עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דק פולימרי

כשמדברים על דק פולימרי מתכוונים לרוב לדק שהוא תערובת של נסורת עץ ופלסטיק. שווה לשקול התקנה שלו אם אתם מחפשים לשדרג את המרפסת או החצר כדי ליהנות ממראה כפרי וחמים. דק פולימרי יקר יותר מדק סינטטי רגיל והמחיר שלו מתחיל מ-900 ש"ח למ"ר. בלי לדקדק, כל המידע כאן.


מה זה דק פולימרי?

דק פולימרי או "דק מורכב", הוא סוג של ריצוף חוץ. בשונה מדק עץ שעשוי מעץ בלבד, ובשונה מדק סינטטי שעשוי מחומרי PVC, דק פולימרי מורכב מעץ ופלסטיק יחד ומשלב את היתרונות של כל אחד מהם. זאת אומרת, הוא עשוי מתערובת של נסורת עץ וחומרים פולימרים, מה שמעניק לו מראה טבעי כמו עץ, לצד עמידות שירש מהפלסטיק.
היתרון של שילוב החומרים הופכים את הדק הפולימרי לבחירה אידיאלית בשביל אלו שרוצים להנות מהיופי הכפרי והחמים שמעניק העץ, ובנוסף לכל הטוב הזה גם מתחזוקה קלה והישרדות לאורך שנים.

דק פולימרי איכותי מורכב מ-60% עץ ו-40% פלסטיק (פולימר), ככה שהוא לא נוטה לדהות לאורך זמן ומצד שני אין בעיה להרטיב אותו במים ולשטוף אותו לפי הצורך כדי לשמור עליו נקי.

 

דק פולימרי ודק עץ

דק פולימרי לעומת דק סינטטי

דק פולימרי הוא בעצם בן דוד של הדק הסינטטי. בדומה לשאר בני משפחתו הסינטטית הוא מעורבב מחומרי עץ ופלסטיק, ובנוסף הוא גם ידידותי לסביבה ועמיד מאוד. ההתקנה של דק פולימרי היא סמויה, בשיטת "התקנה נסתרת". בשיטה זו במקום עם ברגים חיצוניים הלוחות מתחברים אחד לשני בעזרת חרימים פנימיים בלוחות, ממש כמו פאזל. ההבדל העיקרי בין דק פולימרי ודק סינטטי הוא בהרכב החומרים של כל אחד מהם, לרוב, הדק הסינטטי עשוי מחומרי PVC.

דק בדומה לדק סינטטי זמני האספקה של דק פולימר נעים בין 2 ל-3 ימים, זמן ההתקנה תלוי בגודל העבודה ולוקח עד כ-3 ימים.
 

דק פולימרי

דק פולימרי - יתרונות וחסרונות

יתרונות חסרונות
וי עמידות: עמיד לאורך זמן, בכל תנאי מזג אוויר ולא נוטה להירקב ולהתלכלך. חסרון מתחמם מהר: דק פולימרי נוטה להתחמם מהר מהשמש ופחות מתאים להסתובב עליו יחפים בקיץ.
וי ידידותי לסביבה : דק פולימרי עשוי מחומרים ממוחזרים ולכן ידידותי לסביבה. חסרון מחיר: עלות התקנת דק פולימרי גבוהה מעלות התקנת דק סינטטי רגיל.
וי עיצוב: תוכלו להשיג דק פולימרי במגוון רחב של סגנונות וצבעים ולהתאים אותו לגינה ולחצר. חסרון נראות: אם אתם חדי עין ונראות היא ערך עליון עבורכם, כדאי שתדעו שדק פולימרי לא נראה בדיוק  כמו עץ אמיתי ויש אומרים שנראה אפילו פלסטיקי.

 

דק פולימרי

מחיר דק פולימרי

מחיר דק פולימרי עשוי מחומרים מורכבים שמעניקים לו עמידות יוצאת דופן בתנאי מזג אוויר קשים, לכן גם המחיר שלו יהיה בהתאם. מחיר דק פולימרי נע בין 900 - 1100 ש"ח למ"ר (לא כולל מע"מ).
 

מחיר אם אתם מעוניינים בדק מוגבה, כזה שלא בנוי ישירות על משטח קיים, בעל המקצוע יצטרך לבנות תשתית מיוחדת שתאפשר את זה. עלות תוספת הגבהה לדק פולימרי תתחיל מ-150 ש"ח למ"ר.
 

רעיון כדאי לדעת: בחירה בדק פולימרי שלא דורש תחזוקה כלל, תחסוך לכם עלויות עתידיות של תחזוקה וחידוש אחת לשנה-שנתיים, כמו שנדרש בדק עץ. בטווח הארוך זה משתלם כלכלית.


החלפת דק פולימרי

אז כמו שאמרנו, דק פולימרי לא מצריך עבודות תחזוקה כמעט בכלל, הוא לא נרקב מפני שהוא מורכב מחומרי פלסטיק, הוא לא מתעוות או מאפיר וגם לא נסדק. אבל אם במקרה יצא לכם לגרור את המקרר החוצה למרפסת והדק נשרט, אתם קצת בבעיה. אם חלילה המקרר נפל ושבר כמה לוחות בדק, תצטרכו להחליף את הלוחות הפגומים. 
 


נגרים מומלצים להתקנת דק פולימרי

החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את המרפסת לדק פולימרי ואתם צריכים מתקין שיעשה את העבודה? אתם כבר יודעים שהכי כדאי לסמוך על המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים, את הכל ריכזנו לכם ברשימת נגרי פרגולות ודקים מומלצים אצלנו באתר.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר דק פולימרי?

מחיר דק פולימרי נע בין 900 - 1100 ש"ח למ"ר (לא כולל מע"מ).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק