כשמפקח בנייה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של פיקוח בנייה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן הוא מפקח בניה.
"את חיי הבוגרים התחלתי בשדה האומנותי בעולם הריקוד," מספר רן. "שנים של אימונים אינטנסיביים לימדו אותי מהי אסתטיקה, כיצד מביאים את הפעולה לדיוק מירבי ואיך ראייה מרחבית תורמת לתפיסה רב מימדית של סביבת הפעילות. עם הכישורים הללו פניתי לעולם היצירה ועבודת כפיים בתור נגר. ענף הבנייה היה עבורי התפתחות טבעית – מיצירה מעץ, ליצירה באבן ובבטון. שנותיי כקבלן בנייה הביאו לידי ביטוי את כישוריי החברתיים, יחד עם הניסיון והיכולות שצברתי בהקפדה על הפרטים וחתירה למצויינות. כל אלה אפשרו לי לנהל ולפקח על צוותי עבודה בתקשורת ישירה מול הלקוחות. בשנים האחרונות החלטתי להעמיק את השרות ללקוחות ולהירתם עוד יותר למימוש חלומם. הבנתי כי הפער המובנה בענף שבין רצון הלקוח, לביצוע של הפרויקט בפועל, אינו הכרח המציאות וכי הפער הזה יכול וצריך להסגר. באמצעות שירותי ניהול ופיקוח לפרויקטים של בניה אני מלווה את הלקוח אל מול קבלן הביצוע ואנשי המקצוע. הליווי של הפרויקט מתבצע משלב התכנון, דרך הביצוע ועד ליום הכניסה."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.