הוא הגיע מספר פעמים. תחילה הוא היה בסדר גמור ונתן לי אחלה שירות, אומנם לאחר העבודה ראיתי מכה קטנה בוויטרינה אבל התעלמתי מכך כי סך הכל היה טוב וסיכמנו שיבוא שוב להתקין את החלון הנוסף שהזמין. לאחר החלפת החלון הנוסף אני לא הייתי מרוצה והוא היה עקום ולא נקי, אני יצרתי איתו קשר והוא הסכים לבוא שוב. הוא הגיע ולאחר מכן שוב העבודה לא נעשתה לשביעות רצוני, אני דיברתי איתו בשנית והיה ניכר שהוא ממש מתאמץ ומוכן לבוא שוב ואף הסכים לשלוח בעל מקצוע אחר והוא ישלם אך לא הייתי מעוניין בכך, הצעתי שייקח את החלון ויתקן הכל אצלו והוא לא היה מעוניין. לא הייתי מרוצה מאיכות העבודה ואני חושב שהיה פער בין מה שציפיתי לקבל ממנו לבין מה שהיה מוכן לתת.
כשקבלן אלומיניום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אלומיניום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.