת מצווה
עיצוב בלונים לבת מצווה
קשת בלונים לבת מצווה
קיר בלונים בת מצווה

מה משפיע על מחיר עיצוב בלונים לבת מצווה

כפי שניתן לזהות בתמונות, עיצובים מגיעים בשלל צורות, גדלים וצבעים. לכל עיצוב יהיו תמחור שונה בהתאם לכמה גורמים:

בלון לאירועים בצורת מספר כמות הבלונים הנדרשים לעיצוב - קשת בלונים לא תתומחר כמו עיצוב שולחן, שכן היא דורשת פי 3 יותר בלונים.

בלון לאירועים בצורת מספר שעות עבודה - פסלי דמויות מבלונים יהיו יקרים יותר מעיצובים פשוטים.

בלון לאירועים בצורת מספר מרחק מהאירוע - ככל, מעצבי בלונים נוהגים להגיע לכל הארץ. עם זאת, רצוי לבחור במעצב בלונים באזור הגאוגרפי שלכם, כדי להימנע מלשלם על עלות הנסיעה הגבוהה אם מגיעים מרחוק. 

 

עמדת כניסה מבלונים
קיר בלונים בת מצווה
עמדת צילום לבת מצווה
עיצוב עמדת בלונים

מחיר עיצוב בלונים לבת מצווה

אז כמה תשלמו בפועל על עיצוב בלונים לבת מצווה? 

נקודה מחיר עיצוב שולחן בלונים לבת מצווה (עד 20 שולחנות) נע בין בין 150 -300 ש׳׳ח (הטווח הנמוך לבלוני אוויר והגבוה להליום). כלומר, על 20 שולחנות תשלמו בין 3,000- 6,000 שקלים.

נקודה מחיר פסלי בלונים לבת מצווה בגודל של עד מטר וחצי נע בין 300 -1,000 שקלים לפסל. ניתן לדמיין שעיצוב בלון בצורת כלת הבת מצווה יהיה יקר יותר מעיצוב פסל של מיקי מאוס.

נקודה מחיר קשת בלונים לבת מצווה נע בין 900 – 1500 שקלים.

נקודה מחיר עמדת כניסה מבלונים לבת מצווה נע בין 500 -2,000 שקלים.

בלונים מעצבי בלונים רבים יתנו לכם דילים על עיצובים שונים. למשל מחיר קשת בלונים, עיצובי עשרה שולחנות ופסל בלונים יעמדו על 1,500 שקלים בסך הכל. 


מעצבי בלונים מומלצים

כלת בת המצווה היא מלכה ליום אחד, ועיצובי בלונים באירוע בהחלט יעזרו לה להרגיש ככה. ריכזנו עבורכם רשימה של מעצבי בלונים מומלצים לבת מצווה, המדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. שיהיה במזל טוב!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה עיצוב שולחנות לבת מצווה?

מחיר עיצוב שולחן קטן הוא כ-150 שקלים ושולחן גדול הוא כ-300 שקלים. 

מעצבי בלונים עושים גם אומנות בלונים?

מרבית מעצבי הבלונים הם לא אומני בלונים, אך הם יוכלו לעצב לכם עיצובים פשוטים. יש מעצבי בלונים שהם גם אומנים, אשר יוכלו אפילו להפעיל את הנוכחים בבת המצווה. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק