מוקד מידרג: 1-700-707-233

קשת בלונים – מחיר

אין, אין, אין חגיגה, בלי בלונים או בלי עוגה? קשת בלונים חגיגית תשדרג כל אירוע וגם תהווה עמדת צילום מעולה. אם אתם מתכננים יום הולדת, אירוע חברה או הצעת נישואים וחושבים להוסיף קשת בלונים, הגעתם למקום הנכון. כאן תמצאו את כל המידע על מחיר קשת בלונים (התקציר – המחיר נע בין 900 -1,500 שקלים). שנתחיל? יהיה פיצוץ!


מחיר קשת בלונים

לפני שנצלול לעומק הדברים, נתחיל עם החלק החשוב - המחיר. 

מחיר קשת בלונים נע בין 900 – 1500 שקלים.

בלונים קשת בלונים קלאסית וספירלה בקוטר שני מטרים שעשויה מבלונים רגילים (לא מטאליים או בצורות) תעלה 900 שקלים, לא משנה בכמה צבעים תבחרו לעצב את הקשת.

בלונים קשת בלונים בעיצוב אישי בקוטר 2 מטרים הכוללת כ-20 בלונים מיוחדים ועיצוב ייחודי תעלה 1,500 שקלים.

 

בלונים בצורת קשת לבנה

 

כדי לתת קצת פרספקטיבה, צירפנו מחירים ששילמו לקוחות אמיתיים על קשת בלונים:

בלונים מחיר עיצוב בלונים לאירוע בר מצווה באולם, שכלל קשת בלונים בצורת מיקי מאוס ועיצובי שולחן היה 1,900 שקלים.

בלונים מחיר עיצוב קשת בלונים לאירוע חברה היה 1,200 שקלים. 


מה משפיע על מחיר קשת בלונים

קשת בלונים מתומחרת לפי כמה גורמים (ויש גם דרך להוזיל את המחיר שלה):

בלונים סוג הבלונים בקשת - בלונים בצבעים מטאלים, בלונים בצורות או בלונים בגודל לא סטנדרטי יעלו את מחיר קשת הבלונים בכמה אגורות (או שקלים בודדים) לבלון.

 

קשת בלונים עם בלונים מיוחדים

 

בלונים גודל קשת הבלונים - גודל סטנדרטי של קשת בלונים הוא קוטר של שני מטרים, הכולל לפחות 250 בלונים. קשת גדולה יותר תהיה יקרה יותר (בהתאם לכמות הבלונים שנוספה). בכל אופן, שימו לב שקשת קטנה יותר לא תוזיל את המחיר ☹.

בלונים עיצוב קשת הבלונים - קשת בלונים בצורת ספרילה וקשת בלונים בצורה הקלאסית (בה יש קבוצות בלונים קשורות בליפוף לא ספירלי) יהיו בדרך כלל זהות במחיר. אבל, קשתות בעיצוב אישי יהיו יקרות יותר בשל זמן העבודה הארוך, שיוסיף למחיר הקשת כ-500 שקלים בממוצע. אגב, את העיצובים השונים של מעצבי הבלונים (וגם השראה לעיצוב חדש אחר) תוכלו למצוא באינטרנט או באתר של המעצב שבחרתם לעבוד איתו. 

בלונים עיצוב האולם. אם אתם רוצים עיצובי בלונים נוספים באירוע, כמו עיצובי שולחן או עמדות צילום, שווה לסגור עם אותו המעצב. אם מעצב הבלונים שמכין את הקשת מעורב גם בעוד עיצובי בלונים באירוע, הוא לרוב יוריד ממחיר קשת הבלונים או יצרף אותה כחלק מדיל של כמה עיצובים באולם. שווה לבדוק 😊

 

קשת בלונים בעיצוב אישי

קשת בלונים – סוגים וסגנונות

בלונים מסמלים חגיגה, ומה יותר חגיגי מקשת של בלונים? פירטנו לכם את סוגי הקשתות השונים, כדי שתוכלו לבחור את הסוג שהכי מתאים לחגיגה ולתקציב שלכם: 

 

קשת בלונים ספירלה

קשת הבלונים הנפוצה ביותר. הקשת נתמכת על עמודים (שעשויים מפלסטיק אך הם יציבים מאוד) שעליהם קושרים את הבלונים בליפוף שיוצר מראה ספירלי לקשת הבלונים הסופית. ניתן להזמין קשת ספירלה בכמה צבעים שרק שתרצו 😊.

שימו לב – אם אתם מעוניינים בקשת בלונים עם לוגו או כיתוב, קשת ספירלה פחות מתאימה לכם. הכיתוב לא יהיה במקום אחיד לאורך הקשת וזה פחות מומלץ מבחינת נראות.

 

קשת בלונים ספירלה

 

קשת בלונים קלאסית

קשת בלונים זו מורכבת מקבוצות בלונים שנקשרות לעמודים בצורות שונות (לא ספירלות). גם כאן תוכלו לשלב כמה צבעי בלונים שתרצו. ההבדל בין הקשת הספירלית לקלאסית הוא עיצובי בלבד, ומרבית מעצבי הבלונים יציעו את מגוון האופציות.    

 

קשת בלונים קלאסית

 

קשת בלונים בעיצוב אישי

כשמה כן היא. קשת בלונים בעיצוב אישי יכולה לכלול עיצובים א-סימטריים, בלונים עם לוגו או תוספות של אביזרים שונים לקשת. בקיצור, תוכלו לעצב כל דבר שעולה על רוחכם, ולכן אנחנו קוראים לה "קשת הבלונים האומנותית".

 

קשת בלונים בעיצוב אישי

 

בלונים את כל סוגי הקשתות מכינים מבלונים מנופחים באוויר ולא בהליום לצורך הגמישות העיצובית של הבלון, וגם כדי לוודא שאם בלון מתנתק מהקשירה הוא לא יעוף השמיימה.


קשת בלונים לאירוע - מה זה כולל

מחיר קשת הבלונים לא נגמר בהכנת הקשת עצמה, והוא כולל כמה דברים:

בלונים שינוע קשת הבלונים -  מעצב הבלונים יכין את הקשת מבעוד מועד בסטודיו שלו, וידאג לשנע את קשת הבלונים למקום האירוע ללא נזקים. להוביל את קשת הבלונים לבדכם לא יוזיל את המחיר, ועדיף שהאחריות לא לפוצץ אף בלון לא תהיה עליכם ביום האירוע. מעצב הבלונים ידאג גם לפרק את הקשת (כן, גם אם האירוע נגמר בשעות הקטנות של הלילה), כדי לוודא שהאולם מוכן לאירוע הבא (ולמנוע מכם לשלם לשלם קנסות מיותרים). 

בלונים עיצוב הבלונים - אם תרצו להוסיף לוגו או הקדשה מודפסת על הבלונים בקשת, מעצבי הבלונים יעצבו את ההקדשה כחלק ממחיר עיצוב הקשת (אם כי ההדפסה עצמה על הבלון כן תהיה בתוספת תשלום). לרוב מעצבי הבלונים משתמשים מכונה שמדפיסה על הבלונים, כך שניתן אפילו לבקש את התוספת הזו מהיום להיום.

 

קשת בלונים לאירועים

 


מעצבי בלונים מומלצים

מה אם היינו אומרים לכם שסופו של כל בלון הוא לא להתפוצץ אלא להיות חלק מקשת בלונים מפוארת? ריכזנו עבורכם רשימה של מעצבי בלונים מומלצים שיעשו לכם קשת בלונים מעוצבת, כדי  שיהיה אירוע צבעוני ושמח. כל מעצבי הבלונים מדורגים על ידי לקוחות קודמים, אז דפדפו בביקורת ותבחרו את אומן הבלונים המתאים לכם ביותר 😊

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה בלונים יש בקשת בלונים?
ניתן להוסיף לקשת בלונים אביזרים נוספים?

ניתן בהחלט להוסיף אביזרים ופריטים שונים לקשת בלונים כדי לעצב אותה. תוכלו לבקש ממעצב הבלונים להוסיף כל פריט שהוא, וזה כנראה יהיה בתוספת תשלום של כמה עשרות שקלים בלבד. 

כמה צבעים מומלץ לשלב בקשת בלונים?

כמות הצבעים לקשת בלונים אינה מוגבלת, תוכלו לייצר קשת גם מ-10 צבעים אם תרצו. מומלץ לדבוק בקו עיצובי מסויים, אך כמות הצבעים בקשת לא משנה. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק